2000 - Peugeot 306 - Randy Andy
Moderator: P-unit
-
-
- Contacteer:
-
daar ga ik door men knieen voor
ferm gedaan echt men klakske af nu weet ik ook direct aan wie vragen stellen eh lol
ne echte BOM-pug
ne echte BOM-pug
never drive faster than your gaurdian-angel can fly
dont smoke drugs burn tyres
putt the pedal to the metal
dont smoke drugs burn tyres
putt the pedal to the metal
-
-
-
- Contacteer:
nog wat verder gedaan aan het achterbumperke tussen den architect en de notaris in:
alles netjes gepolyesterd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd
vervolgens nog wat geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd

spuitplamuur gespoten en geschuurd
en daarna een malleke gemaakt
het is de eerste keer dat ik experimenteer met polyester, mallen trekken en diene zever en ik moet zeggen dat het vlot gaat

ik kreeg ook hulp voor de mal te lossen, alhoewel hulp

het resultaat valt goed mee, nog een klein beetje opschuren omdat de er nog wat putjes en bultjes inzitten, maar zeker niet slecht voor een eerste keer

lijntje snuiven

tot de volgende
ps: kijk ook eens wat de andere clubleden uitsteken in onze hangar op volgend topic
http://www.tuned-belgium.com/forum/view ... highlight=
alles netjes gepolyesterd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd

vervolgens nog wat geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd

spuitplamuur gespoten en geschuurd
en daarna een malleke gemaakt
het is de eerste keer dat ik experimenteer met polyester, mallen trekken en diene zever en ik moet zeggen dat het vlot gaat

ik kreeg ook hulp voor de mal te lossen, alhoewel hulp

het resultaat valt goed mee, nog een klein beetje opschuren omdat de er nog wat putjes en bultjes inzitten, maar zeker niet slecht voor een eerste keer

lijntje snuiven

tot de volgende
ps: kijk ook eens wat de andere clubleden uitsteken in onze hangar op volgend topic
http://www.tuned-belgium.com/forum/view ... highlight=
-
- Contacteer:
inderdaad, trekt veel op de uwe, maar er zit toch nog veel verschil injeroenie schreef:ziet er goed uit eh, ik ken dieje bumper gelijk van ergens, of ene die der op gelijkt toch
da zal een schoon bumperke worden!
greetz
plaats van de nummerplaatuitsparing
bij u is er een lange smalle uitsparing onderaan met nog 2 vinnetjes, vind de uwe veel mooier

ben vandaag tot de constatatie gekomen dat mal 4 cm te breed is, dus een beetje aanpassen alvorens bumper te maken

ik had het gevreesd, zoals ik uwe plastieken bumper zag liggen, doorgezaagd, en verstevigingen en dergelijke der uit gehaald, dit alles samen vormt een slappe combinatie. ik spreek zelf ook uit ondervinding!
zijde zeker dat ge em moet versmallen en dat niet enkel de lipkes zijn die te breed staan?
de breedte zal in ieder geval groter zijn, aangezien ge met poly en plamuur op uw bumper hebt gezeten, vergroot je de bumper ook eh!, int vervolg eerst mal nemen van je bumper, dan polyesteren bumper maken dik genoeg, dat ie schoon hard is, en dan deze bewerken!
dan ebde minder schuurwerk, want uwen bovenkant van den bumper moete al niet schuren dan!
enfin, veel plezier der nog mee, en nu maar hopen dat ie in orde komt met em te versmallen eh!
zijde zeker dat ge em moet versmallen en dat niet enkel de lipkes zijn die te breed staan?
de breedte zal in ieder geval groter zijn, aangezien ge met poly en plamuur op uw bumper hebt gezeten, vergroot je de bumper ook eh!, int vervolg eerst mal nemen van je bumper, dan polyesteren bumper maken dik genoeg, dat ie schoon hard is, en dan deze bewerken!
dan ebde minder schuurwerk, want uwen bovenkant van den bumper moete al niet schuren dan!
enfin, veel plezier der nog mee, en nu maar hopen dat ie in orde komt met em te versmallen eh!
-
- Contacteer: