advertentie Automotive Group reclame

Graag hulp ivm radio

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

Plaats reactie
Pelelaur
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 19:03

Graag hulp ivm radio

Bericht door Pelelaur »

Hallo, ik kocht net een tweedehands Peugeot 207+.
Deze is van het laatste model wat ervan werd gemaakt. Vandaag heb ik in de achterdeuren twee luidsprekers geplaatst en heb ik ook de voorste luidsprekers vervangen door speakers van een beter type. Ook de tweeters werden vervangen. Ik zit echter met een probleem. De nieuwe compo set speakers vooraan heeft filters die tussen radio en speakers/tweeters moeten komen. Nu raak ik er niet aan uit welke kabeltjes voor wat dienen en hoe het vorige en originele systeem van Peugeot bedraad is. Ik wil namelijk de reeds bestaande kabels in de auto blijven gebruiken voor de nieuwe compo set vooraan. Kan mij iemand een kleurencode bezorgen van de bedrading die standaard in de Peugeot zit? Dus eigenlijk wil ik weten welk draadje voor wat dient in de stekker die in de rd4 radio zit. Heeft iemand zo een schema?
Dank.
Pelelaur
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 19:03

Re: Graag hulp ivm radio

Bericht door Pelelaur »

Ok, ik heb op internet al een schema gevonden waarbij te vinden is welke draad naar waar gaat en voor welke speaker deze is. Alleen vertrekken bepaalde draden in een bepaalde kleur doch komen ze in een totaal andere kleur toe aan de speakers en tweeters vooraan. En daar ben ik dan niet meer mee...
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: Graag hulp ivm radio

Bericht door peugeot-gek »

ik weet het niet :N :N
Plaats reactie

Terug naar “20x”