advertentie All about details reclame

2008 - Trackday @ Zolder - 13 juli

Reacties en Foto's van onze Trackday's

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

ze zijn niet bewerkt, gewoon van de camera afgesmeten en zo op het net gezet.
't was de eerste keer dat ik de nieuwe zoomlens heb uitgeprobeerd in deze omstandigheden en het was dan ook in begin effe zoeken om het beeld voldoende scherp te krijgen. Hier en daar een foto overbelicht, omdat de witbalans het soms moeilijk kreeg met de grote witte muur aan de eerste chicane. Redelijk tevreden dus...
Erilanda

Bericht door Erilanda »

Daarom, mijn eerste foto's toen ik dat ging uitproberen zagen er stukken minder uit. Denk dat die image stabilizer goed zijn werk doet... Misschien ook maar eens gaan upgraden. :lol:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

zeker doen! en zie dat je stabilisator rekening houdt met 'panning', dan zit je helemaal gebeiteld
Erilanda

Bericht door Erilanda »

Mijn foto's

Niet zo veel dit keer, omdat ik ook gefilmd heb. Heb dus daarom ook niet alle auto's op de foto...
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

weinig foto's :lol:

ik ben er sprakeloos van erik: weeral foto's van zeer hoge kwaliteit. Die foto van lrd zijn pook waarin het interieur weerspiegeld wordt 8)
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Niet zo veel??? Man ben toch effe zoet geweest met klikken. Wel weer dikke dikke foto's. 8)
306xtreme
Berichten: 1680
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 22:18
Locatie: dorne (limburg)
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

dat zijn weer zeer mooie pics erilanda doe zo voort :wink:
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

hier staan er ook een deel
http://www.krates.nl/foto/sport/Zolder/index.html

tekst van de fotograaf binnengekregen via e-mail

Eindelijk heb ik dan de foto's op het internet geplaatst die ik afgelopen zaterdag en zondag op Zolder gemaakt hebt.
Veel foto's kunnen beter, maar het was voor mij de eerste keer dat ik met een camera op een circuit rondliep, ook zonder camera heb ik trouwens nog nooit een voet op een circuit gezet.
Echt foto-vriendelijk was het daar ook niet, veel hekwerk en onmogelijke foto-plekken die het wel heel lastig maken om een goede foto te maken (althans zoals ik ze in mijn hoofd heb).
Het was ook wennen kwa foto's maken want normaal fotografeer ik niet zulke snelle onderwerpen ( normaal loop ik op begraafplaatsen rond en die bewegen niet als je een foto gaat maken).

Het kan zijn dat je auto 97 en 99 veel ziet langs komen, in Hilversum (door Mark) werd mij gezegd dat ik vooral op deze twee auto's moest letten , vandaar.

Bij deze dan de foto's,

ik heb ze in een album gezet welke als dia-show om de 4 sec van foto wisselt, duurt dat voor de snelle mannen (en niet te vergeten dames) te lang dan kun je boven bij de thumbnails een foto van je keuze aanklikken.


Fotoalbum Zolder 14-07-2008 www.krates.nl/foto/sport/Zolder/index.html
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

PUG(z)OT schreef:

@ boerke en jones, nee ik had menne gsm nie bij op t circuit :lol:
amai gij hoort da goe :lol:

grtz Jones
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

beestige fotos allemaal :shock:
rallyeries
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:50

Bericht door rallyeries »

Wou via de manier, jullie hartelijk danken voor weer een mooie dag. Ik heb me bijzonder goed vermaakt met de 106. Uiteindelijk een tijd 2.06.2 weten te rijden. Volgend jaar zeker weer van de partij.

Richard (bruine 106)
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

Sterke tijd!! Ik heb je een paar zien voorbij flitsen bij de peugeot laps en hoop dan ook niet dat ik teveel in de weg gereden heb met mijn boot :lol:
Knappe wagen die blijkbaar mooi uitgebalanceerd is.
Pug306XS
Berichten: 1344
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 10:59
Locatie: Mechelen

Bericht door Pug306XS »

Sjieke foto's Erilanda!

Merci voor de pics van de mijne! 8)
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
rallyeries
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:50

Bericht door rallyeries »

@ Flappy, nee hoor was geen probleem en anders was het mijn probleem ik wil erlangs dus is het aan mij ervoor te zorgen dat ik er veilig voorbij kan. En wat betreft mijn auto, motorisch is hij standaard op een ander spruitstuk en luchtfilter na, remmen van een 206 gti erop met andere remblokken verders niks bijzonders. Maar ben er wel blij mee hoe hij over de baan gaat.


richard
peugeotfreak
Berichten: 1370
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
Locatie: Helchteren

Bericht door peugeotfreak »

die ging anders zeer goed over het circuit ik had gedacht dat er meer met het 106 je gedaan was
peugeotfreak is the name so peugeot is the game
Plaats reactie

Terug naar “PCB Trackday's”