advertentie C&C reclame

2010 - Peugeot 207 Zen - diMaro

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

M Roels
Berichten: 452
Lid geworden op: do 08 jul 2010, 17:44
Locatie: Zele

Bericht door M Roels »

da zal wel helpen denk ik want die zijn eh maatje kleiner in diameter maar hebben veel meer rubber natuurlijk. En mss geen slecht idee om uw mooie jante wa te sparen eh...
diMaro
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 16:43

Bericht door diMaro »

hmm maar mijn pa laat in de winter ook zijn velgen gewoon zitten hr en ik moet zeggen die zijn er ng vrij deftig uit buiten wat borduurschade ;D

dus kan zijn dak ht gewoon zo ga laten..
diMaro
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 16:43

Bericht door diMaro »

Voila,

sinds vandaag zijn er xenon en LED standlichten ingebouwd. Normaal was het ook de bedoeling om LED verlichting hebben als nummerplaatverlichting, maar helaas is dit niet gelukt.

Foto's volgen.

Groeten
M Roels
Berichten: 452
Lid geworden op: do 08 jul 2010, 17:44
Locatie: Zele

Bericht door M Roels »

Is wel knap vinnek :P kvond vreed proper.
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door Steven »

Nog is ivm die banden... der zijn zoveel goeie merken. Niet alleen de superbekende zoals Michelin en Dunlop.. Neem vb. Vredestein ook enorm goed in de regen, en op droog wegdek ook nie verkeerd. Dunlop vind ik persoonlijk zwaar overprijsd... Als je ze bijna dubbel zo duur betaald en ze gaan 5000 km langer mee heb je nog altijd pakweg 40% teveel betaald. Falken is ook een goeie band op droog, maar niet super in de regen. Maar veel heeft ook te maken met het profiel en de maten. Een band met een sportief profiel of een zachtere rubbersamenstelling is heel goed op droog, maar slechter in de regen. In de regel want er zijn natuurlijk altijd banden die totaal het tegenovergestelde doen eh... :wink: Maar van die banden als wanli en linglong en weet ik veel wa nog allemaal kan je op voorhand zeggen dat het absolute rommel is... Maar als je gewoon een prijsklasse hoger gaat zoeken, ga je direct veel beter materiaal vinden en die hoeven zelfs nog niet zo veel te kosten als de echte premium merken... Maar banden, het blijft een eindeloze discussie :D... Trouwens winterbanden, daar zou je pas plezier aan hebben...
diMaro
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 16:43

Bericht door diMaro »

Enkele beloofde foto's van mijn xenon en de ondertussen geplaatste LED nummerplaat verlichting:

xenon
Afbeelding

LED standlichten
Afbeelding

LED nummerplaat verlichting
Afbeelding

Het volgende dat op de menu staat is:

- alu pedalen
- zonneband

Ben nog aan het twijfelen om verlagingsveren te steken.
Iemand soms een idee waar ik een legale zonneband kan laten plaatsen?

Groeten
Black LIon 2 0 7
Berichten: 506
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 22:52
Locatie: Hoegaarden
Contacteer:

Bericht door Black LIon 2 0 7 »

ik zou niet verlagen met veren ik dacht ook 1st te doen maar als je de rijhoogte niet gepast vindt kun je bij schroeven em iets lager draaien
Black LIon 2 0 7
Berichten: 506
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 22:52
Locatie: Hoegaarden
Contacteer:

Bericht door Black LIon 2 0 7 »

xenons zijn dik mijne ligge ook klaar ma gaan de in samen bij de angel eyes
diMaro
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 16:43

Bericht door diMaro »

schroefset vind ik net iets te duur.

de bedoeling is om gwn 'ietsje' lager te gaan, dus niet echt laag bij de grond waar het eigenlijk om draait bij een schroefset.

hb me ondertussen net vastgereden in de sneeuw :S hopelijk lukt het me morgenvroeg om eruit te geraken :|
project307
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 21 sep 2009, 01:05

Bericht door project307 »

Je hebt al schroefsets van 400euro hé, van Vmaxx bijvoorbeeld, is nog redelijk van kwaliteit.

Die zonneband kan je met twee man zelf doen, uw ruit goed proper maken en dan nog eens genoeg ruitenreiniger erop spuiten, de zonneband erop leggen en de randjes afsnijden met een kuttermes (wel voorzichtig mee zijn natuurlijk :lol: )

Deftige update met die leds en xenon 8)
M Roels
Berichten: 452
Lid geworden op: do 08 jul 2010, 17:44
Locatie: Zele

Bericht door M Roels »

als ge vast zit in de sneeuw, legt em in achteruit! :P sterkte versnelling.. Ik zou btw. geen schroefkit kopen van €400 (alija de mijn was 450 van AP) wnt tis ne nieuwe (lees: splinternieuw) en dan vind ik het eigenlijk geldverspilling en zonde...

grtz.
peugeotfreak
Berichten: 1370
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
Locatie: Helchteren

Bericht door peugeotfreak »

dat is ook niet altijd waar he ok achteruit is de krachtigste maar als ge vast zit hebt ge met een krachtige versnelling niks. ge moet grip zien tevinden en dat is met dit weer het grootste probleem.
project307
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 21 sep 2009, 01:05

Bericht door project307 »

M Roels schreef:als ge vast zit in de sneeuw, legt em in achteruit! :P sterkte versnelling.. Ik zou btw. geen schroefkit kopen van €400 (alija de mijn was 450 van AP) wnt tis ne nieuwe (lees: splinternieuw) en dan vind ik het eigenlijk geldverspilling en zonde...

grtz.
Daar kan ik u geen ongelijk ingeven, maar ik zei dat omdat hij er niet zoveel geld wil aan uitgeven als bijv. aan een Weitec, KW en de nog duurdere..

Als het een nieuwe is dan zou ik ook niet enkel verlagingsveren steken, maar dan wel een sportophanging, want enkel veren lijkt me toch niet echt goed voor uw originele schokdempers.

Grtzz
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Bericht door dtm-driver »

Eibach pro kitje steken.

Is ietsje lager en gaat ge plezier van hebben.
Persoonlijk is weitec het laagste qua merk dat ik ooit zou gaan.
Altijd KW gereden en "content" van. Op gegeven moment is alles hobbelen vanaf een laag punt :lol: Alleen de goeiekopere dan nog meer en vaker.

Hoe dan ook veren van -3 of -3.5cm kunnen nog op de oem dempers.
Lager zou ik ook voor een sportophanging opteren. ( demper+veren )
106 ON STEROIDS
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

sportkitje van kw (dempers+veren)

ofja eibach verlagingsveren en bilstein dempers 8)
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
Plaats reactie

Terug naar “20x”