advertentie Nova reclame

Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

508 en 5008

Moderator: P-unit

Plaats reactie
van407naar508
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 12 okt 2015, 21:57

Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

Bericht door van407naar508 »

Ik had nog een vraag voor jullie. Ik stond gisteren een file en ik vroeg me af hoe je voortkruipt/aansluit in een file met een automaat? Ik heb nog nooit een automaat gehad en ik heb het gevoel dat ik met de automaat en de 180 pk rap tegen iemand zijn koffer zit als ik niet oppas. :evil:

Met een handbak, sleep je wat met de ontkoppeling en kan je makkelijk meter na meter voortsjokken in de file.

En dan een zelfde vraag, maar wat als je in een file op een helling (!) staat en je wilt een metertje omhoog kruipen, zonder tegen uw voorligger op te vlammen :| ?

Alvast bedankt voor de antwoorden! :)
Octa+
Berichten: 660
Lid geworden op: wo 28 jan 2015, 15:11

Re: Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

Bericht door Octa+ »

Gewoon voet van de rem [emoji3]
van407naar508
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 12 okt 2015, 21:57

Re: Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

Bericht door van407naar508 »

Ook bergop? Dan bol je toch achteruit :? :mrgreen:
Octa+
Berichten: 660
Lid geworden op: wo 28 jan 2015, 15:11

Re: Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

Bericht door Octa+ »

In D zetten he [emoji3]
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

Bericht door Steven »

Je maakt je zorgen om niks. :D Als je hem hebt en je hebt er een kwartiertje mee gereden ga je niet meer beter weten. 8) Als je je rem loslaat gaat je auto heel langzaam vertrekken, voor de rest moet je gewoon je gaspedaal met beleid induwen zoals bij iedere auto met 180pk. :+
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

Bericht door GT'tje »

Liefs ja :lol: :lol: :lol: :lol: Anders ga je niet ver geraken :lol: :lol: (in D zetten)

Van407naar508: Die automaat is een echte automaat. Hiermee bedoel ik dat wanneer de automaat in D staat, de auto vanzelf voorruit gaat als je niet op je rem staat. Hiermee haalt de auto ongeveer 7 à 8 km/u. Wil je trager, dan rem je zachtjes bij. Kinderspel dus :mrgreen:

Bergop hangt het ervan af hoe steil de helling is. Is ie te steil, dan blijft de rem 2 sec. ingeduwd vooraleer hij lost. En in die tijd heb je rustig de tijd gehad om je voet van de rem naar het gaspedaal te brengen. Zachtjes gas geven en je bent weg. Ook kinderspel dus :mrgreen:

Had je aan deze uitleg iets?
van407naar508
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 12 okt 2015, 21:57

Re: Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

Bericht door van407naar508 »

Jawel, nuttige tips ;)

Bedankt voor de reacties allemaal :) Ik was me inderdaad waarschijnlijk teveel zorgen aan het maken. Kwam gewoon door die file :evil: van vorige week waar ik een half uur (bergop) aan het aanschuiven was... En ik had iets van, oei hoe moet dit met een automaat :|
Octa+
Berichten: 660
Lid geworden op: wo 28 jan 2015, 15:11

Re: Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

Bericht door Octa+ »

Gewoon veel eenvoudiger met een automaat! Het moeilijkste is uw linkervoet niet meer gebruiken. Gebruik je hem toch dan schrik je en iedereen in je buurt [emoji3]
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: Hoe traag voortkruipen in een file met de EAT6 automaat

Bericht door Steven »

:mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “50x”