advertentie PDK Pallets reclame

chip tuning rcz benzine

Moderator: P-unit

GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: chip tuning rcz benzine

Bericht door GT'tje »

Thx Lander. Ik durfde niet reageren. Ik was even de draad kwijt. Ik ben altijd in de overtuiging geweest dat de RCZ een voorwiel aandrijving had. Zelfs de RCZ R is volgens mij een voortrekker. Maar met deze post wist ik het even niet meer.
gtsboy
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 jun 2015, 12:42

Re: chip tuning rcz benzine

Bericht door gtsboy »

Is natuurlijk een voortrekker
Is van gewoonte bij mij dat ik dat zeg achterwiel pk van bij de motoren
Foutje van mij ;)
bij deze is dit recht gezet
zal er in het vervolg op letten
Voorwiel pk ............ :mrgreen:
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: chip tuning rcz benzine

Bericht door GT'tje »

Maw, Lander is geslaagd voor de test :mrgreen:
DanRo
Berichten: 402
Lid geworden op: wo 27 feb 2013, 20:58

Re: chip tuning rcz benzine

Bericht door DanRo »

Ik heb mijn THP200 door BR-Performance laten chiptunen (stage2). Ik ben niet helemaal tevreden. Sindsdien kan ik mijn cruise control niet meer gebruiken. Als ik nu op cruise control rij geeft de motor na enkele minuten een storing.
Het problem is dat de turbo druk te laag wanneer ik een constant snelheid rij.

Als ik zonder cruise control rij geen storing. Ze kregen het bij BR-Performance niet opgelost.

Persoonlijk denk ik dat de extra grote intercooler van Forge hier de oorzaak van is.
DanRo
Berichten: 402
Lid geworden op: wo 27 feb 2013, 20:58

Re: chip tuning rcz benzine

Bericht door DanRo »

Ik heb mijn THP200 door BR-Performance laten chiptunen (stage2). Ik ben niet helemaal tevreden. Sindsdien kan ik mijn cruise control niet meer gebruiken. Als ik nu op cruise control rij geeft de motor na enkele minuten een storing.
Het problem is dat de turbo druk te laag is wanneer ik een constante snelheid rij.

Als ik zonder cruise control rij geen storing. Ze kregen het bij BR-Performance niet opgelost.

Persoonlijk denk ik dat de extra grote intercooler van Forge hier de oorzaak van is.
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: chip tuning rcz benzine

Bericht door GT'tje »

En krijgen zij dat niet opgelost? Dat zou toch niet mogen? Of bekijk ik dat verkeerd?
gtsboy
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 jun 2015, 12:42

Re: chip tuning rcz benzine

Bericht door gtsboy »

Bij men VW Bora was er ook eens een electro probleem kon niet meer afsluiten en de binnen verlichting wou niet meer uitdoven .
Gebeld naar garage ( ik stond voor men deur stil ) koppel eens je accu los wacht een paar min en sluit weer aan ;
Probleem was opgelost zo simpel kan het ( soms ) zijn .
Is het proberen waard kost je niets .
in hooguit 10 min weet je of het werkt .
Bij men rcz heb ik al opgemerkt dat als ik ga tanken en de pomp een paar keer laat afslaan ( lees zo vol als een ei ) men speed control een poosje niet werkt . ( springt op 30 )
Maar is steeds weer in orde gekomen na een aantal km rijden
Plaats reactie

Terug naar “RCZ”