2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Moderator: P-unit
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Dat is niet slecht. Knap! 

en gekeurd met groene kaart
het latteke van 9 cm bleef nu wel liggen
dus afspraak maken om terug naar de vorige hoogte te zetten: weslyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
het latteke van 9 cm bleef nu wel liggen

dus afspraak maken om terug naar de vorige hoogte te zetten: weslyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

-
- Pug Driver
- Contacteer:
pfff mijne rugpijn is just aant wegtrekken
gaat ge nu terug die KW's steken of hoe wilt ge t aanpakken ?

the special way zoals we al besproken hebben 

Dat klinkt laag
:migreren:
Proficiat met de groene kaart!

Proficiat met de groene kaart!
neen hoor, gewoon zoals ervoren maar deze keer gaan we iets uitdokteren zodat we niet elk jaar moeten wisselen en toch door de keuring geraken 

Dat klinkt idd veel interessanter. Ik hoop dat het lukt

Proficiat met de groene kaart. 

ow ja, nog een grappig iets. totaal vergeten dat de regelbare nog in de koffer lag. Hadden ze de koffer open gemaakt tijdens de keuring had het daar dikke lol geweest. Enfin, ze waren toch content met de aanpassing aan de fap (lees: geen keurder die er naar omkeek).
vandaag het tuinhuis eens opgeruimd met de hulp van mijn schoonvader. Eerst alles leeggemaakt en dan alles gesorteerd. Dit is een gedeelte van mijn onderdelencollectie
. De rest staat in de garage.
Eens kijken of er hier willen meespelen en kunnen zeggen wat ze op de foto kunnen onderscheiden.

Eens kijken of er hier willen meespelen en kunnen zeggen wat ze op de foto kunnen onderscheiden.

wanneer af te halen? 

-
- Pug Driver
- Contacteer:
staan daar nu golf velgen ????? 

ja daar staan golf velgen
, die heb ik nog gekregen van een zekere wesly. Helaas gaan die weg want die staan zo krom dat er geen redding meer mogelijk is.
Ook een setje 'rolland garros' velgen (enfin zo noemt iedereen die toch), gaan weg en de witte set ook omdat we thuis nu in die maat enkel 5 gaats velgen hebben. Komt allemaal binnenkort hier te koop op het forum.
De rest staat netjes terug opgestapeld in het tuinhuis. Allemaal mooi aan 1 kant gelegd en nog veel ruimte om bij te vullen...euhm te kunnen bewegen.
Het tuinhuis is op zich wel groot. Ik denk minstens 4 op 5 meter. Is een soort van houten barak waar de zoon van de vorige eigenaar in sliep. Dat was een groene jongen die contact wou houden met de natuur (de bos achter de foto). Die chalet gaat op termijn weg want helemaal niet volgens de regels van de kunst gebouwd. Voorlopig zal ik het ermee moeten doen. Eerst een deftige garage ipv het betonneplaten kot dat er nu staat. En als mijn rug dan nog heel is, dan kan er eens gezien worden voor een ander tuinhuis wat dan ook een pak kleiner gaat zijn.
En kriske: niets af te halen
Daar liggen een paar zeldzame onderdelen tussen. Nieuwe 309 gti voorbumper (weliswaar zonder lampen), peugeot sport 205 voorbumper, quasi volledige set rubbers voor een CTI (enkel de deurrubbers ontbreken), 15 duims lichtmetalen set van een citroën C5, veel onderdelen voor een fase I 205, enzovoort enzovoort.
Nu eerst de aanhangwagen gaan vullen en die klaarmaken om ermee naar het containerpark te rijden volgende week. Zal niet bij 1 aanhangwagen blijven als ik de rommel op de gazon zie liggen. Dan is de garage aan de beurt

Ook een setje 'rolland garros' velgen (enfin zo noemt iedereen die toch), gaan weg en de witte set ook omdat we thuis nu in die maat enkel 5 gaats velgen hebben. Komt allemaal binnenkort hier te koop op het forum.
De rest staat netjes terug opgestapeld in het tuinhuis. Allemaal mooi aan 1 kant gelegd en nog veel ruimte om bij te vullen...euhm te kunnen bewegen.
Het tuinhuis is op zich wel groot. Ik denk minstens 4 op 5 meter. Is een soort van houten barak waar de zoon van de vorige eigenaar in sliep. Dat was een groene jongen die contact wou houden met de natuur (de bos achter de foto). Die chalet gaat op termijn weg want helemaal niet volgens de regels van de kunst gebouwd. Voorlopig zal ik het ermee moeten doen. Eerst een deftige garage ipv het betonneplaten kot dat er nu staat. En als mijn rug dan nog heel is, dan kan er eens gezien worden voor een ander tuinhuis wat dan ook een pak kleiner gaat zijn.
En kriske: niets af te halen

Nu eerst de aanhangwagen gaan vullen en die klaarmaken om ermee naar het containerpark te rijden volgende week. Zal niet bij 1 aanhangwagen blijven als ik de rommel op de gazon zie liggen. Dan is de garage aan de beurt

Amai. En ik dacht dat ik een hamsteraar was..
Voor de velgen heb ik een rek gemaakt. Veel ordelijker overzichtelijker en spaart een hoop ruimte uit..
En Anders kom je mijn grote aanhanger maar halen. Dan lukt het wel in 1 keer!!!
Voor de velgen heb ik een rek gemaakt. Veel ordelijker overzichtelijker en spaart een hoop ruimte uit..
En Anders kom je mijn grote aanhanger maar halen. Dan lukt het wel in 1 keer!!!