advertentie Van Wijk reclame

2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door Steven »

Het zijn jammerlijk genoeg zulke zaken die "de beleving" van een merk temperen vind ik persoonlijk. Zou eigenlijk niet mogen bij zo'n jonge auto. :N
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door peugeot-gek »

En nog niet terug :-(

En heb vandaag nog een brief gekregen ivm de 308.

Een terugroep actie ze moeten preventief de dynamische riemspanner vervangen.

Hij staat daar toch ze kunnen dit intussen uitvoeren.

Grt
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door peugeot-gek »

Vandaag terug een brief van Peugeot met een terugroep actie,

nu moet de plaatsing voedingsaansluiting van de startmotor gecontroleerd worden indien nodig vervangen worden.

Dit is de tweede brief in een week tijd, maarja de 308 staat nog altijd in de garage en mag blij zijn dat ik hem terug zal krijgen tegen eind van de maand.

Van de garage heb ik geen klagen maar van Peugeot Belgium daarin tegen pff :evil:
PetDig2
Pug Driver
Berichten: 388
Lid geworden op: zo 17 jul 2016, 20:27

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door PetDig2 »

bwah - ff vervelend maar terugroepacties zijn voor mij eerder positief, bewijs dat er zorg wordt besteed door het merk

en GPS - tsja voor het alledaagse gebruik valt de ingebouwde in m'n 508 SW wel mee, maar rijd ik naar D of F komt toch de Garmin met free lifetime updates er vlak boven te hangen

die heeft uiteraard touch screen wat ik dan weer 'n nadeel vind - met de draaiknop van de RT6 op de middentunnel is in- en uitzoomen oneindig veel handiger
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door peugeot-gek »

Met die terugroep acties kan ik nog leven, maar die gps gedoe duurt me nu echt te lang.
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door peugeot-gek »

En we hebben ze terug mogen halen.
PetDig2
Pug Driver
Berichten: 388
Lid geworden op: zo 17 jul 2016, 20:27

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door PetDig2 »

nu dan beter met de gps ? hope so for you !
PetDig2
Pug Driver
Berichten: 388
Lid geworden op: zo 17 jul 2016, 20:27

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door PetDig2 »

nu dan beter met de gps ? hope so for you !
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door peugeot-gek »

Ik hoop het ook.
jebbe
Berichten: 100
Lid geworden op: di 10 mei 2011, 15:58

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door jebbe »

heb ondertussen al de 4e brief gekregen voor een terugroepactie. telkens iets anders.

04/08 mag hij binnenkomen voor dit alles, vroeg ik of ik een vervangwagen ter beschikking kon hebben, helemaal geen probleem tegen 39€/dag.

DIE ZIJN OP HUNNE KOP GEVALLEN FWA?


als de wagen teruggeroepen wordt omdat er een fout of mankement is gevonden van fabriek uit, ga ik zeker geen vervangwagen betalen. het is de spuigaten aan het uitlopen bij peugeot !!!!
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door PUG(z)OT »

Kerel :roll: hebt ge liever dat ze u laten rijden totdat ge eventueel in pan valt ?

Peugeot betaalt de onderdelen en werkuren terug aan uw garage, maar geen vervangwagen
jebbe
Berichten: 100
Lid geworden op: di 10 mei 2011, 15:58

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door jebbe »

volgens mijn garage heeft het helemaal niets met de veiligheid of betrouwbaarheid te maken hebben ze me gegarandeerd , dus zeker geen vervangwagen aanrekenen.

als ik het goed begrijp betaal jij dit gewoon ??? goe bezig.

ik koop geen nieuwe auto met de mogelijkheid dat deze ieder moment kan teruggeroepen wordt om dan nog eens een vervangwagen te huren??? de wereld op zijn kop
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door PUG(z)OT »

ja wat die terugroepacties zijn weet ik niet, het zijn verbeteringen die aangebracht worden om eventuele defecten te voorkomen ofzo... laatst was er een terugroepactie die een relais van de startmotor liet vervangen, omdat mss 1% van de gavellen problemen zou kunnen krijgen met starten. Ze werken aan hun betrouwbaarheid.

Ik betaal ook niet voor een vervangwagen :mrgreen: maar als jij uw garage binnestapt met de toon waarop je hier post zal je idd de volle pot mogen betalen ;)
jebbe
Berichten: 100
Lid geworden op: di 10 mei 2011, 15:58

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door jebbe »

PUG(z)OT schreef:ja wat die terugroepacties zijn weet ik niet, het zijn verbeteringen die aangebracht worden om eventuele defecten te voorkomen ofzo... laatst was er een terugroepactie die een relais van de startmotor liet vervangen, omdat mss 1% van de gavellen problemen zou kunnen krijgen met starten. Ze werken aan hun betrouwbaarheid.

Ik betaal ook niet voor een vervangwagen :mrgreen: maar als jij uw garage binnestapt met de toon waarop je hier post zal je idd de volle pot mogen betalen ;)
ik denk het niet, heb daar al meerdere malen "ambras" moeten maken om dan toch nog gelijk te krijgen .
het probleem is ook dat de andere peugeot garage's hier in de buurt iedereen doorstuurt naar de hoofdverdeler hier. en dan kom je weer bij diezelfde persoon uit.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT line 2.0 BlueHDI - Peugeotgek

Bericht door jurgen_s »

Als ge goede relaties onderhoudt met uw garage gaat ge raar of zelden moeten betalen voor een vervangwagen. Bij mij staan ze zelfs te springen om er mij ene mee te geven. Die krijgen ze volledig proper gewassen binnen en buiten terug. Zelfs al een paar keer een privé auto mee gekregen.
Plaats reactie

Terug naar “30x”