advertentie Nova reclame

2006 - Peugeot 407 SW 2.0 HDI 16V - courske

406, 407, 4007 en 4008

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 407 SW 2.0 HDI 16V - courske

Bericht door jurgen_s »

ziptuning = ver wegblijven

ga naar dvx of br performance als je dat wil doen
courske
Berichten: 32
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 15:00
Locatie: Overmere, Oost-Vlaanderen

Re: 2006 - Peugeot 407 SW 2.0 HDI 16V - courske

Bericht door courske »

zijn ze zo slecht dan?

zal eens prijs vragen bij een van deze 2.

BR perfomance kan dit niet heb vandaag mijn motorcode door gemaild naar dvx perfomance en zij gaan mij terug mailen of zij dit kunnen.
courske
Berichten: 32
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 15:00
Locatie: Overmere, Oost-Vlaanderen

Re: 2006 - Peugeot 407 SW 2.0 HDI 16V - courske

Bericht door courske »

Na verschillende Chiptuning bedrijven te hebben gecontacteerd zeggen ze allemaal dat het niet mogelijk is bij mijn type peugeot 407 om de EGR en Roetfilter uit de ECU te verwijderen namelijk omdat ik deze ECU heb siemens sid803.
Dries
Pug Driver
Berichten: 931
Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 16:23
Locatie: Heusden-zolder
Contacteer:

Re: 2006 - Peugeot 407 SW 2.0 HDI 16V - courske

Bericht door Dries »

Serieus en wat is er dan anders aan die ECU?
courske
Berichten: 32
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 15:00
Locatie: Overmere, Oost-Vlaanderen

Re: 2006 - Peugeot 407 SW 2.0 HDI 16V - courske

Bericht door courske »

dit heeft Heinz performance naar mij terug gestuurd

"De ecu is van het type siemens sid803 en bij dit type is het niet gekend hoe dit electronisch moet uitgeschakeld worden."

dit heeft DVX performance naar mij terug gestuurd

"Als een tuner ALLE foutcodes wegschrijft en er gaat iets mis met bevoorbeeld de turbo zal uw wagen u niet verwittigen.
Terwijl als wij nu enkel de dpf en de egr zouden wegschrijven zou uw wagen u verwittigen bij andere deffecten."
courske
Berichten: 32
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 15:00
Locatie: Overmere, Oost-Vlaanderen

Re: 2006 - Peugeot 407 SW 2.0 HDI 16V - courske (Belangrijk)

Bericht door courske »

Hallo,

ik zou graag mij audio system van mijne 407 sw willen verbeteren ik heb een rt3 radio met groot scherm Navigatie maar jammer genoeg zit er op deze radio geen Tulp stekker om een versterker op aan te sluiten, ik heb een Caliber CA 180 versterker met 2x Caliber CW 15 woofers en 2x Jensens 3-way speakers ook 180 wat ik zou die jensens speakers gebruiken om de standaard speakers van de achterdeur en in de koffer de 2 Caliber CW 15 in een subwoofer box.

Ik heb gelezen dat je dan een High-Low converter op de speaker kabel moet aansluiten en dan de tulp stekker in de converter stoppen op welke speaker kabel zou ik dit dan moeten aansluiten zonder dat ik mijn tweater's, voordeur speakers en achterdeur speakers moet afstaan?
In mijn koffer is er plaats voor nog 2 speakers maar er zitten daar geen in, zitten de kabels daarvoor wel op mijn radio?

deze converter zou ik dan bestellen (http://www.conrad.be/ce/nl/product/3791 ... &WT.srch=1)

wat zijn de maten van de speakers in de deuren?

Versterker zou ik onder de passagier stoel willen plaatsen dan kan ik de massa op de gordel vastmaken, en waar kan ik het beste de voeding van de batterij naar de versterker door steken?

Alvast bedankt
Plaats reactie

Terug naar “40x”