Fritzz schreef:Ik kom ne keer kijken, zo ver is dat toch niet!!!!
pm mij ne keer
Ben echt benieuwd, ziet er patat uit
Auto staat nog wel opt werk voor enkele dagen/weken. Zaterdag namidag ga ik er verder aan monteren, als je wil en kan moet je maar eens binnen springen h?
flappy schreef:veel mensen gaan teleurgesteld zijn mocht ge er niet mee in zolder staan (ik inclusief): dus hard doorwerken en zien dat die in orde komt. We zullen wel afspanlint hangen om de te nieuwschierige blikken op afstand te houden

Merci flappy

het gaat me echt niet om de afspanlintjes hoor

met die knal begaaide 10 kleurige velgen ga ik er echt niet mee buiten komen behalve om hem naar huis te rijden binnekort en om naar de keuring en velgenboer te gaan, zelfs dat vin ik er eigenlijk al teveel aan
Mischien als iemand toevallig thuis nog een schoon breed en netjes setje (cup)velgskes heeft liggen die ik dan effe mag lenen

dan wil ik er nog wel eens over slapen
306xtreme schreef:freek die angellampkes interseren mij miss wel
de kleur is echt wel af man heel de 306 is VET
moet straks na kaulille dus miss dak ff langskom miss he
Hey maarten, geef maar eens eene goeie richtprijs h? voor de lampen, dan zal ik er eens over nadenken
Mene collega zei dat als ik mischien van die zwarte zou kopen dat het mischien niet meer helemaal schoon zou kunnen uitkomen met mijn spatborden omdat die zijn afgewerkt naar die witte angel ayes lampen h?. Maar als ik de zwarte neem van Bv hetzelfde merk als ik de witte heb (als die int zwart bestaan), dan zal de vorm ervan toch wel net hetzelfde zijn zeker h?, niet ??? weet soms iemand dat of heeft er hier iemand al ervaringen mee
206sw schreef:man man, wanneer komt hij buiten

wil hem irl zien

Juiste datum staat eigenlijk nog niet echt vast, de keuring en velgen staat na het monteren ook nog te wachten, zal er heel vanafhangen hoe dat allemaal gaat meevallen of hoelang ik er op ga moeten wachten enzo
@ Zamot : Het was er niet meer van gekomen jonge, en denk dat ik het voorlopig zo ga laten, de orginele lampjes staan er niet mis bij vin ik, maar als ik me toch nog eens moest bedenken dan weet ik tenminste toch al waar ik er kan vinden h?
@ the rest : merci voor jullie reakties
Dadelijk zal ik de foto's van vandaag eens posten, kmoet nu eerst effe gaan eten
Greetz fr
Show some respect to earn some respect !!!...