advertentie C&C reclame

5008 Allure stockwagen

508 en 5008

Moderator: P-unit

Plaats reactie
Sony
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 26 feb 2017, 09:07

5008 Allure stockwagen

Bericht door Sony »

Versie Allure BlueHDi 1.6 aangekocht met allerlei standaaruitrustingen, waaronder pack verlichting 2, dacht dat dit zaklamp in koffer en ledverlichting in wagen was. Vind geen zaklamp? En hoe zie ik dat het binnen ledverlichting is? Distance Alert zit volgens brochure standaard of volgens optie erbij? Wanneer dan wel, vind deze niet bij Allure. Kan ik ergens een lijst downloaden wat de opties in houden en bij welke versie ze horen? Graag tips voor ik naar de verkoper ga. Dank je.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door Darl'mat »

Ik zou niet aarzelen om uitleg aan de verkoper te vragen, hebben ze bij levering geen uitleg gegeven?
Sony
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 26 feb 2017, 09:07

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door Sony »

Darl'mat schreef:Ik zou niet aarzelen om uitleg aan de verkoper te vragen, hebben ze bij levering geen uitleg gegeven?
Verkoper was er niet. Dienst aflevering deed zijn best, was heel vriendelijk en hulpvaardig maar kende de wagen niet echt...Dus wil nu zelf nazien of ik alle opties wel heb gehad...denk van niet. Dus zoek uitleg over de opties, en bij welke versie ze horen. Zoals vb: pack verlichting 2? = zaklamp en ledverlichting?
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door GT'tje »

Ik dacht: met veel plezier help ik even. Maar alle info op de website is al gewijzigd voor de nieuwe. Ik was blijkbaar nog ni goed wakker :roll:
Heb je geen folder gekregen waarin alles vermeld staat?
Sony
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 26 feb 2017, 09:07

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door Sony »

GT'tje schreef:Ik dacht: met veel plezier help ik even. Maar alle info op de website is al gewijzigd voor de nieuwe. Ik was blijkbaar nog ni goed wakker :roll:
Heb je geen folder gekregen waarin alles vermeld staat?
Boekje gekregen maar hierin staat vb: Distant Alert : "standaard of optie naargelang de versie". Maar bij wat standaard of bij welke versie? Geen oplijsting te vinden van welke opties bij Style, Active of Allure? Mss iemand nog oud boekje of folder met oplijsting?
Sony
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 26 feb 2017, 09:07

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door Sony »

Antwoord van de dealer: Wij moeten U echter melden dat er problemen zijn met de online configurator. Deze zijn reeds opgemerkt en men is druk bezig om de problemen op te lossen.
In de tussentijd raad ik U aan langs te gaan bij uw dealer, deze kan U meteen gedetailleerde informatie over de opties en packs bieden.

Ben langs dealer gegaan en inderdaad Pack 2 staat als standaardopties op hun lijst, maar Hindernissendetector voor- en achteraan, met rekenmodule parkeerruimte ook en deze is als extra opties nogmaals verrekend "aan 50%". Foutje van de hoofdzetel. Gaan het onderzoeken....ik heb nog foutjes ontdekt. Wel allemaal in hun voordeel? Vind het een mooie wagen, maar vind dat ze moeten geven waar je recht op hebt en ook niets aan rekenen wat eigenlijk al standaard is. Ben teleurgesteld. Hopelijk komt er een goede oplossing en ook voor de andere kopers van die wagen met extra opties. Misschien ook bij andere stock modellen de opties niet juist verrekend of niet aanwezig of al standaard.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door jurgen_s »

dat moeten ze inderdaad oplossen

lees al eens de kleine lettertjes achteraan je verkoopscontract. Dan weet je direct waar je recht op hebt.
Sony
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 26 feb 2017, 09:07

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door Sony »

jurgen_s schreef:dat moeten ze inderdaad oplossen

lees al eens de kleine lettertjes achteraan je verkoopscontract. Dan weet je direct waar je recht op hebt.
Heb al info genomen...hoop enkel op rechtzetting. Dit valt blijkbaar onder misleidende reklame. Kunnen hiervoor boete krijgen.
Ondertussen hebben ze nog geen correctie gedaan aan hun website ivm opties. Wel aanpassing ivm Stockpremie.
marre207
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 20:53
Locatie: Bredene (w-vl)

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door marre207 »

Heb nog boekje liggen met de 5008 oud model in ivm met optie lijst. Weet niet als nog nodig is maar hier de foto's. AfbeeldingAfbeelding

Mvg Martijn
Sony
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 26 feb 2017, 09:07

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door Sony »

marre207 schreef:Heb nog boekje liggen met de 5008 oud model in ivm met optie lijst. Weet niet als nog nodig is maar hier de foto's. AfbeeldingAfbeelding

Mvg Martijn
dank je, dit wat ik zocht: idd in het boekje " Pack verlichting 2" bij allure, vind geen led in wagen en zaklamp staat er niet bij in boekje maar wel vermeld op mijn lijst van de dealer. Hindernissen detector vooraan + rekenmodule voor de beschikbare parkeerplaats is vanaf Style standaard.
marre207
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 20:53
Locatie: Bredene (w-vl)

Re: 5008 Allure stockwagen

Bericht door marre207 »

Sensoren voor zijn standaard op de style maar op de allure in optie bij te nemen.
Plaats reactie

Terug naar “50x”