advertentie Le Vin du Bâché reclame

Redbullken -> 406 coupe Verkocht

Oudere topics

Moderator: P-unit

Gesloten
redbullken
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 08 mei 2006, 18:59

Redbullken -> 406 coupe Verkocht

Bericht door redbullken »

Dag mensen

Ik ben hier al een tijdje lid maar ga nu toch eens mijn wagentje posten.
Ik rij dus met een 406 coupe. Zo stond hij 2 jaar geleden
Afbeelding
Vorig seizoen heb ik dan de achterbumper laten plastieklassen(verticaal verbreed, nummerplaatuitsparing verkleinen, verwijderen plakje sleepoog en extra opening voor 2de uitlaat) en de koffer laten cleanen. Toen stond hij zo

Afbeelding
Na vorig seizoen heb ik dan toch besloten van er nog eens een dikke lap op te geven. De auto word volledig aangepast. Bumpers , velgen , carosserie, carosserie kleur, interieur, en nog zoveel meer
een paar spypics:
De spoorverbreders, ene van vooraan en ene achteraan:
Afbeelding
De banden op de nieuwe velgen:
Afbeelding
En nog 2 foto's
Afbeelding
Afbeelding
Tees is voor de grote werken , als er alleen nog maar de airride opzat zonder de spoorverbreders.
Afbeelding
En dan begonnen de werken
Eerst de boze blik en de uitsparing van het logo weg
Afbeelding
De bagetjes uit de deuren en flanken weg
Afbeelding
De voorste kassen
Afbeelding
En dan als de achterste ook voor een stuk gedaan waren eens passen of alles goed uitkomt met de velgen(airride nog niet op het laagste maar wel al met de spoorverbreders)
Afbeelding
Dit is een picje van bij de carrossier al een tijdje geleden
Afbeelding
Nog wa gespeeld met de lay out van de koffer
Afbeelding
En de voorbumper begon ook zijn definitieve vorm te krijgen na veel verschillende dingen geprobeert te hebben

Afbeelding
Tees is ne foto van toen hij ver naar de cabine ging.

Afbeelding
Hier volop bezig met het interieur te monteren
Afbeelding
Hier een pic van den dakhemel , binnenin het kruis zit ondertussen al iets speciaal :)
Afbeelding
Tees is den band en de kas achteraan, getrokken vanop de grond.
Ge ziet dat het een donkere kleur is maar meer ni
Als ge de kleur in het echt gaat zien gaat ge zien dat het iets helemaal anders is dan op de foto. Er zitten verschillende effecten op int echt.
De auto ligt wel nog niet helemaal opt laagste.
Afbeelding
Tees is het spiegelke dat er in hangt

Afbeelding
En dit is van de andere kant zo ne foto van de kas achteraan
Afbeelding
En dit is een foto van juist voor de bumpers erop hingen.
Zoals al eens gezegd komt het kleur echt ni tot zijn recht op foto dus vo het effect moet ge wachten tot als ge hem eens ziet in het zonneke.
De voorlichten zijn ook speciaal behandeld zodat ze wa met de carosseriekleur meegaan.
Hier de pic
Afbeelding

achterkant een stuk.
Afbeelding
Voorbumper erop
Afbeelding
Hij is dus af, gekeurd en volledig gemonteerd , eindelijk! Het interieur steekt er ook volledig in en ik vind het super geslaagd!
Zaterdag was er al een fotoshoot en heb met de gsm ook wa pics getrokken terwijl hij bezig was

Afbeelding
Afbeelding
Tees was het dus in grote lijnen zonder al te veel details want je zult wel weten als ik van elk detail een foto moet posten van wat er aan gebeurt is heb ik nog veel werk heb.
Nu staat hij veilig achter slot en grendel klaar om naar gent te gaan.
Op 100% is het de eerste keer dat hij buiten komt. Dus dan kan je hem in het echt eens zien
Laat de comments maar komen

Grtz
Redbullken
Gesloten

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”