advertentie Le Vin du Bâché reclame

1991 - Peugeot 309 GTi16 - Joske

Moderator: P-unit

Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Deze namiddag wat verder geknutseld. Subframe zit terug in elkaar. Enkel de draagarmbrug nog niet. Om 1 of andere reden past ze niet helemaal. :oops:

Achteras is woensdag klaar dus vrijdag ga ik die ophalen en een beetje behandelen tegen roest.

Remleidingen zijn normaal vrijdag klaar.

T begint een beetje in de goeie richting te gaan, maar meer en meer zit ik met het gevoel dat de 309 de eerste jaren de baan niet meer gaat zien. Als ik ergens kom zou ik haar bijna onderste boven moeten zetten want de onderkant is t enige wat toonbaar is.

Foto's heb ik nie, want mij fototoestel heeft de hele dag hier aan de pc gestaan. :oops:

Volgende week de remklrachtverdelers ook es in Hasselt binnen doen om te laten reviseren (als da gaat). (thx voor de tip Darl'mat)
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door Steven »

Dit jaar den onderkant, volgend jaar den bovenkant! WIP! Kzou hem er niet voor laten staan. :) Rome is ook niet op een dag gebouwd zeggen ze dan.
pbs
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 02 okt 2009, 15:35

Bericht door pbs »

Ik kwam toevallig hetvolgende tegen:

http://www.kapaza.be/Autos/Peugeot/2497 ... v_GTi.html

ben benieuwd voor hoeveel deze de deur zal uitgaan!

Ik moet misschien toch maar eens een bod doen :-)
speedliner
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 00:19
Locatie: Diepenbeek

Bericht door speedliner »

@ pbs,

Die persoon heeft die al een maand of 2 geleden al eens te koop gezet voor ik dacht een 5 a 6.000 Euro, nu is hij toch een beetje bij zijn verstand gekomen en mogen de geïnteresseerden bieden.



Greetz,
Michaël
pugboy73
Berichten: 189
Lid geworden op: zo 23 mar 2008, 08:57
Locatie: Outgaarden

Bericht door pugboy73 »

Ja heb die toen ook zien staan en dacht "no way man :? " Denk als ie er nu 2500 tot 3000 voor krijgt het wel goed zal zijn. Had de mijne beter gehouden, doemme toch :evil:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Deze morgen een tripje naar Rotterdam en Hellevoetsluis gedaan en met volgende onderdelen terug gekomen.
Afbeelding
De lipjes voor onder de voorbumper
Kofferspoiler voor een experiment (denk ik)
Originele (of toch zo goed als) achterste demper
Afbeelding
En tis voor ne 309 gti16v (nie heel duidelijk te zien ma toch goed genoeg)

En dan nog een updateje waar de meeste het waarschijnlijk niet met mij eens zijn. Die belachelijk korte antenne vervangen door de lange spriet van Sharene hare 405.
Afbeelding
Afbeelding

En dan nog 2 fototjes die ik vorige week al zou gepost hebben als ik mij fototoestel niet zou vergeten zijn. :oops:
Afbeelding
Afbeelding

En de achteras ligt ook terug hier. Moet alleen nog een paar verse rubbers voor de ARB gaan halen. Liggen al bij de dealer in de rek, maar gisteren toen ik de as gaan halen ben zat hij met 2 opleveringen van nieuwe auto's en dus niet veel tijd voor mij. (Zal volgende week wel in orde komen als ik de factuur van de 206 ga betalen :oops: )
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

jaja stillekesaan wordt da hier fermer en fermer 8)
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Vanaf nu zult ge voor updates hier in de garage moeten komen kijken, want na vandaag zalt van deze kant hier heel stillekes worden. :roll:
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door Steven »

huwh? :? :cry:
pugboy73
Berichten: 189
Lid geworden op: zo 23 mar 2008, 08:57
Locatie: Outgaarden

Bericht door pugboy73 »

Explain??? Toch geen andere plannen???
Taz Devil
Berichten: 912
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 11:04
Locatie: Oevel

Bericht door Taz Devil »

allez waarom? dit was een topic da ik graag volgde eigenlijk
Peugeot 207 Sporty || Wit 5deurs || 1.6 VTi (Variable Valve Lift and Timing injection) 120pk 88kw
pugboy73
Berichten: 189
Lid geworden op: zo 23 mar 2008, 08:57
Locatie: Outgaarden

Bericht door pugboy73 »

wijziging van plannen? project stopgezet??
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Ik zal mijn trots maar weer aan de kant schuiven. :oops:
Joske schreef: T begint een beetje in de goeie richting te gaan, maar meer en meer zit ik met het gevoel dat de 309 de eerste jaren de baan niet meer gaat zien. Als ik ergens kom zou ik haar bijna onderste boven moeten zetten want de onderkant is t enige wat toonbaar is.
Dit nog es quoten want na vandaag is alle goesting en goeie wil om eraan verder te doen helemaal op.

As if life hitting me in the face isn't enough. Gaat de GTI16 het mij ook nog verschrikkelijk moeilijk maken. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding

T moet opgelost worden, maar hoe weet ik nog nie.

Optie 1: iemand zoeken (en vinden) die hier een stuk plaat wil komen inlassen. Heb zelf gene laspost en kan nog veel minder lassen.
Dus als iemand zich geroepen voelt om met ne laspost en een plaatje es langs te komen...

Optie 2: de GTI16 volledig strippen en de kas naar de carrosier brengen. :oops: Dit is eigenlijk geen optie want waar de auto nu staat kan ze waarschijnlijk geen ja(a)r(en) meer blijven staan, en een ander plaats heb ik voorlopig nog nie. :cry:

Ik was beter nie aan de onderkant begonnen, dan had ik dit ook nie gevonden en reed ze nu weer bijna. :oops:
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door Steven »

das kak man. maar minder erg dan vb. een ford wielkast die volledig wegroest. :lol: wel een rare plaats trouwens. :?

Ach ff een paar dagen laten bezinken. Ik had ook veel goesting om de mijne deruit te zetten en iets anders te zoeken, maar toen hij gisteren weer startte was weer over. :D
pugboy73
Berichten: 189
Lid geworden op: zo 23 mar 2008, 08:57
Locatie: Outgaarden

Bericht door pugboy73 »

das echt balen man, maar vooral de moed niet opgeven hé :) kijk maar eens naar de foto's van de onderkant van mijne 104

Afbeelding

Afbeelding

toen dacht ik ook van "f*ck" mijn goesting en vooral de drang om verder te doen waren ver weg; ge moet gewoon doorbijten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dat is dan het eindresultaat. Ben er best tevreden mee :) Gewoon volhouden Jos! De 309 16 klepper is een cultauto aan het worden (als hem het al niet is!) en die moeten blijven rijden, net als de 205 gti. :)
Plaats reactie

Terug naar “30x”