ik heb al een visoog of 6 geteld, ik zit al aan 20 tal stofdeeltjes in de lak. Dikste visoog is aan de kofferklep. Da's geen visoog, da's een krater recht naar de plaat. Net de plaats waar de roest was, maw dat gaat terug problemen geven.
de motorkap: da's geen appelsien, da's cellulitis. Aan de voorbumper zijn sommige stukken mooi glad gespoten, andere stukken aan de mistlampen zijn bijna schuurpapier
achterste binnenspatlappen waren gemonteerd bij levering, lagen gewoon los in de koffer nu en ik vind maar 2 bevestigingspennen terug. Rechtse remlicht werkte bij levering, nu niet meer, zat trouwens maar half goed gemonteerd (eerder gewrongen) in de lamp. De rubber voor de kabels zat half door het gat geduwd (maw niet waterdicht). Voorste vleugels: paar vijzen zijn missende terwijl ik alles had vastgezet bij levering omdat het teveel rammelde. Naar huis gereden met een continue rammel aan mijn kant (vleugel rammelt dus tegen de carrosserie).
In mijn ogen dus op een drafje afgehandeld. En dat voor een auto die ze twee weken hebben gehad.
Zaakvoerder is in verlof voor twee weken en dan wordt er verder afgehandeld. Auto zo meegekregen zonder met mij eens te overlopen. Stukken die ze gedaan hebben waren gewassen, de rest niet want dat was nog even vuil als ervoor.
Ik ga nog eens kijken of ik nergens spuitnevel vind van gaten die ze niet hebben afgeplakt, maar da's voor later.
Pffff

, ik ben trots op mijn auto maar op deze manier niet...