advertentie Automotive Group reclame

1951 - Peugeot 203 Pick Up - Nic

Moderator: P-unit

Plaats reactie
Nic
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 15:11

1951 - Peugeot 203 Pick Up - Nic

Bericht door Nic »

Hallo,

Even mijn wagen voorstellen.

Onlangs kocht ik in het zuiden van Frankrijk een Peugeot 203 Pick Up van 1951. Hij is voor de leeftijd nog in goede staat m.u.v. een aantal kleine deukjes en beetje roest aan de dorpels... . De motor heeft de wijnboer steeds los gehouden en ondertussen draait hij terug. De remmen moeten we nog nakijken en de achteruit die doet het niet. Dus hebben we de boîte eronder uit gehaald en zoeken we onderdelen om dit te repareren.

De Peugeot is een mooie wagen en heeft echt uitstraling. Ondertussen weet ik niet of ik hem ga bijhouden of verkopen aangezien een mens soms keuzes moet maken. In elk geval wil ik hem eerst rijklaar hebben.

Ik probeer een aantal foto's te posten.

Vriendelijke groeten,

Nic
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Peugeot 203 Pick Up

Bericht door jurgen_s »

mooie wagen

is er ooit nog zo eentje bij ons aangekomen op onze ledendag: een donkergrijze volledige gerestaureeerd
Nic
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 15:11

Re: 1951 - Peugeot 203 Pick Up - Nic

Bericht door Nic »

Hoe en waar kan ik foto's posten?

Verder ben ik op zoek naar onderdelen van de boîte. Zaterdag heb ik de binnenkant bekeken en er zijn twee tandwielen beschadigd. Eén afzonderlijk tandwiel en één op de as (deze laatste is een complete as).

Ik vrees dat het meer zal kosten om de tandwielen te vervangen dan een volledige tweedehands versnellingsbak. Iemand suggesties?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Nic
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 1951 - Peugeot 203 Pick Up - Nic

Bericht door jurgen_s »

je foto's moet je hosten op een andere site (bijvoorbeeld) photobucket

eens je foto' daar opstaan, kan je daar van de foto de link opvragen. neem daarbij de directe link. hier in je reactie druk je op de knop 'img' (staat hier recht boven het reactievak) en zet daar de directe link tussen die je verkrijgt van photobucket

en ja ik denk dat een andere bak een goedkopere optie is
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 1951 - Peugeot 203 Pick Up - Nic

Bericht door jurgen_s »

Plaats reactie

Terug naar “20x”