advertentie PDK Pallets reclame

2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

607

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

ik verschiet er ook van, maar eigenlijk had ik het vorig jaar met de winter ook al gevoeld. Dadelijk terug de lader eraan hangen en hopelijk morgen starten :P

die van mijn 307 indertijd was na anderhalve week al kapot :mrgreen:
volgens mij een eentje dat lang op de parking heeft gestaan
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

hoe graag ik mijn kat ook zie en hoezeer ik wens dat hij nog lang bij ons mag zijn, hoe graag ik ook wens dat hij dat wat minder op de motorkap van mijn auto doet.
Ondanks de hernia in de onderrug toch begonnen aan het wassen van de auto om de obligate beweging toch maar wat te hebben gehad. Bij het wassen van de motorkap had onze 'tijger' weer enkele cadeautjes achtergelaten: een paar krassen die wit zijn uitgeslagen. Elk ongeveer een 10 tot 15 cm lang. Op het dak zijn er ook kringen waar hij met zijn pels vol zand eens goed heeft rondgedraaid.

Zwart zal aantrekken zeker? want de blauwe van de vrouw wordt compleet genegeerd.
Donny
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Donny »

Hernia nog niet beter :-(

Zijn er geen geurtjes om mee in de autoshampoo te doen en om zo de katten weg te houden?
Heb dit vroeger eens aan fabrikanten gevraagd betreft vliegen, maar geen deftig antwoord gekregen, wel verwijzing naar middel om vliegenpoep te verwijderen. (dan is het te laat he heren :evil: )
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

helaas maar pindakaas

kan veel terug gewoon doen, maar als ik moet bukken moet ik met beide armen steunen op mijn knieën mijn ik heb geen kracht in de onderste deel van de rug. 't was dus heel plezant om telkens mijn handschoen in de emmer te steken en ze uit te wringen.
Vandaag terug een beetje in huis gedaan, maar bij het recht komen ging dat ook weer gepaard met de nodige moeite.
volgende week toch nog eens passeren bij de dokter. Die sprak over pijnkliniek als het nog te lang duurt en eens de pijn voldoende weg is, naar de rugschool.

En de kat: ik heb die spuitdingetjes al vaak geprobeerd maar helpen doen die niet. Ofwel laat ik 'm in de regen staan en is de auto direct terug vuil, ofwel onder de tent en ligt de kat erop (ook als het regent en dan met de obligate slijkpootjes over heel de motorkap, voorruit, dak en koffer)
807-508SW

Bericht door 807-508SW »

ultrasoon toestelleke bij uw wagen plaatsen [emoji12]
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

hmmm, hij is 12 misschien zelfs 13 jaar. Zijn oren zijn ook niet meer dat...
bij de vrouw hare met het marteralarm blijft 'm weg.... mmm, misschien toch eens overwegen :mrgreen:
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

DAT heb ik dus onderandere tegen katten... zolang het uw eigen kat dan nog is valt het ergens nog mee, zou erg zijn moest ge uwe buur zijn kat moeten vergiftigen, kan rare situaties te weeg brengen tijdens de jaarlijkse buren barbecue...

veel beterschap met de rug!!!
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

vandaag nog wat gepoetst aan de velgen die ik in nederland heb kunnen scoren. Ja er is schade aan, maar dat wist ik. De hoofdprijs heb ik dan ook niet moeten betalen: 220€ is niet teveel (zit al lang te zoeken en heb andere zotte prijzen gezien voor velgen in heel slechte staat). Er zitten nog 4 winterbanden op en ga eens nakijken wat de productiedatum ervan is. Is die nog recent genoeg, kan het zijn dat ik de velgen met band gewoon voor deze winter nog erop zet.
De achterzijde was in elk geval nog nooit gepoetst geweest. Zelfs met mijn allerstrafste producten waren er plekken die niet proper te krijgen waren. Daar hebben een fijn mesje en heel fijne staalwol de klus moeten klaren. Op zich niet erg naar beschadigingen toe, want na de winter worden de velgen toch opgeknapt. De schade op zich valt erg mee. Hier en daar wat krassen, klein beetje stoeprandschade, maar niets wat met een beetje werk niet mooi te krijgen is. En vermits er maar vijf spaken zijn, gaat het bij wat schuurwerk, wat opvulwerk en wat spuitwerk blijven. De afdekplaatjes van het centergat hebben de typische afpellende vernis en dat ga ik voor de moment vrij basic oplossen zodat het er wat meer presentabel uitziet.
Over de kleur ga ik nog eens moeten nadenken. Misschien eens het moment om het goud eens uit te testen :mrgreen: Is het niet goed, dan is het met deze velgen vrij makkelijk terug op te lossen (mooie vlakke grote spaken, omslagrand is schuin en ook vrij van hoeken).

foto van de advertentie, ik heb zelf nog geen foto's getrokken. Dus ook niet van hoe vuil ze aan de achterkant eruit zagen.

Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

en trouwens,

ik wil iedereen nog bedanken die mee heeft helpen zoeken en vooral heeft voorgesteld om de velgen in mijn plaats te gaan halen.
Het halen wou ik echt wel zelf doen om de algemene staat van de velgen goed in te kunnen schatten.
Maar dat wil niet zeggen dat ik de hulp niet apprecieer.

Een nederige 'dank u' is dan wel op zijn plaats.
Sidd

Bericht door Sidd »

Graag gedaan.. daar zijn we net toch een club voor..
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

en daarom vind ik als voorzitter het net fijn om bij zo'n club te zijn
Lander

Bericht door Lander »

Was met plezier voorgesteld!

Veel plezier met je velgen..
Steven

Bericht door Steven »

Tijdloos design deze velg. 8) Benieuwd wat je er uiteindelijk mee gaat aanvangen. :)
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

nou nou, en weer vandaag op weg en van hasselt weg weer uitgedaagd geweest

eerst een bmw 320d van een generatie of twee geleden. In eerste instantie was ik niet van zin om een sprintje te trekken, maar omdat die doortrok ben ik meegegaan. Daardoor liep die in het eerste stuk wat uit op mij, maar voor te zeggen dat het veel was... we naderen het volgende licht en laten ons uitbollen tot we in tweede staan (eerste was nog te snel) waarbij hij een wagenlengte of 2 voor mij rijdt. Het wordt groen en we geven beide volle gas en ik loop quasi direct in op hem (wat ik al een tegenvaller vond van de bmw) om dan langs elkaar verder te gaan. We komen aan een eerste flauwe bocht (enfin, vind ik toch) en daar laat hij het schieten. Aan de carrefour waar we de ring opdraaien staat hij achter mij. Licht wordt groen en ik laat de auto rechts van mij direct achter waardoor ik de bocht ruim kan nemen om vol gas de bocht door te gaan. Hij ligt direct een eind achter maar gaat dan toch mee... zonder dichterbij te komen.
In het terug komen: een audi 3 liter tdi achter mij en ja bij het rechte stuk zit die te duwen om voorbij te gaan. Tot we aan de flauwe bocht komen van het belang van limburg (de ring ligt daar erg slecht bij) en haakt hij dik af om na de bocht terug volle gas bij te duwen. Maar dan was de deze al veel te ver weg om nog kortbij te geraken :mrgreen:

allé, me weer goed geamuseerd op de openbare weg :lol:
807-508SW

Bericht door 807-508SW »

manneke manneke 'ne 607 is toch dé limousine om je ongenaakbaar en onbeïnvloedbaar in alle stoïcijnse sereniteit mee door het verkeer te begeven [emoji56]

mocht ik zo'n wagen bezitten (een C6 zou het dan helemáál zijn, maar een 607 zou 't ook zeer goed doen) ik zou 't wel weten [emoji12]
Plaats reactie

Terug naar “60x”