2012 - Trackday @ Zolder - 3 augustus
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
2012 - Trackday @ Zolder - 3 augustus
Foto's en reacties straks hier. 

Re: 2012 - Trackday @ Zolder - 3 augustus
ow yeah
FRENCH POWER BABY
Van 9u tot iets na 16u daar geweest en het was een leuk dagje.
De sfeer in de pitbox zat goed.
Het mindere puntje van de dag (voor mij) is dat mijn lens plots van mijn fototoestel valt
Op het eerste zicht geen beschadigingen, enkel de zonnekap klikt er niet meer op.
Maar de scherpstelling en zoom werkt nog, dus het valt nog mee.
Dit werd meer dan goedgemaakt door het ritje als co-rijder in de 205 1.6gti samen met Wesly
Verschillende rondjes goed doorgereden, een deel auto's rond hun oren gereden. Sommige snelle wagens die ons voorbijstaken, maar een porsche is ook een andere klasse
Mijn complimenten aan Wesly, een goede rijder. Tnx dat ik eens mocht meerijden
Foto's volgen morgen of zondag

FRENCH POWER BABY

Van 9u tot iets na 16u daar geweest en het was een leuk dagje.
De sfeer in de pitbox zat goed.
Het mindere puntje van de dag (voor mij) is dat mijn lens plots van mijn fototoestel valt

Op het eerste zicht geen beschadigingen, enkel de zonnekap klikt er niet meer op.
Maar de scherpstelling en zoom werkt nog, dus het valt nog mee.
Dit werd meer dan goedgemaakt door het ritje als co-rijder in de 205 1.6gti samen met Wesly

Verschillende rondjes goed doorgereden, een deel auto's rond hun oren gereden. Sommige snelle wagens die ons voorbijstaken, maar een porsche is ook een andere klasse

Mijn complimenten aan Wesly, een goede rijder. Tnx dat ik eens mocht meerijden

Foto's volgen morgen of zondag

-
- Pug Driver
- Contacteer:
voor mij ook een super geslaagde dag, t was een fijne trackday !
@ Jordi, das wel minder van je lens... Maar het is graag gedaan om je mee te nemen, altijd welkom
(het is wel een 1.9, de motor is gewisseld
)
content dat ons 205ke het de ganse dag heeft uitgehouden, maar het heeft wel afgezien, hij lekt serieus, het lekt zelfs binnen onder de pedalen
denk dat de boit een lekske heeft... (en dat hij daarom ook nemeer in achteruit wil als de motor draait)
@ Jordi, das wel minder van je lens... Maar het is graag gedaan om je mee te nemen, altijd welkom

content dat ons 205ke het de ganse dag heeft uitgehouden, maar het heeft wel afgezien, hij lekt serieus, het lekt zelfs binnen onder de pedalen

uploading: ik bewerk geen foto's. Komen direct zo van de camera. Zijn er een goed 500...
ahzow, dan moet ge die plaatjes es verwisselen op de zijkant van de auto :p
neje, anders is het geen sleeper meer 

-
- Contacteer:
opkomst was wat zwak maar voor de rest was het wel een ontspannende dag voor mij
knappe pugskes gezien
op naar volgend jaar
knappe pugskes gezien
op naar volgend jaar

't is vrijdag vandaag en voor velen een werkendag. We hadden geen andere keuze dan deze dag te nemen omdat skylimit geen andere datums meer vastkrijgt.
Trouwens: nog eens een dikke merci voor onze sponsor Gos drankencentrale want de drank is goed van pas gekomen.
Trouwens: nog eens een dikke merci voor onze sponsor Gos drankencentrale want de drank is goed van pas gekomen.