advertentie PDK Pallets reclame

156 pk en 200 pk dezelfde motor?

Moderator: P-unit

den_buis
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 14 jul 2013, 16:33
Locatie: tielrode

Re: 156 pk en 200 pk dezelfde motor?

Bericht door den_buis »

@jurgens_s ja atm of zip zijn 10x slechter ze.
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: 156 pk en 200 pk dezelfde motor?

Bericht door Dragoon »

dan liever nen ppe of apec, zeker voor ne naft (toch langs deze kant vant land)
Big-J
Berichten: 520
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 19:51
Locatie: Zichem

Re: 156 pk en 200 pk dezelfde motor?

Bericht door Big-J »

Heinz is slecht geworden door verschillende redenen: arrogant als ge met iets "gewoon" komt aanzetten (bvb. een simpel VW Golf ofzo), diesels die roeten als zot na de tuning, slechte montage van onderdelen zoals bvb. uitlaten, enz...
Ook herinner ik mij dat er een ex-werknemer van ginder (Bruno) op bijna elk forum gebanned is wegens gigantisch ego en constant slechtpraten over zijn concurrenten of mensen die bij concurrenten geweest zijn... :roll:

ATM tuning moet ge in mijn opinie enkel gaan alsde nen Duits hebt, met een ander merk moet je der echt niet gaan.

Ziptuning hangt af van Autostyle, dus dat spreekt al voor zich wat daar mis is...

PPE of Apec zijn heel degelijk, ken enkele mensen die daar geweest zijn en geen klagen hebben. PPE heeft blijkbaar ook zeer goede service na verkoop.

Hier aan mijn kanten heb je dan ook nog MB-Power in Herentals of Kempower in Lummen (al raad ik dan liever MB-Power aan, Kempower is lang wachten en duur en is meer Diesel gericht).
verbeke
Berichten: 221
Lid geworden op: ma 12 nov 2012, 20:32

Re: 156 pk en 200 pk dezelfde motor?

Bericht door verbeke »

Wat je over Bruno denkt heb je mis, Bruno is op zijn eigen begonnen (br-performance) en is een zeer bekwame tuner. hoe het komt dat het mis gaat bij Heinz heb ik geen idee van, wat ik wel lees is dat heinz BRP wat probeert te dwarsbomen.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9537
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 156 pk en 200 pk dezelfde motor?

Bericht door jurgen_s »

en als ge niet naar bruno wilt gaan is er iets verder op DVX
Big-J
Berichten: 520
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 19:51
Locatie: Zichem

Re: 156 pk en 200 pk dezelfde motor?

Bericht door Big-J »

Ach ja, je hoort ook meestal maar 1 kant van het verhaal (dat Bruno dus de schuldige was). Dat is ok al jaren geleden dat ik die dingen van Bruno gezien/gehoord heb, ik weet ook niet wat er precies mis gegaan is daar...
Maar al de rest is wel waar van Heinz, zoek maar een op Google Heinz vs. PPE (autoforum), daar vind je al veel terug van wat ik gezegd heb.
Plaats reactie

Terug naar “RCZ”