1991 - Peugeot 309 GTi16 - Joske
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Vandaag na het werk in Tessenderlo 2 pakjes opgehaald die uit Schaffen kwamen.
Eentje RAL 9005 en de ander RAL 5010
Volgende week de laatste 2 remleidingen es onder de auto uithalen en naar Tongeren brengen zodat ze gekopieerd kunnen worden in koper.
Eentje RAL 9005 en de ander RAL 5010
Volgende week de laatste 2 remleidingen es onder de auto uithalen en naar Tongeren brengen zodat ze gekopieerd kunnen worden in koper.
Laatst gewijzigd door Joske op za 20 feb 2010, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Zal hier nog maar es iets posten anders denkt iedereen mss dat ik stilgevallen ben.
- Vandaag dus naar Wijk bij Buurstede nabij Utrecht gereden om 2 verse veerstaven voor mijn achteras.
Eentje hebben ze bij mij roodgloeiend gestookt om ze eruit te krijgen, en veerstaal wat roodgloeiend geweest is vertrouw ik nie meer helemaal als veer. - Remleidingen zijn bij mijne frigoman om gereproduceerd te worden in koper, zal voor ergens in de loop van deze maand zijn.
- Draagarmen vooraan hangen hier in de stal te drogen (hebben een nieuw laagske verf gekregen)
- Bodem is al afgeborsteld, in de week ergens een rutex-achtig iets gaan halen, kunnen we nu wel doen nu het terug warmer wordt.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Laatste 2 remleidingen (die naar achter) zijn op dit moment nog een punt van strijd.
Voor de moment is WD40 zijn werk aant doen op de bouten van de benzinetank.
En ik wou het subframe al terug beginnen opbouwen maar had het boormachine thuis liggen dus...
Wel al een fotoke gemaakt.
T gaat langzaam en soms denk ik bij mijn eigen, Jos waar zijt ge toch allemaal aan begonnen, maar we gaan door.
Voor de moment is WD40 zijn werk aant doen op de bouten van de benzinetank.
En ik wou het subframe al terug beginnen opbouwen maar had het boormachine thuis liggen dus...
Wel al een fotoke gemaakt.
T gaat langzaam en soms denk ik bij mijn eigen, Jos waar zijt ge toch allemaal aan begonnen, maar we gaan door.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Vandaag het boormachine al meegenomen om de nodige gaten bij te werken. MAAR het grootste boor wat in de doos zat was ne Ø8 En daar krijgt ge dus geen gaten van Ø10, Ø12 en Ø14 mee geboord.
Dus maar verder gedaan aan de benzinetank en remleidingen.
Benzinetank los
En de laatste 2 remleidingen.
Juist op de servicebox nog een paar prullekes opgezocht zoals klemmekes voor de remleidingen vast te hangen en de juiste afmetingen van sommige bouten. Der zijn der een paar bij die redelijk krom zijn.
Dus maar besloten om zo veel mogelijk nieuw bouten, moeren en rondellen te gebruiken.
Het enige wat nu nog "afgebroken" moet worden is de rechtse aandrijfas. En dan kunnen we terug beginnen opbouwen.
In the meantime zijn er ook nog een paar side-projects die lopen of gaan lopen.
En de EBC remblokken worden voorlopig in de koelkast gestoken. Remblokken heb ik via een ander forum originele goedkoper op de kop kunnen tikken, schijven zullen wss wel van ebc worden al is de kans ook nog reeel dat het brembo's gaan worden.
Dus maar verder gedaan aan de benzinetank en remleidingen.
Benzinetank los
En de laatste 2 remleidingen.
Juist op de servicebox nog een paar prullekes opgezocht zoals klemmekes voor de remleidingen vast te hangen en de juiste afmetingen van sommige bouten. Der zijn der een paar bij die redelijk krom zijn.
Dus maar besloten om zo veel mogelijk nieuw bouten, moeren en rondellen te gebruiken.
Het enige wat nu nog "afgebroken" moet worden is de rechtse aandrijfas. En dan kunnen we terug beginnen opbouwen.
In the meantime zijn er ook nog een paar side-projects die lopen of gaan lopen.
En de EBC remblokken worden voorlopig in de koelkast gestoken. Remblokken heb ik via een ander forum originele goedkoper op de kop kunnen tikken, schijven zullen wss wel van ebc worden al is de kans ook nog reeel dat het brembo's gaan worden.