advertentie Automotive Group reclame

RCZ navigatie

Moderator: P-unit

Plaats reactie
icegold
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 04 aug 2014, 20:53

RCZ navigatie

Bericht door icegold »

Goedenavond,

Ik ben sinds kort eigenaar van een schitterende Peugeot RCZ.
Nu heb ik af fabriek een mooi navigatie/DVD systeem in de auto, maar vraag mij af of ik ook muziek van mijn telefoon (iphone4) draadloos (bluetooth) kan streamen naar mijn audiosysteem, of kan dit alleen via een JACK kabeltje ?

Wie o wie heeft hier ervaring mee ?

Hoor graag jullie ervaringen.

Dennis
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: RCZ navigatie

Bericht door Joske »

mijne niet aiphone kan da :Y :Y
icegold
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 04 aug 2014, 20:53

Re: RCZ navigatie

Bericht door icegold »

Dag Allemaal,

Helaas weet ik nog steeds niet of het mogelijk om via bluetooth muziek van mijn iphone 4 naar mijn audio (navigatie) systeem te streamen.

Is er niemand die hier een antwoord op heeft ?
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: RCZ navigatie

Bericht door jurgen_s »

bij het 508 gedeelte staat er ook een bericht van iemand die er problemen mee had en die heeft een software update moeten doen. Misschien eens nakijken welke versie jij hebt van software en zien of die de juiste is. Normaal gezien moet het gaan . Je kan normaal gezien bij je dealer een lijst opvragen van de toestellen welke met de bluetooth verbinding werken.
Nigrum Margarita
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:30
Locatie: Riemst

Re: RCZ navigatie

Bericht door Nigrum Margarita »

Hey, heb een Samsung S2 smartphone en dat gaat zonder problemen via bluetooth dus moet het bij jou toch ook lukken ! Mvg.
icegold
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 04 aug 2014, 20:53

Re: RCZ navigatie

Bericht door icegold »

Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar Peugeot Nederland met de vraag die ik op dit forum ook gesteld heb.
Ik denk dat er inderdaad een software update moet plaatsvinden, aangezien ik gewoonweg niet verder kom.
Wanneer ik naar media ga, kan ik alleen kiezen tussen de opties DVD of Extern toestel (AV/AUX) om muziek te luisteren.
De optie Extern toestel (AV/AUX) is alleen mogelijk via een apart (jack) kabeltje, en DVD vanzelfsprekend alleen met een DVD.
Muziek streamen via bluetooth is dus helaas niet mogelijk. (Of ik moet echt helemaal verkeerd doen)
Ik neem aan dat wanneer je via je samsung S2 luister, er meerdere opties in het Peugeot Connect 3D systeem te kiezen zijn ?

We wachten gewoon nog even af, geduld is een schone zaak :)
Nigrum Margarita
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:30
Locatie: Riemst

Re: RCZ navigatie

Bericht door Nigrum Margarita »

Idd. Dan staat er nog gewoon Samsung S2 bij als keuze in het media-menu !
Good luck...
Plaats reactie

Terug naar “RCZ”