advertentie C&C reclame

2016 - Boxer 3.0HDI - Pingwin

Bipper, Partner I, Partner II, Expert, Boxer

Moderator: P-unit

Plaats reactie
Pingwin
Pug Driver
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 17:31
Locatie: Vlamertinge

2016 - Boxer 3.0HDI - Pingwin

Bericht door Pingwin »

Terwijl we bezig zijn, ook maar mijn werkpaard even voorstellen.

Peugeot Boxer 3.0HDI, mijn 2de ondertussen.
Deze keer ook bijna alles van opties die je maar kan kiezen erop gezet, het is MAAR een werkpaard, maar aan de andere kant ben ik hiermee ook wel elke dag op de baan. Dus wat luxe kan en mag :mrgreen:

L2H2 3.0 HDI met 180PK.
- touchscreen navigatie/radio
- achteruitrijcamera
- automatische airco
- lederen stuur
- LED lichtjes
- Cruise control
- luchtgeveerde stoel
- verwarmde en inklapbare spiegels
- ...ik denk dat dat het ver is

Oja en het pure rode lichten plezier met de 3.0 HDI. Altijd leuk om de bedrijfswagens eruit te spurten :Y :lol:
Al moet ik zeggen dat mijn 'oude' 3.0 met de 160pk iets feller was. Die verdomde euronormen :evil:

pics:
Afbeelding
Afbeelding

Oud vs Nieuw
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lander
Pug Driver
Berichten: 1826
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 12:54
Locatie: Koewacht - NL

Re: 2016 - Boxer 3.0HDI

Bericht door Lander »

Ferm "werkpaard"!!!
Romaric
Berichten: 901
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 16:22
Locatie: Lombardsijde (Middelkerke)

Re: 2016 - Boxer 3.0HDI

Bericht door Romaric »

Ferm, zo'n 3.0 zal wel goed rijden denk ik.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2016 - Boxer 3.0HDI

Bericht door jurgen_s »

moehahaha ik zie de droevige gezichten al aan het verkeerslicht. Genaaid worden door een camionette :mrgreen:
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: 2016 - Boxer 3.0HDI

Bericht door Steven »

Mijn vader rijdt ook een 3.0hdi voor het werk, volgeladen, want om naar de keuring te gaan moet er bijna 150kg materiaal uitgehaald worden, en "vlot" is zelfs nog een understatement voor de prestaties van dat ding. Merk je ook goed als je richting de Ardennen trekt, lange snelweghellingen gaat ie vlotjes omhoog op de linkse rijstrook...

En zoals je zegt, het is misschien maar een "werkpaard" maar je zit er waarschijnlijk vaker in dan in je zetel thuis, dus wat extra luxe is zeker niet overbodig.
Pingwin
Pug Driver
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 17:31
Locatie: Vlamertinge

Re: 2016 - Boxer 3.0HDI

Bericht door Pingwin »

Ja eens je die 3.0 gewend bent...Al enkele keren een 2.2 meegekregen als vervangwagen als hij op onderhoud was ofzo. En die zijn dan zo goed als leeg, enkel het noodzakelijke materiaal overgeladen. dat valt toch iedere keer tegen.

Maar, mijn 3.0 van 2010 met 160pk vind ik toch nog altijd dat ietsje beter optrekken. Garagist zegt dat dit komt doordat het een euro6 motor is, en dat hij iets meer koppel genereert, maar iets trager ernaar toe gaat en wat korter piekt. De oude motor gaf direct het volle vermogen, maar daar waren er ook veel problemen met de koppeling die het begaf. Nu heb ik hiermee nooit geen problemen gehad, als je met je verstand rijdt en weet wanneer je even de kracht kan gebruiken doe je al veel denk ik.

En chippen raad hij af...ik twijfel nog of ik dit zal laten doen. Misschien even wachten totdat ik zeker ben dat ik een goeike vast heb :D
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2016 - Boxer 3.0HDI - Pingwin

Bericht door GT'tje »

Wauw, ne 3.0hdi. Wat een werkpaard. Veel geniet ervan. Maar dat zal niet ontbreken.
Ik vind 'm trouwens in het zilver heel mooi. Goed gekozen.
Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Re: 2016 - Boxer 3.0HDI - Pingwin

Bericht door Jethro »

Zoals gezegd, ferm werkpaard! Iets waar ge elken dag mee op de baan bent, mag al wat luxe hebben
Plaats reactie

Terug naar “Bedrijfsvoertuigen - Cammionettes”