advertentie Automotive Group reclame

01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Joske »

Tussen de foto's van Jonas:

Me: :+ :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Filmke is aan t uploaden. :Y
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Joske »

Afbeelding

306 Maxi - Wesly Run 1 - Jones - H12PRO (RCZoc) - Wesly Run 2
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Joske »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tom heeft ook nog foto's gemaakt. :Y
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Joske »

PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door PUG(z)OT »

het was een schitterend weekendje, gezellige sfeer, goed eten fijn hotelleke, en een meeting om U tegen te zeggen

wel even spannende momenten beleefd toen de 205 kuren begon te krijgen op de heenweg in engeland... plots stopte de motor er gewoon mee, eerst maar eventjes en daarna begon hij te stotteren. Bij de eerste run deed hij het dus ook nog, verschillende dingen gecontrolleerd tot ik ben uitegkomen bij een tacho relais dat een verbrand pootje had. Al een geluk dat er daar wat occasie onderdelen te krijgen waren, oorspronkelijk was ik op zoek naar een onstekingsmodule, maar dat hadden ze niet. Dan maar een relaiske gekoscht voor 5£ en de tweede run ging een stuk beter ! en ook de hele terugreis geen problemen meer gehad :mrgreen:

het is ongelooflijk om de wagens in de concoursklasse te zien, beter dan dat ze uit de fabriek kwamen...
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Unknown »

Mijn foto's zijn op photobucket aan het uploaden se..

We vergeten in het verhaal van Wesly ook nog de badkamerspiegel, de
306 Maxi (o.a.) , de plotse regenbui, de hellingen onderweg, het zoeken naar de car wash en het uitkomen bij een ongelooflijk vriendelijke peugeotfanaat, het elektrisch dak wat niets meer wou doen, het lekkere ontbijt , de stella cider , de nood die soms hoog is, etc etc etc etc etc ....

:mrgreen: :mrgreen:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door jurgen_s »

de witte 306 break hdi: wat heeft die veranderd aan de motor?
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Unknown »

Bwaaaaaaa... Daar steekt ne GTI 6 blok in slechts ..
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Joske »

Tom zag:
Afbeelding

->

Afbeelding

Die Engelsen laten gewoon hun kinderen rijden. _O- _O- :mrgreen:
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Unknown »

306 Maxi @ work
http://www.youtube.com/watch?v=ctCRMFEP ... e=youtu.be

En op youtube dit nog gevonden van een andere bezoeker blijkbaar
http://www.youtube.com/watch?v=Z9At5HN9 ... re=related
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Joske »

Pssssst: Kilometerstand van Denis zijn 106 GTi ondertussen
Afbeelding

:} :} :} :} :} :}
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Joske »

Verslagje van Denis op peugeotGTIclub
Denis Mesman schreef:Nou, een verslag van mijn kant dan maar:

Zaterdag ochtend om half 4 opgestaan om maar op tijd aan te komen bij de trein die ons naar de andere kant van het kanaal zou brengen. Ik dacht dat de electronische routeplanner mij via de trein zou sturen maar toen ik in het stadje aankwam bleek ik bij de douane te staan voor de boot. Voor de douane was er geen weg terug meer mogelijk dus maar in de rij gaan staan en uitgelegd dat ik hier toch niet wilde zijn. Even later alsnog de terugweg gevonden en toen ging het verder wel goed om de trein te vinden.

Aan de engelse kant bij het benzinestation gewacht op de 4 belgische pugdriver deelnemers die ook zouden gaan. (Thomas had afgezegd) Met z'n allen toen doorgereden naar het hotel waar we onderweg nog wel file hadden en dat links rijden was voor mij de eerste keer dus ook nog wel even spannend. Op de snelweg stelt het echter niks voor alleen in drukkere stedelijke gebieden moet je echt je hoofd erbij houden.

Het hotel was al getipt door Jo als een aan te raden plek voor het diner en dat was niet voor niks want dat was echt van super kwaliteit. Dat terwijl engelsen nou niet heel erg bekend staan om hun smakelijke avondeten.

De volgende dag gingen we dan naar het pugfest waar het uiteindelijk om draaide. Een aantal wilden nog even de auto wassen, dus op zoek naar een bedrijf waar we dat konden regelen maar we eindigden in een woonwijk waar niks te vinden was. Toen kwam een engelsman naar buiten die ons gezien had en voor we het wisten waren we uitgenodigd om met z'n allen gewoon de auto bij hem op het erf te komen wassen. De bewoner bleek ook een Peugeot liefhebber te zijn en zou die dag ook nog op bezoek gaan bij het pugfest. Zo gezegt zo gedaan, even later stonden we daar een beetje de poetser uit te hangen :D Uiteindelijk de beste man vriendelijk bedankt voor z'n wel heel gastvrije uitnodiging en moesten we nog een paar minuutjes rijden voordat we er waren.

De foto's van Jo zeggen genoeg lijkt mij. De show zelf bestaat uit een hele grote hoeveelheid pure Peugeot liefhebbers en wat opviel was de enorme vertegenwoordiging van de 406 coupe maar weer de totale afwezigheid van de 207. Verder heb je dan natuurlijk de hillclimb waar ik zelf eerst eens wilde kijken hoe dat in z'n werk ging voordat ik ging inschrijven... Toen ik eenmaal gerust gesteld was dat het risico gewoon hetzelfde was als circuitracen heb ik ook maar eens een kaartje gekocht maar net toen ik vlakbij de startplaats bijna aan de beurt was, bleek er een deelnemer af te zijn gevlogen en werd dat als aanleiding gebruikt om de middagpauze maar te beginnen. Auto weer geparkeerd.

2 uur later opnieuw geprobeert aan de start te komen en toen ging het wel goed. De heuvelklim is op zich niet gemeten qua tijd maar het is natuurlijk wel zo leuk om er een beetje tempo in te krijgen. Ik moet zeggen dat ondanks dat ik maar 1 x ben gegaan dat het me niet tegenviel. Het parcours is heel kort, krappe bochten en een paar blinde punten waar je makkelijke een foutje maakt.

Verder is dit onderdeel gewoon leuk om te kijken mede ook doordat je vanaf de heuvel waar je als publiek kan zitten een goed uitzicht hebt over 70% van de baan. Dit bevalt veel beter dan bijvoorbeeld sprintjes trekken waar ik na een paar auto's kijken al schoon genoeg van heb. Verder gingen er nog een aantal kanonnen met regelmaat omhoog met als absolute hoogtepunt de 306 maxi met een 2 liter 300 PK atmosferisch blok. maximum PK's bij 9750 toeren per minuut :o Verder was er nog een 205 met in elk geval een turboblok maar die had duidelijk wat PK's teveel want hij kreeg ze voor geen meter op de weg maar indrukwekkend was het wel.

Rond 4 uur liep het terrein aardig leeg en zijn we zelf ook weer naar het hotel gegaan alwaar we opnieuw van een prima diner werden voorzien en 's avonds nog lekker aan het drankje en de sterke verhalen gezeten.

Op maandagochtend was het weer opruimen en naar huis waar we helaas bij de trein wel lang moesten wachten doordat er eentje uitgevallen was.

Al met al prima naar het zin gehad en wellicht volgend jaar opnieuw.
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door JordiC »

ich heb es een vraagske

hoeveel heeft die reis zo ongeveer gekost?
ongeveer 610km naar ginder, dus in totaal iets van een 1300km??
Goei 3 naftbakken voor mijne dus (ruim genomen)

Ma hotel, trein, inkom enzovoort?

mag evt ook via pm ;)
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 01-07-2012 - Pugfest @ Prescott Hill [uk]

Bericht door Jones »

Van bij thuis was het exact 1033km en ik heb volgetankt in drongen. en ik heb pas moeten tanken in calais op de trg weg.
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”