Pagina 9 van 12
Geplaatst: di 29 jun 2010, 22:32
door peugeotfreak
kijk vanachter eens naar de kleuren van de kabels en zoek die dan op in de stekker
Geplaatst: wo 30 jun 2010, 08:50
door tunerke007
dat was juist hetgene ik niet wou doen, de speakers achteraan zijn met poprevetten vast gemaakt... en dan moet ik die doorboren.. maar het probleem is al opgelost. De sub heeft gisteren al eventjes gespeeld

Geplaatst: ma 09 aug 2010, 22:29
door tunerke007
Geplaatst: ma 30 aug 2010, 18:19
door tunerke007
vandaag nog eens verder gedaan aan de ICE setup....

Geplaatst: ma 30 aug 2010, 18:25
door pugske
mooie inbouw.
benieuwd als het bekleed is.
Geplaatst: ma 30 aug 2010, 20:32
door Romaric
Stijlvol

.
Geplaatst: di 31 aug 2010, 10:48
door tunerke007
thx, Hetgeen al bekleed is is gedaan met nepleder... Maar als het ECHT bekleed word ga ik op zoek naar skai
Geplaatst: vr 17 sep 2010, 13:10
door tunerke007
Voila se de sparco airbox is geinstalleerd. Wel nog niet volledig want de koudeluchtslang zit nog niet gemonteerd. (hierdoor maakt hij nog IETS zwaarder geluid dan wanneer de airbox volledig gesloten is). En vooral de turbo chutter of hoe noemt het is ZEEEER GOED te horen nu
http://www.youtube.com/watch?v=ypX0TzkGIFg
Geplaatst: di 21 sep 2010, 12:31
door whitepeugeotke
hey,
zou ge ook een foto kunnen plaatsen van deze sparco airbox?
grtz
Geplaatst: di 21 sep 2010, 17:08
door tunerke007
ik zal straks een foto maken van de airbox, nu moet ik wel zeggen dat het geluid echt een pak minder is wanneer de koudeluchtslang is aangesloten
Maar zoals je op de foto zal zien is die slang echt lang dus ik denk hoe korter deze is hoe meer je terug de turbo gaat horen.
Wat ik nu merk van verschil is,
als ik optrek en schakel hoor je het goed blazen!
In lage toeren kan ik nu veel beter uit de voeten waardoor mijn verbuik STERK gedaald is!
En bij gewoon gas geven in neutraal hoor je het echt goed boven de 2500toeren!
Geplaatst: wo 22 sep 2010, 16:04
door tunerke007
Zoals beloofd, de foto van hoe de airbox nu steekt. (voorlopig! Vermits ik volgende maand binnen moet voor onderhoud en ik dan even de originele filter terug steek

)

Geplaatst: wo 22 sep 2010, 17:58
door Romaric
'k Zou mij graag zo'n BMC CDA steken maar ik twijfel nog

...
Ik had vroeger een K&N kit steken ( op een naft ) en was daar best tevreden van. Maar nu is het een diesel, vandaar mijn twijfel.
Niet te veel miserie gehad om te monteren? Want 't is nogal krap hè?
Geplaatst: wo 22 sep 2010, 22:43
door tunerke007
het is idd nogal krap om te monteren

Maar ik ben er wel content over

Geplaatst: wo 06 okt 2010, 18:29
door tunerke007
Eindelijk tijd gevonden om te beginnen aan de 207 zijn winterpels
Vandaag de voorkant al onderhanden genomen.
Gewassen
clay
polish
swirl x
en dan cleaner wax erover
Op deze foto kan je het verschil het beste zien, OOk het vervuilde stuk is al gewassen dus daaraan kan je zien wat voor smerige troep er nog IN de lak zat(oke ik zou het er wel af krijgen als ik harder wrijf dan normaal maar dan heb ik liever een beetje clay werk dat gaat sneller en je moet er toch zowiso over met de clay

).
Motorkap zag er even smerig uit als de flank op de foto.
En dan nog even checken of hij wel ech klaar is voor de winter
Geslaagd volgens mij

het water trok volledig samen en ging weg als sneeuw voor de zon

. Nu de moed nog een bij elkaar rapen om de rest van de wagen te doen voor het winter is.
Geplaatst: wo 06 okt 2010, 20:07
door Romaric
Kruipt heel veel tijd in, dat is waar.
Maar het loont de moeite.