2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Moderator: P-unit
-
dtm-driver
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Zo denk ik dus ook int algemeen...
Ze zeggen allemaal 1,5 tot 2,5 uur voor te vervangen. Pa heeft laatst bij carglas zijn ruit laten doen. Dacht net geen 2u...
Mja de garage liet dit ook doen door een firma.
Misschien zelfs beter bij een carrossier laten doen?
Ze zeggen allemaal 1,5 tot 2,5 uur voor te vervangen. Pa heeft laatst bij carglas zijn ruit laten doen. Dacht net geen 2u...
Mja de garage liet dit ook doen door een firma.
Misschien zelfs beter bij een carrossier laten doen?
-
Donny
- Pug Driver
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Die komen ook aan huis, dan kunt u hem laten staan, sommige verzekeringen hebben contract met carglas, dan bent u min of meer verplicht om langs hun te gaan.
-
dtm-driver
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Heb ik ook nagevraagd.
Ze hebben contract met carglass maar mag ook bij een andere maar dan zou het vermeld moeten worden...
Is dat aan te raden aan huis?
Moest maar eens toevallig regenen... Niet dat dat zo vaak gebeurt in België
Ze hebben contract met carglass maar mag ook bij een andere maar dan zou het vermeld moeten worden...
Is dat aan te raden aan huis?
Moest maar eens toevallig regenen... Niet dat dat zo vaak gebeurt in België
-
Donny
- Pug Driver
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Moet binnen kunnen staan
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
bij mij is het ook verplicht met carglass... tot ze het verschil in prijs hoorden. Dan mocht ik snel bij de garage langsgaan.
-
dtm-driver
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Kleine update...
Piepekoek!!!




Kleine downdate ook...
Woofer de geest geven, dus eens kijken voor ne nieuwe...Mits er geen andere 607 was die dit heeft toch terug werk van maken!
Piepekoek!!!




Kleine downdate ook...
Woofer de geest geven, dus eens kijken voor ne nieuwe...Mits er geen andere 607 was die dit heeft toch terug werk van maken!
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
ja hoor, zeer mooi
ik ga toch ook voor een schroefkit aan de voorkant want het steekt me de laatste tijd fameus de ogen uit al die knappe 607's
ik ga toch ook voor een schroefkit aan de voorkant want het steekt me de laatste tijd fameus de ogen uit al die knappe 607's
-
dtm-driver
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Haha... nja geen idee als er nu ook varianten zijn.
Bedoel dus qua demper. Ga dit toch ook eens zelf na gaan kijken...
Maar onderschat het niet.
De voorste wielbogen verbrotten veel. Of plat plat of gewoon mooi band kast.
Ben zelfs aant zoeken voor regelpotjes voor achter.
Ga deze gewoon voor en achter gelijk leggen.
Voor ga ik nie nog lager gaan. Nu is overal nog plek genoeg voor speling.
Kan nu nog deftig overal geraken.
Bedoel dus qua demper. Ga dit toch ook eens zelf na gaan kijken...
Maar onderschat het niet.
De voorste wielbogen verbrotten veel. Of plat plat of gewoon mooi band kast.
Ben zelfs aant zoeken voor regelpotjes voor achter.
Ga deze gewoon voor en achter gelijk leggen.
Voor ga ik nie nog lager gaan. Nu is overal nog plek genoeg voor speling.
Kan nu nog deftig overal geraken.
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
't zal eentje van Kean worden zoals die van u
bij mij is er gewoon teveel over in de voorste wielkas. 2cm zakken zou al veel uitmaken, maar dat gaat blijkbaar niet met de vaste veren. Hoewel die 3cm beloven blijven ze allemaal steken op een halve cm vanvoor en da's niets.
bij mij is er gewoon teveel over in de voorste wielkas. 2cm zakken zou al veel uitmaken, maar dat gaat blijkbaar niet met de vaste veren. Hoewel die 3cm beloven blijven ze allemaal steken op een halve cm vanvoor en da's niets.
-
dtm-driver
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
How serieus?
Dat is inderdaag nix...
Mja Als je zorg dat je gewoon een volledige poot hebt, dat je gewoon moet wisselen iedere keer is het makkelijkste.
Merk ik nu ook.
Heb in deze stand nog 7cm over vanvoor... raar maar waar...
Enkel ben ik benieuwd wat dat gaat geven als die achterste veer slecht word.
Dit was blijkbaar een originele geperste...
Dat is inderdaag nix...
Mja Als je zorg dat je gewoon een volledige poot hebt, dat je gewoon moet wisselen iedere keer is het makkelijkste.
Merk ik nu ook.
Heb in deze stand nog 7cm over vanvoor... raar maar waar...
Enkel ben ik benieuwd wat dat gaat geven als die achterste veer slecht word.
Dit was blijkbaar een originele geperste...
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
supercombinatie bart ! 
-
dtm-driver
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Tnx kerel!
Feels good to be back
Had ze eigenlijk iets donkerder verwacht maar uiteindelijk ist nog dik in orde!
Nu nog wooferke regelen volgende maand ofz en auto eens een grote poetsbeurt geven... Kan feller blinken als dit
Feels good to be back
Had ze eigenlijk iets donkerder verwacht maar uiteindelijk ist nog dik in orde!
Nu nog wooferke regelen volgende maand ofz en auto eens een grote poetsbeurt geven... Kan feller blinken als dit
-
Donny
- Pug Driver
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Plaatje klopt
-
dtm-driver
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Tnx mannen!! Achteraf gezien was de kleur van de wagen ietske donkerder als nu en was misschien mooier maar kom zijn content ermee
Vandaag voor de 1e keer een lichte "klonk" gehoord...
Roetfilter ligt dus lager op deze velgen dan op de originele..
Dus word beetje uitkijken geblazen
1e meet zal dus niet BOS statement worden zoals gepland, eerder de meeting van French workxx de 30e...
Beetje sfeer terug opsnuiven
Vandaag voor de 1e keer een lichte "klonk" gehoord...
Roetfilter ligt dus lager op deze velgen dan op de originele..
Dus word beetje uitkijken geblazen
1e meet zal dus niet BOS statement worden zoals gepland, eerder de meeting van French workxx de 30e...
Beetje sfeer terug opsnuiven