1999 - Peugeot 306 - Marty
Moderator: P-unit
toepasselijk nummertje voor derbij
http://www.youtube.com/watch?v=DZM_MP_nfNs
Godverd... wat een velgen...
http://www.youtube.com/watch?v=DZM_MP_nfNs
Godverd... wat een velgen...
@ Dragoon: ja, merci eh
sinds vandaag trekt de pug terug al een beetje op nen otto ipv iets afgebroken dat daar al veel telang staat
reeds gedaan:
- rubbers gekuist en gestoken
- ori achterlichten erin
- achterste zijruitjes gestoken
- koplampen erin
- grill + latjes onder koplampen gemonteerd
normaal heeft Dragoon vandaag nieuwe koplampen besteld voor mij, omdat mijn ophangingspunten kapot waren en ik ze daardoor niet goed geregeld kreeg
maandag motorkap erop leggen, nog wat monteren en de laatste bumper en kleine dingen schuren (tankklepje, spiegels en handgrepen) dan kan alles gespoten worden volgende zaterdag
straks om mijn velgen, daarvan volgen dan nog wel wat foto's...
sinds vandaag trekt de pug terug al een beetje op nen otto ipv iets afgebroken dat daar al veel telang staat
reeds gedaan:
- rubbers gekuist en gestoken
- ori achterlichten erin
- achterste zijruitjes gestoken
- koplampen erin
- grill + latjes onder koplampen gemonteerd
normaal heeft Dragoon vandaag nieuwe koplampen besteld voor mij, omdat mijn ophangingspunten kapot waren en ik ze daardoor niet goed geregeld kreeg
maandag motorkap erop leggen, nog wat monteren en de laatste bumper en kleine dingen schuren (tankklepje, spiegels en handgrepen) dan kan alles gespoten worden volgende zaterdag
straks om mijn velgen, daarvan volgen dan nog wel wat foto's...
voila, de rest van de stukken zijn deze morgen gespoten en worden maandag direct gemonteerd
enkel het tankdopje moet ik nog wat aanpassen, plamuren en dit word dan eens tijdens de middag gespoten
zal blij zijn als ik volgende week al kan bollen, direct naar keuring en daarna naar de politie voor mijn dimlichtje te laten zien ... en dan zo snel mogelijk de velgen eronder steken en richting Evergem naar KEAN
foto's volgen nog, moet ze nog in zwart-wit laten zette
enkel het tankdopje moet ik nog wat aanpassen, plamuren en dit word dan eens tijdens de middag gespoten
zal blij zijn als ik volgende week al kan bollen, direct naar keuring en daarna naar de politie voor mijn dimlichtje te laten zien ... en dan zo snel mogelijk de velgen eronder steken en richting Evergem naar KEAN
foto's volgen nog, moet ze nog in zwart-wit laten zette