advertentie Automotive Group reclame

1993 205 1.0 look

Moderator: P-unit

Plaats reactie
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

1993 205 1.0 look

Bericht door PUG(z)OT »

De meeste kennen hem wel, hij is jaren aanwezig geweest op verschillende Pugdriver treffens, ik heb hem ooit voor een appel en een ei kunnen aankopen in 2010, veel plezier aan beleefd, met een paar onderdeeltjes andere mensen blij kunnen maken, en nu 6 jaar later was het tijd om hem weg te doen...

omdat ik blijkbaar nooit een topic heb aangemaakt en hij er toch wel eentje verdiende, bij deze als eerbetoon :mrgreen:

bij aankoop, een goed draaiende en rijdende 205 die afgekeurd was voor gescheurde cardanhoezen en speling op de gewrichten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

uiteraard nog wat reserve onderdelen liggen waarmee ik hem wat kon verfraaien :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door PUG(z)OT »

en dan kon hij met wat stickers zijn eerste debuut maken in 2010 in Hoeselt, de bedoeling was om een trekwedstrijd te organiseren, maar de regen heeft ons dat jaar kunnen weerhouden om deze krachtmeeting te laten doorgaan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Fans had hij genoeg :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door PUG(z)OT »

dan kreeg ik een ingevingske (vantijd heb ik dat) ons Ellen snapte er niks van, maar was content dat ik stillekes braaf bezig was...

Afbeelding

en dan was hij klaar voor onze Pugday in Betekom 2011

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door PUG(z)OT »

Dan heeft hij een paar jaar staan stofvangen en onderdelen doneren... om in 2015 nogmaals boven water te komen, laatste maal in betekom op eigen kracht, het starten verliep steeds moeilijker, ik had mijn nonkel ook al eens verder geholpen met de inlaatcollector, die van hem was gebarsten door een defecte vriesstop. had de gebarsten inlaat er terug op gevezen, maar verschillende gebrarsten en gebroken vacuumslangskes deden hem geen deugd :D

heb jammer genoeg geen duidelijkere fotos van dat jaar :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door PUG(z)OT »

ik heb hem dan al maar mee verhuist naar mijn nieuwe woonst, en in de garage geplaatst die op dat moment nog niet klaar was. hij heeft het me nooit vergeven, de benzine pomp was stuk dus wou niet meer starten :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Dan zijn de afbraakwerken begonnen, alles wat ik er maar kon afvijzen en kan dienen voor onze koerswagen steekt nu netjes op de zolder ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen kwam Darl'mat iemand tegen op circuit die achterste flanken zocht, dus die man plezier gedaan met de overschot :mrgreen: dus normaal zal hij verder racen binnekort op de Spa summerclassic races...

Zo hebben we afgelopen woensdag afscheid genomen
Afbeelding

nog snel ontdaan van de voorste veerpoten, wielen en achteras en toen vertrokken richting Sint-Niklaas, :France Thx 205ke voor de mooie tijden :+
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door Darl'mat »

Tribute 8) Het simple 205je, een tijd geleden gered van de sloop, gaat nu gedeeltelijk verder leven als donor voor verschillende auto's.

Mss nu nog foto's van de auto's die reeds een donatie hebben gehad :lol:
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door PUG(z)OT »

dat zijn al 6 205jes en een Volvo amazone... nonk zijn 205 forever, zetelframes en wat prullen voor de CTI, katalysator voor moederdevrouw haar 205 CJ, koplampen voor de racer, koen heeft het schuifdakje voor zijn Multi, en dan via Facebook het afdekkapje voor de centrale ventilatie voor in een fase I rallye

Kameraad heeft de radio voor in zijn Volvo

Jordi krijgt het stuurtje nog, dat hangt al klaar om bij gelegendheid hem er mee op te zadelen :mrgreen:
Dries
Pug Driver
Berichten: 931
Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 16:23
Locatie: Heusden-zolder
Contacteer:

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door Dries »

Waarvoor zo een donorwagen niet allemaal goed is. Mooi eerbetoon nog zo op zijn oude dag. [emoji3] [emoji6]
Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door Jethro »

Leuk om de geschiedenis van deze te lezen :D heb hem verschillende keren irl gezien, was een tof 205'ke

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door PUG(z)OT »

@ Dries, idd ne goeie donor is nooit niet weggesmeten :D
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door Axel »

1 van de weinige auto's die mij serieus (fysiek) heeft laten afzien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

toch fijn dat je er een topic van gemaakt hebt -> leuke herinneringen ;)
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 1993 205 1.0 look

Bericht door GT'tje »

Dan heb ik dus het geluk gehad om 'm nog te zien in Betekom in 2015. Was idd een leuke wagen. :Y :Y :Y
Plaats reactie

Terug naar “20x”