advertentie C&C reclame

Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

_Tom_

Bericht door _Tom_ »

ik gok op meerdelige :)

grt Tom
Freaky Freeky

Bericht door Freaky Freeky »

sssSSSttt Tommeke :wink: :twisted: :twisted: :twisted:

Vandaag was mij ook weer een leuk dagske, na het werk moest ik effe ene paarderamork naar ene collega zijn thuis brengen met onze takelwagen omdat hij gene trekhaak heeft :?

Onderweg aan het rijden op het gemakske 8) op eens een kat voor mij door en jha sorry ik kon niet meer stoppen, doek, doek, doek en in de spiegel te zien stond het beestje niet meer recht, R.I.P poesje :oops:

Voor de rest ging alles goed enzo tot ik ineens door zo een wegske met open velden kwam :shock: d?e paardenramork begint daar ineens zo te slingeren :shock: ik onmiddellijk snelheid geminderd :shock: ineens begint ook nog eens gewoon die camionnet van achter uit te breken, bijna dwars over de weg, kon hem nog net wat bij sturen en ineens eene slag van het kan niet meer :shock: zie ik eene hoop vonken in de buitenspiegels :shock:

Miljaar h?, toch diene paardenramork niet omgewaaid zeker :evil: eindelijk met serieus veel geluk alles tot stilstand gekregen en effe de schade gaan opmeten :oops: het viel gelukkig al bij al nog wel mee zo opt het eerste oog te zien :oops: maar toen hem nog terug recht krijgen :? Al eens geprobeerd te heffen maar natuurlijk geene mm beweging in te krijgen h? en het waaide er verschrikkelijk hart, ik waaide bijna gewoon weg, maarja ik zijn dan ook maar een licht gezette manneke h? :P

Mijne collega gebeld, die was onmiddellijk gekomen jha want stond midden op de weg en kon bijna niemand meer langsaf, bij een huis aangebeld dat was eene boer, die met zijne tractor afgekomen en die de wei in gevaren, koord aan gemaakt en gelukkig terug recht kunnen trekken :o en toen maar h????l stillekes verder gereden en bij mene collega thuis fijn afgezet :oops:

Ze zeggen dat als je een zwarte kat dood rijdt of voor je door loopt dat dat ongeluk brengt, maar bij zwart witte is het blijkbaar ook want het verhaal is nog niet afgelopen.

Verder onderweg naar huis draai ik zo de straat in waar ik woon, zie ik daar zo in de verte op de vluchtheuvel (juist waar ons huisje staat dus) blauwe zwaailichten van de fli**en, ik dacht al van , al? hup wat is er nu weer gaande h? :evil: kom ik zo dichter bij zie ik daar zo ineens eene grote boom midden op de weg liggen :? natuurlijk die van bij ons voor in de tuin :evil: :evil: :evil: de schade viel gelukkig nog mee voor ons en de buurman maar voor de verlichtingspaal vant straat kwam alle hulp te laat :oops: en lag ook dwars op de weg maar brande raar maar waar toch nog :?

Ikke fijn met mijn camionnetje rustig langs het boomke aant afschravelen en die blauwe mannekens maar kijken :shock: ik dacht zeker van die gaan mij hier tegenhouden maar ze stapte nog niet eens uit hunne otto :? tzal hun te koud zijn of teveel waaien zeker :? camionetje fijn thuis achter gevaren en de schade eens gaan opmeten :P

Even later kwam de brandweer al aan, de kettingzaag erin en die mannen effe geholpen want met dat weer hier zaten die er dus ook druk genoeg in :? na toch een dikke anderhalve uur was de boom opgeruimd en kon ikzelf eindelijk eens gaan eten en effe bekomen van de geweldige toffe dag :twisted:

Voila, en nu zit ik hier en vandaag doe ik lekker niks meer behalve lekker in de zetel liggen :P tis genoeg geweest.

Greetz fr
Show some respect to earn some respect !!!...
pug306hdi

Bericht door pug306hdi »

just a regular day... :shock:
306xtreme
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

wat een fyne dag se .
hoop het nooit mee te maken
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

:lol: :lol: :lol:
KrisKe

Bericht door KrisKe »

amai wa nen dag :shock:
Peugeot drive=>the way of live

Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
Freaky Freeky

Inderdaad, zo eene dag hoop ik NOOIT meer mee te moete maken :twisted:

Vant weekend toen we zo goed als alles hadde opgeruimd ben ik dus eens beginnen prullen aan de gutmann, het interieur erin gezet en van binne alles beetje zuiver gemaakt en eens naar het schuifdak gekeken want het regende binnen en de ganse vloermatten stonde onder water :P

En natuurlijk heb ik er ook eens wat foto's van genomen :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog wat "rommel" in de koffer gesmeten, den uitlaat, luchtfilter en zo moete de andere velgskes dus ook nog worde gedaan :P
Afbeelding

Afbeelding

Het interieur, niks speciaals eigenlijk.
Afbeelding

Voila dat zijn ze.

greetz fr
Boerke

Bericht door Boerke »

das wel vetjes 8)
http://www.sonorousimpressions.be/

Who gives a fuck what a hater gotta say
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

amai die velgenzien er wel lekker uit met da goude hart 8)
KrisKe

Bericht door KrisKe »

Als die terug gemaakt is he
lichten en die goude velge

gaat die nen zalig 205zijn :shock:

highlander395

Bericht door highlander395 »

how zeker, lekker kleurken voor nen 205 :D Komt ook wel dik in orde zeker :)
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
Freaky Freeky

Ik weet nog niet juist wat ik ermee ga doen, de auto staat nog op duitse papieren want is ingevoerd en zal ook nog wel zijn nodige problemen hebben om dat alles in orde te maken en door de keuring te geraken :?

Ook de motor draait niet schoon, heb vant weekend er eens naar gekeken en denk dat de in of uitlaatklep van de eerste cilinder vast zit want als hem effe heeft gebold staat de uitlaat vuurrood veel werk dus want denk dat de motor enzo er dan uitmoet, dus dan kan ik beter ineens alles in orde maken en verniewen.

Of mischien dat ik hem klaar maak voor die peugeot track day op zolder vanne zomer om er eens mee over het circui te scheuren of hier int dorp eens mee te doen aan de jaarlijkse sezoensrally :P

We kunne dus nog alle kanten op h?, maar eerst de 306 zien klaar te krijgen voor de zomer :wink:

greetz fr
KrisKe

Bericht door KrisKe »

idd

der is wel wat werk aan dan;)

maar te zien wat je aan de306 hebt gedaan komt dat ook wel goed

veel succes nog :)

Marko

Bericht door Marko »

Kit ziet er nog schoon uit opt eerste gezicht :D
Geen last van kleine barstjes ofzo?
Kzou deze zeker opmaken :wink:
306 Midnight 1.9D '2000
205 1.9 Gentry '93
205 1.6 GTI '84 Gutmann
Den Hans
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

PUG(z)OT schreef:amai die velgenzien er wel lekker uit met da goude hart 8)
Dan mag'm er wel niet teveel rommel meer opsmijten zoals nu het geval is... :wink:
The one and only 205 guy...
Gesloten

Terug naar “30x”