advertentie C&C reclame

Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Steven »

Hebben ze u dat verteld? Of hebben ze u dat laten zien...?
Nick's Mix
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 22:22
Locatie: Balen City

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Nick's Mix »

dat hebben ze mij verteld, moet ik er is mee naar een ander gaan denkte?
en k'heb weer een ander idee gekregen: afgeleid van de voorkant van een vrachtwagen waar soms een hele hoop ledjes in verwerkt zitten kreeg ik
het idee om de 4 horizontale lijnen in m'n grille welke van "chroom" zijn
te bekleden met ledstrips. alleen weet ik niet welke de beste strips zijn
voor de buitenkant van een auto en hoe ik ze moet aansluiten.
ik dacht aan zelfklevende die precies op de horizontale lijnen passen.
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Steven »

Nick's Mix schreef:dat hebben ze mij verteld, moet ik er is mee naar een ander gaan denkte?
Schijt een beer in het bos? :mrgreen: Tuurlijk moet je verder zoeken! Toch niet gewoon opgeven omdat er een iemand zegt dat het niet kan! :)
Ik snap wel dat ze er niet aan willen beginnen, enerzijds zou het kunnen dat het niet werkt, anderzijds mogen ze het misschien niet eens en als ze een nieuwe hendel moeten aanreken samen met een paar uur zoeken om het werkend te krijgen krijgen ze waarschijnlijk opmerkingen over de prijs...
Als je zelf een cruisecontrol hendel vindt en installeert wil ik hem eventueel wel eens aan de peugeot planet hangen om te kijken of het mogelijk is ;)

Ik ben niet zo thuis in de 207's maar ik heb al op een paar plaatsen gelezen waar het bij verschillende versies van de 207 werkt... Ik denk niet dat er zoveel verschil in zit...
Nick's Mix
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 22:22
Locatie: Balen City

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Nick's Mix »

ik zal m'n ogen openhouden naar zo'n hendel, mss kom ik er een tegen op 2dehands ofzo. intussen nog een ander idee gekregen, waar haal ik het beste zelfklevende ledstrips? ik heb minstens 5 meter nodig, wat heb ik nodig om het te laten werken en hoe sluit ik het aan? de bedoeling is om de spijlen in m'n grille te "bekleden" met led zoals vrachtwagens dat wel eens hebben (past bij m'n ego :D) maar is dit ook legaal?
Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Jethro »

Niet mis op dat wit staal, maar iets lager zou wel mogen vind ik :+
Nick's Mix
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 22:22
Locatie: Balen City

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Nick's Mix »

merci mattyas, verlagen is een van de laatste dingen da'k zou doen. ik heb u een tijd terug (20 december) nog zien rijden in die file ter hoogte van wijnegem op de e313. inhalen lukte nie anders was ik nog naast u komen rijden
twoofive
Pug Driver
Berichten: 984
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 22:19
Locatie: st lambrechts herk

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door twoofive »

als je de hendel, prijs in de garage ong 60 euro, monteerd en met pps ofzo inleert, lees actief zetten, werkt de cruise control.
been there done that;-)
Nick's Mix
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 22:22
Locatie: Balen City

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Nick's Mix »

weet jij mss nog iemand met zo'n hendel? ik vind er geen op 2dehands of kapaza. ebay vertrouw ik nie zo goed, slechte ervaring mee. en zou je het zien zitten om de hendel te installeren in m'n wagen?
Nick's Mix
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 22:22
Locatie: Balen City

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Nick's Mix »

k'heb voor de verandering eens een probleem ipv een vraag, ik heb een paar weken terug m'n versterker opgeblazen en een andere gekocht, t'is een monoblok en nogal zwaar. ik heb niks aan m'n bekabeling verandert maar toch heb ik last van een ruis door m'n woofer, k'heb al veel gegoogeld en ontdekt dat't door m'n rca-kabels komt, als ik deze uittrek is het geruis gedaan, als ik hem vervang blijft het probleem. ik las ergens dat je een kabeltje aan de buitenkant van de rca moet solderen en zo doorverbinden aan et centrale massapunt maar dat lijkt me niet veilig. weet er iemand wat ik kan doen om het te verhelpen?
twoofive
Pug Driver
Berichten: 984
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 22:19
Locatie: st lambrechts herk

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door twoofive »

Nick's Mix schreef:weet jij mss nog iemand met zo'n hendel? ik vind er geen op 2dehands of kapaza. ebay vertrouw ik nie zo goed, slechte ervaring mee. en zou je het zien zitten om de hendel te installeren in m'n wagen?
de hendel kost rond de 60 euro nieuw zijnde, en voor een 30 euro leren ze deze in. dan heb je voor nog geen 100 euro cruise controle, kost een pak meer in de optielijst;-)
Nick's Mix
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 22:22
Locatie: Balen City

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Nick's Mix »

wie zijn ze? want bij mijn garage doen ze het niet en ik wil met plezier 100€ neertellen voor cruise control
twoofive
Pug Driver
Berichten: 984
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 22:19
Locatie: st lambrechts herk

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door twoofive »

de peugeot garage bij mij in de buurt deed het zonder al teveel gezaag;-)
Nick's Mix
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 22:22
Locatie: Balen City

Re: Bouwj - Peugeot 207 X-line 98gr - Nick's Mix

Bericht door Nick's Mix »

en welke garage is dat? dan ga'k morgen die hendel bestellen
Plaats reactie

Terug naar “20x”