idd ik ga een 2de ophanging maken die de (min of meer) originele hechtingpunten van de 205 gebruikt, dit om een eventueel later noodzakelijke ombouw nog mogelijk te maken) en de c15 as aanpassen zodat hij op degelijke wijze hierop kan passen !
vervolgens is het de bedoeling om het achter diff omhoog te brengen ( volgens schatting 2-3cm maar hier komt een beschermplaat dus uiteindelijk 1-2cm bodemvrijheid gewonnen !
de voorkant zijn we voorlopig nog niet aan toe maar de planning ( in het hoofd ) bestaat uit aanpassen 205 subframe ( +-10cm laten zakken ) en dan de eens beginnen meten hoe de cardan naar achteren uit komt en de breedte van de gewone cardans ik ben aan het denken aan BX setup maar ook hier moet nog research gedaan worden, op de dixie heeft de 309 setup zijn nu al meer dan bewezen, die wagen had diagonaal een veerweg van een 75cm als met BX setup iets meer bereikt kan worden en/of een iets negativere camber bij gewoon rijden denk ik dat de keuze snel gemaakt is enige minpunt, de cardans voor de 4x4 bak ik weet niet welke lengte deze hebben

uiteindelijk resultaat naar schattig gaat +10cm bodylift, +5cm vering en +3-5 cm banden,
uiteindelijk een slorige 15-20cm de hoogte ingeduwd dus WAARZITTEDANDIEBUIKSCHUIVERS Hé