advertentie Nova reclame

2017 - peugeot 3008 GT - gt-er

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

Plaats reactie
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

2017 - peugeot 3008 GT - gt-er

Bericht door gt-er »

Na de leuke aankoop einde 2015 van een tweedehands 508 sw gt met de nog 2.2 hdi motor kon je over dit merk nog maar weinig slecht vertellen tegen mij. Dus ik vorig weekend met de voorstelling van de nieuwe 5008 toch maar eens gaan kijken naar de beide suv-kes. Al van bij het begin wisten we dat de 5008 niet ons ding was vanwege te groot en dat hij dan samen met een 2de wagen niet meer in de garage thuis kon. ( toch ook niet onbelangrijk voor ons ) na een proefritje met een 3008 1.6 diesel met automaat konden we deze wagen erg smaken, zowel mijn vrouw als ik dus dan toch maar eens een offerte laten opmaken met dan de overname van in eerste gedacht de 508 gt maar daar ik moeilijk afstand kan doen van deze heerlijke wagen toch gekozen om de wagen van mijn vrouw over te laten wat een Citroen C4 Cactus is, een compact leuk stadswagentje voor rond de kerk en naar werk. Uiteraard viel de overnameprijs wat tegen maar tja ze moeten ook wat verdienen zekers? Zonder een bestelling te plaatsen van de 3008 wat dan een GT-Line zou geworden zijn in 1.6 diesel-automaat verlieten we de showroom met de wetenschap dat wanneer we een bestelling zouden plaatsen het een Ultimate red of rouge ( zoals je wil ) zou worden, de 508 gt is Blanc-nacré en dat is erg mooi maar nu 2 wagens in dezelfde kleur? Trouwens indien we een bestelling zouden plaatsen was de wachttijd reeds 5 maanden ( ergens levering november 2017? ) wat we erg lang vonden.
Eens thuis gekomen is bij ons het internet niet ver weg dus nu we wat parameters hadden van wat we wilden als wagen en in welke kleur en opties ( waaronder het panoramisch open dak en dan vooral het Focal soundsystem van 515w ) en niet te vergeten ' ne rooie ' kwam ik op een verkoopsite een 3008 gt in het rood tegen, aangeboden door de eigenaar van de wagen. Deze stond te koop in Torhout wat vanuit Westerlo niet direct bij de deur is maar na een gesprek met de eigenaar even op en weer gevlogen met de 508 gt :) De 3008 gt stond ongepoetst op de oprit en de voornaamste reden dat deze na 5 maanden te koop werd gezet was omdat de eigenaar muzikant was en zijn muziekinstrument niet behoorlijk in de kofferbak paste? tja alst kind maar ne naam heeft zekers, kon het mij wat schelen! Na een proefritje met een echte GT was er toch wel duidelijk verschil met de 1.6 die we eerder hadden gereden bij de garage en na nog wat uitleg naast de wagen over de prijs was een voorschotje niet meer af te houden.... Kortom, na een bezoek van 3 dagen geleden aan de showroom van peugeot en dan een wachttijd van 5 maanden op een nieuwe wagen heb ik nu reeds hier bij me thuis een peugeot 3008 gt Ultimate rouge met als opties het panoramisch open dak - focal soundsystem - parkeersensoren voor- en achter met 180° camera - safety-plus pack - elektrische zetels met massagefunctie - 220v stekker - plat reservewiel - metaalkleur - afneembare trekhaak en nog wat snufjes, kortom een goed uitgeruste GT die na een grondige poetsbeurt door mij weer helemaal nieuw is :D Dit in combinatie met het interieur van leder en alcantara is dit toch wel het mooiste van wat ik in handen heb gehad om dan over het stuur te beginnen met de i-cockpit met alle sfeerverlichtingen tot aan het panoramisch open dak toe.

Vandaag beschik ik waarschijnlijk over mijn nr-plaat en kan ik de wagen uit de stal halen om wat fotokes te schieten, en mocht ik deze niet direct kunnen posten weten jullie alvast al waar ik dan zit! :mrgreen:
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door Darl'mat »

Super, het rood staat hem ook goed.
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door Steven »

Sjansaar! Klinkt als een hele dikke 3008. Ik ben benieuwd naar fowtoows. :mrgreen:
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door gt-er »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door gt-er op vr 16 jun 2017, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door jurgen_s »

mooi interieur

had ik nog niet gezien
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door gt-er »

Is de standaard voor de GT. Je kan ook als optie volledig leder nemen maar dat vind ik persoonlijk niet zo mooi en aangenaam :)
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door Steven »

Akkerdjie! Prachtig. :9~ Dat interieur is toch magnifiek eh! :shock: Super goede keuze. Hopelijk veel fijne, veilige kilometers in het verschiet. 8)
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door peugeot-gek »

Proficiat met je mooie wagen.

Grt
skiwi
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 08 apr 2016, 18:02
Locatie: gistel

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door skiwi »

prachtig, proficiat met de aankoop!
Romaric
Berichten: 901
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 16:22
Locatie: Lombardsijde (Middelkerke)

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door Romaric »

Echt mooi in het rood. Moest ik er één kopen zou ik deze kleur toch zeker overwegen.
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

Re: 2017 peugeot 3008 GT

Bericht door gt-er »

peugeot-gek schreef:Proficiat met je mooie wagen.

Grt
Dank je, mijn 3008 GT komt trouwens uit jou streek Torhout.. ;)
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2017 - peugeot 3008 GT - gt-er

Bericht door peugeot-gek »

Ja had het gelezen, maar heb hem nooit zien rijden hier.

Wel zeer mooi, ik heb mijn oldtimer in Westerlo gekocht.

Grt
Plaats reactie

Terug naar “30x”