advertentie Van Wijk reclame

2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Jones »

Iemand die een goed adres weet waar men kan hydro dippen?
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Steven »

Misschien nogal uit de richting voor jouw, maar ik heb al veel knappe dingen gezien van Stema
http://www.stemacarcustoms.be/hydrographics/
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Jones »

Die had ik ook gevonden op internet en zier er tot hiertoe de beste uit.
Als ze het goed doen wil ik zo ver rijden, maar wat is ver in Belgie? [emoji6]
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Darl'mat »

Wat is dippen precies.
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Jones »

HG dipping, ook wel hydrographics dipping, watertransferprinting, waterdippen of hydrodompelen genoemd, is een geweldige techniek om een print duurzaam over te brengen op een 3D voorwerp. Tijdens het proces lost de folie op door een chemische reactie (de activator), waardoor u de print kunt overbrengen op een voorwerp. Op deze manier wordt de print één met het voorwerp. Door het product als laatste te voorzien van blanke lak krijgt u een kras vaste, uiterst duurzame en realistische look. 
Door gebruik te maken van water komt de print zelfs op moeilijk bereikbare plekjes en krijgt u een perfecte dekking. Op deze manier zijn zelfs moeilijk vormgegeven voorwerpen geen probleem. Bijna alle harde materialen zijn geschikt voor deze techniek, denk hierbij bijvoorbeeld aan hard hout, metaal, plastic en glas.
Prints zijn verkrijgbaar in veel verschillende motieven zoals: carbon, camouflage, dieren prints, metaal soorten, maar ook hout en marmer soorten behoren tot het assortiment. Daarnaast zijn er nog vele fantasie prints verkrijgbaar.

Als basecoat oftewel basiskleur kunt u in principe elke kleur kiezen, dit wordt de achtergrond van de prints. Basecoat is een speciale lak voor dit proces. Wilt u bijvoorbeeld witte doodskoppen op een rode tank, dan geeft u de tank de basiskleur rood. De mogelijkheden zijn praktisch eindeloos.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door jurgen_s »

ge kunt er in principe alles insteken, als het bad maar groot genoeg is
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Steven »

Jones schreef:Die had ik ook gevonden op internet en zier er tot hiertoe de beste uit.
Als ze het goed doen wil ik zo ver rijden, maar wat is ver in Belgie? [emoji6]
Zij leveren echt net werk hoor. De eigenaar is een klant bij ons, je moet maar eens op hun facebook kijken wat daar allemaal voorbij komt. Ze doen voornamelijk heel veel wrapping, zelfs van splinternieuwe Porsches, AMG's, BMW M's, ... niet meteen het minst veeleisende publiek. ;)
Johan D B
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 26 nov 2017, 10:02
Locatie: Omgeving Mechelen.

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Johan D B »

Jones schreef:Sjieke foto [emoji106][emoji16]
Dinsdag mag ze binnen in de garage.
Klein onderhoud (25000 km) en vervangen van de schijven en remblokken.
Gewoon sleet of zijn er problemen mee, krom getrokken of zo. Lijkt me toch vrij snel of heb je er een paar circuituitstapjes mee gedaan.
Hoe vaak ga jij op onderhoud, ik ben nieuw (ook 308 Gti BPS aangekocht) en win toch graag wat info in bij mensen die al wat meer ervaringen hebben. Gezien de vrij fel opgevoerde motor denk ik toch maar om de 10000km binnen te gaan voor oliewissel e.d.
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Jones »

Krom getrokken en volgens de garage door de 2 trackday's die ik heb gedaan.
Bij mij gaat ze ook om de 10000km binnen.
En welkom hier.
Je gaat er nog vele happy km'ers mee doen, dat kan ik je nu al zeggen.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door jurgen_s »

Alcon heeft zijn huiswerk niet gedaan. Frans peugeotforum staat er vol van. Is trouwens nog steeds geen definitieve oplossing uit de bus gekomen en Peugeot Frankrijk vervangt dan ook nog steeds de blokken en schijven in garantie als de eigenaars problemen krijgen.
Johan D B
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 26 nov 2017, 10:02
Locatie: Omgeving Mechelen.

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Johan D B »

Ja, klopt je vindt er behoorlijk wat die problemen hadden zelf bij zowat nieuwe wagens. Dus moet ik Jurgen bijtreden, ze hebben idd bij Alcon hun werk niet al te best gedaan, onbegrijpelijk voor een firma als Alcon die toch een reputatie te verdedigen hebben dat zoiets kan.
Wel raar dat sommige er vanaf het begin last mee hebben en weer anderen geen problemen hebben. Op een Franse site gelezen dat mensen van Peugeot Sport en Alcon persoonlijk zijn komen kijken naar enkele probleemwagens, teken dat ze zich ervan bewust zijn en er mee bezig zijn (of waren). De meeste gevallen worden ook in garantie behandeld, Jones ik zou toch nog eens informeren of ze geen commerciële tegemoetkoming willen doen. Intussen zijn de schijven met die halve maan inkervingen vervangen door gewoon gladde schijven, zal er wel mee te maken hebben vermoed ik.
Hoop dat ik er geen last mee krijg, zal toch maar een waarborgverlenging nemen (kan nooit kwaad hé).
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Jones »

Gisteren de gti gaan ophalen.
Verso olie voor zowel de motor als de boite, nieuwe bougies, ect...
Ds remschijf linksvoor is goed, rechtsvoor gingen ze proberen afdraaien maar ze deden dit liever niet omdat de koel groeven verkleinen.
Ok als ze niet meer te redden is, vervangen.
Rechtsvoor is vervangen door een nieuwe, zonddr koel groeven.
Het nieuwe type dus.
Dus nu zit ik met een nieuw type rechtsvoor en een oud type linksvoor.
Begrijpen wie begrijpen kan.
Johan D B
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 26 nov 2017, 10:02
Locatie: Omgeving Mechelen.

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Johan D B »

Ja, je zegt het al “begrijpen wie kan”... ik in alle geval niet :N .
Ik zou dat zelf nooit doen en evenmin tolereren dat mijn dealer dit zou doen. Sommige zaken vervang je vrijwel altijd links en rechts te gelijk, schokdempers, remschijven en blokken. Je gaat toch ook niet rijden met links een Michelin Pilot Sport 4 en rechts een Pilot Super Sport? Zou hier toch nog eens met de dealer een woordje gaan klappen!
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door jurgen_s »

https://ceika-store.com/products/cbk1302

beter gerief, betaalbaarder en vooral oneindig keer meer personaliseringsmogelijkheden
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 2016 - Peugeot 308 gti 270 - Jones

Bericht door Jones »

Ow daar had ik nog niet van gehoord.
Da ziet er idd serieus degelijk materiaal uit.
Merci voor de tip. [emoji16]
Gesloten

Terug naar “30x”