advertentie Automotive Group reclame

2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

607

Moderator: P-unit

KrisKe
Pug Driver
Berichten: 3149
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
Locatie: The big city of Merksplas

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door KrisKe »

wanneer af te halen? :lol:
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door GT'tje »

:shock: Jurgen, gij hebt precies een héééél groot tuinhuis! :lol:
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door PUG(z)OT »

staan daar nu golf velgen ????? :mrgreen:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

ja daar staan golf velgen :mrgreen: , die heb ik nog gekregen van een zekere wesly. Helaas gaan die weg want die staan zo krom dat er geen redding meer mogelijk is.

Ook een setje 'rolland garros' velgen (enfin zo noemt iedereen die toch), gaan weg en de witte set ook omdat we thuis nu in die maat enkel 5 gaats velgen hebben. Komt allemaal binnenkort hier te koop op het forum.

De rest staat netjes terug opgestapeld in het tuinhuis. Allemaal mooi aan 1 kant gelegd en nog veel ruimte om bij te vullen...euhm te kunnen bewegen.

Het tuinhuis is op zich wel groot. Ik denk minstens 4 op 5 meter. Is een soort van houten barak waar de zoon van de vorige eigenaar in sliep. Dat was een groene jongen die contact wou houden met de natuur (de bos achter de foto). Die chalet gaat op termijn weg want helemaal niet volgens de regels van de kunst gebouwd. Voorlopig zal ik het ermee moeten doen. Eerst een deftige garage ipv het betonneplaten kot dat er nu staat. En als mijn rug dan nog heel is, dan kan er eens gezien worden voor een ander tuinhuis wat dan ook een pak kleiner gaat zijn.

En kriske: niets af te halen :lol: Daar liggen een paar zeldzame onderdelen tussen. Nieuwe 309 gti voorbumper (weliswaar zonder lampen), peugeot sport 205 voorbumper, quasi volledige set rubbers voor een CTI (enkel de deurrubbers ontbreken), 15 duims lichtmetalen set van een citroën C5, veel onderdelen voor een fase I 205, enzovoort enzovoort.

Nu eerst de aanhangwagen gaan vullen en die klaarmaken om ermee naar het containerpark te rijden volgende week. Zal niet bij 1 aanhangwagen blijven als ik de rommel op de gazon zie liggen. Dan is de garage aan de beurt :N
Sidd
Pug Driver
Berichten: 785
Lid geworden op: vr 04 aug 2006, 16:47
Locatie: Koersel

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door Sidd »

Amai. En ik dacht dat ik een hamsteraar was..

Voor de velgen heb ik een rek gemaakt. Veel ordelijker overzichtelijker en spaart een hoop ruimte uit..

En Anders kom je mijn grote aanhanger maar halen. Dan lukt het wel in 1 keer!!!
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door peugeot-gek »

Is dit de 205 waar van je soms over praat op de achtergrond.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

nope, dit is de sloper.

De twee andere staan in de garage. Als die is uitgemest zal ik er eens een fotootje van trekken.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

auto netjes gewassen, was weeral een paar weken geleden. wel een paar keer gefoamed tussenin, maar daar krijg je enkel het grote vuil mee weg.

Geëindigd met een rondje quick detailer plus (dus met wat wax erin) en ze staat weer mooi te blinken op de oprit.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

net een bomma op de parking aan het school van mijn dochtertje even een uitbrander gegeven. Ik stond aan de parkeerautomaat, zij langs mij. Neemt een ticketje en wil het in haar auto leggen. Zag het eigenlijk al van ver aankomen: tok, tok, tok... tot driemaal toe (wel zachtjes) met haar deur tegen die van mij. Ik zeg daarop: da's wel mijn auto. Die is al 10 jaar oud, staat nog altijd netjes en ik wil dat graag zo houden. Wat gemompel, mij niet meer durven aankijken. Enfin, na wat zenuwachtig rondgedraai: zal mijn handtas aan de andere kant gaan halen mijnheer.
Geen schade aan de lak uiteindelijk, maar ik hoop dat ze de volgende keer wat beter oppast.

Als 'extraatje' gemerkt dat het verstellen van mijn linker buitenspiegel niet meer werkt. Rechts wel. Ik vrees de controle eenheid in de deur die het laat afweten. Ik had ook al gemerkt dat voor het openen van mijn raam ik eerst even naar boven moest duwen en dan pas ging de raam open. Eens rondneuzen voor een tweedehandsje...
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

vraagje voor de kenners

luchtmassameter is naar de zak. Iets te goed gekuist en nu permanente foutcode :mrgreen: :lol: .

Nu heb ik een VDO, maar zowel Pierburg, Hella en Billstein bieden met dezelfde referentienummers een LMM aan.

Eentje dat er qua kwaliteit bovenuit komt tov de concurrentie? Of is het gewoon allemaal dezelfde rommel?
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

niemand?
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door PUG(z)OT »

geen idee eigenlijk, prijsverschil is er wel mss ?
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

niet zoveel eigenlijk. Liggen allemaal heel dicht bij elkaar.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4706
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door Darl'mat »

mmmm

hella - verstraler
bilstein - schokdemper
VDO - instrumenten
peirburg - carburateur

wat ligt er het korst bij
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

ze doen blijkbaar allemaal wel meer dan wat we op het eerste gezicht van hen gewoon zijn
Plaats reactie

Terug naar “60x”