advertentie All about details reclame

2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

508 en 5008

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door jurgen_s »

spoiler staat inderdaad heel mooi!!

was de pasvorm uiteindelijk ok?
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door GT'tje »

Dank u Jurgen_s. Ja, die spoiler is verbazingwekkend goed gemaakt (in verhouding tot de kostprijs). Gewoon laten spuiten bij de spuiter en monteren maar.
Octa+
Berichten: 660
Lid geworden op: wo 28 jan 2015, 15:11

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door Octa+ »

GT'tje schreef:Idd, aliexpress. :lol:

Ik heb ook al ondervonden dat het knopje S wat leuker is :) Al vrees ik dan weer voor mijn boetes die gaan binnenstromen :roll:
Idd eerste is hier al binnen [emoji20]
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door GT'tje »

De eerste 1000km staan erop. En ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de wagen. Alles zit goed in elkaar. Motor en versnellingsbak zijn top. JBL installatie is ook super.
Momenteel zit ik op een gemiddeld verbruik van 6,5 volgens de boordcomputer. Als ik het uitreken aan de pomp kom ik neer op 6,25. Niet slecht, als je weet dat de eerste dagen enkel maar korte afstanden waren (en natuurlijk af en toe eens wat gas gegeven). Ik hoop dat de motor nog iets losser komt en dat het verbruik dan nog iets naar beneden gaat. Over het algemeen ben ik dus heeeel tevreden!!! :Y

Enkel de navigatie. :N Dat vind ik een mager ding. Regelmatig staan er geen huisnummers in (of te weinig). Zelfs voor reeds lang gekende straten. En dat vind ik een minpunt. De nav heeft zelf al mij contacten geïmporteerd vanuit mijn iPhone. Maar de adressen van de contacten kan ik niet gebruiken. Die adressen kent hij niet. Dus moet ik steeds alles manueel intypen. Waarom dan die gegevens importeren als je er niks mee kunt? Iemand een idee? Of doe ik iets fout?
Octa+
Berichten: 660
Lid geworden op: wo 28 jan 2015, 15:11

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door Octa+ »

Verbruik bij ons blijft iets hoger en we rijden duidelijk minder [emoji2]. Met navigatie nog geen issues... Zal ook eens proberen met die langere huisnummers.
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door GT'tje »

1.400 km voorbij. 't Gaat goed :lol:

Ik ben vandaag toch even binnen gesprongen in de garage. Ik vind het zo spijtig van die GPS. Kan het adres van mijn geïmporteerde contacten niet gebruiken. In de garage begrijpen ze niet waarom het systeem het adres niet kan gebruiken, als hij de adressen zelf correct inleest. De vraag wordt doorgespeeld aan HQ Peugeot. Ik ben benieuwd. ;)

Morgen eens deftig wassen. Er hangt een bataljon aan insecten op de neus en voorruit. :lol:
Rsuave
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 13 mei 2015, 20:33

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door Rsuave »

Ik heb die bij Selleslaghs zien staan enige tijd geleden kan dat?
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door GT'tje »

Ja, dat zou kunnen. Hij is toegekomen in de week van 30 april. En 8 mei ben ik hem gaan ophalen. Er staan foto's in deze topic. Misschien herken je hem wel. Ik denk dat ik momenteel nog de enigste ben met een 508 SW met dakspoiler. :lol: 't Zal wel niet lang duren of er rijdt er nog eentje rond. Ne witte 508 SW (die van Peugeot-gek) :lol:
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door peugeot-gek »

O-) O-) O-) O-) O-)
Octa+
Berichten: 660
Lid geworden op: wo 28 jan 2015, 15:11

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door Octa+ »

Rsuave schreef:Ik heb die bij Selleslaghs zien staan enige tijd geleden kan dat?
of het was de mijne (zonder dakspoiler) [emoji2]
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door GT'tje »

Octa+, komt de jouwe ook van Selleslaghs?
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door GT'tje »

Gisteren eerste avondrit gemaakt. Die Led verlichting is fenomenaal. Als je in straten rijdt waar er versmallingen zijn, krijg je toch heel snel voorrang van de andere kant :mrgreen:

Wel gisteren ontdekt dat ik geen enkele CD kan afspelen :? Het zijn orignele gekochte cd's.
Ik had gelezen dat xavw hier ook een probleem mee heeft. Maar bij mij doet geen enkele cd het. Ik heb ze er ook al eens onderste boven ingestoken. :+ Maar dat hielp ook niet. Ik kan gewoon CD niet activeren. :N
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door peugeot-gek »

Ik heb eigenlijk in die twee jaar dat ik de mijne heb nog nooit de cd speler gebruikt,dus ik weet niet dat die werkt of niet. :roll:
Zal dit eens moeten bekijken,ik gebruik altijd de usb poort.

Grt
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door GT'tje »

Ik heb ook een USB stick. En via de USB poort doet die het schitterend. Maar gisteren in de gauwte toch een CD meegenomen voor de kids. En dat ging niet. Nadien andere CD's geprobeerd. Zonder resultaat.

Zeg, dat is toch een CD-speler dat erin zit he. Straks sta ik me hier belachelijk te maken :+
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2015 - Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHdi - GT'tje

Bericht door jurgen_s »

als die de cd aanzuigt en daarna terug uitspuwt wel

anders kunt ge er cd's blijven insteken en een lichte plok horen :mrgreen:

neen... zou niet mogen. Pugzot had al aangegeven dat er problemen zijn en dat de bal is doorgespeeld naar de hoofdzetel. Dat is in mijn ogen met 99% zekerheid een software probleem.
Dus naar de garage gaan en melding van maken. Hoe meer mensen zeuren, hoe sneller er een oplossing komt.
Plaats reactie

Terug naar “50x”