afgezien van het vermogen stelt de inhoud idd niet veel voor!
Zeker niet als bv Audi zijn TT levert met een 3.2 V6 (nu 2.0i TFSI)
Zonde, Peugeot had nog niet zolang geleden div. prima motoren
in huis 2.2i - 3.0i - 2.7hdi - 3.0i hdi
Maar helaas regeltjes vanuit Brussel..........
Het vernieuwde front vind ik wel een verbetering ten opzichte van
het vorige/huidige (ook niet slecht) model.
Jammer alleen dat de auto's tegenwoordig te prijzig zijn, althans in NL
en dat de restwaarde ongeveer 0 is na een aantal jaren!
Mijn 406 Coupe, nieuw gekocht in 2000 voor ong. Nlg 82,000 zo'n
€ 37,500 met nu nog een inruilwaarde van ong. € 4,500!!
In Belgie en Dld zijn de auto's echter nog redelijk betaalbaar en heb
je voor zo'n € 25,000 een nieuwe RCZ in de garage (of oprit) staan!
Da's natuurlijk weer het fijne van Belgie! Mooi land, fijne mensen
en iets minder druk dan in NL.
Maar er is nog meer dat Belgie aantrekkelijk maakt!
Zo zat ik gisteravond op tv te kijken naar de leuke serie "het Belgie van"
waarin oa de verschillen tussen de Walen en Vlamen worden besproken!
Naar nu blijkt is het niet Griekenland maar Belgie waar het minst belasting
word afgedragen! Aldus een bekende Belgische fiscalist!
En waar het grootste deel: jawel, "zwart wordt gewerkt"
Is dit niet geweldig, dat is toch wat elk mens wil, wonen in een prachtig
land en dan als het even kan ook nog eens geen belasting betalen!
Dat is dan niet één maar twee RCZ's voor de deur!!
Ofwel "lang leve Belgie" en voor de Waalse "vrienden" Vive la Belgique!