Pagina 10 van 25

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: ma 20 mei 2013, 21:39
door dtm-driver
Zo denk ik dus ook int algemeen...
Ze zeggen allemaal 1,5 tot 2,5 uur voor te vervangen. Pa heeft laatst bij carglas zijn ruit laten doen. Dacht net geen 2u...
Mja de garage liet dit ook doen door een firma.
Misschien zelfs beter bij een carrossier laten doen?

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: di 21 mei 2013, 18:05
door Donny
Die komen ook aan huis, dan kunt u hem laten staan, sommige verzekeringen hebben contract met carglas, dan bent u min of meer verplicht om langs hun te gaan.

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: di 21 mei 2013, 18:22
door dtm-driver
Heb ik ook nagevraagd.
Ze hebben contract met carglass maar mag ook bij een andere maar dan zou het vermeld moeten worden...

Is dat aan te raden aan huis?
Moest maar eens toevallig regenen... Niet dat dat zo vaak gebeurt in Belgiƫ :roll:

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: di 21 mei 2013, 18:40
door Donny
Moet binnen kunnen staan

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: di 21 mei 2013, 19:43
door jurgen_s
bij mij is het ook verplicht met carglass... tot ze het verschil in prijs hoorden. Dan mocht ik snel bij de garage langsgaan.

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: za 15 jun 2013, 19:09
door dtm-driver
Kleine update...
Piepekoek!!!

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding


Kleine downdate ook...
Woofer de geest geven, dus eens kijken voor ne nieuwe...Mits er geen andere 607 was die dit heeft toch terug werk van maken!

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: za 15 jun 2013, 20:13
door jurgen_s
ja hoor, zeer mooi

ik ga toch ook voor een schroefkit aan de voorkant want het steekt me de laatste tijd fameus de ogen uit al die knappe 607's

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: za 15 jun 2013, 20:21
door dtm-driver
Haha... nja geen idee als er nu ook varianten zijn.
Bedoel dus qua demper. Ga dit toch ook eens zelf na gaan kijken...

Maar onderschat het niet.
De voorste wielbogen verbrotten veel. Of plat plat of gewoon mooi band kast.
Ben zelfs aant zoeken voor regelpotjes voor achter.
Ga deze gewoon voor en achter gelijk leggen.
Voor ga ik nie nog lager gaan. Nu is overal nog plek genoeg voor speling.
Kan nu nog deftig overal geraken. :mrgreen:

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: za 15 jun 2013, 20:25
door jurgen_s
't zal eentje van Kean worden zoals die van u

bij mij is er gewoon teveel over in de voorste wielkas. 2cm zakken zou al veel uitmaken, maar dat gaat blijkbaar niet met de vaste veren. Hoewel die 3cm beloven blijven ze allemaal steken op een halve cm vanvoor en da's niets.

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: za 15 jun 2013, 20:29
door dtm-driver
How serieus?
Dat is inderdaag nix...
Mja Als je zorg dat je gewoon een volledige poot hebt, dat je gewoon moet wisselen iedere keer is het makkelijkste.
Merk ik nu ook.
Heb in deze stand nog 7cm over vanvoor... raar maar waar...
Enkel ben ik benieuwd wat dat gaat geven als die achterste veer slecht word.
Dit was blijkbaar een originele geperste...

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: za 15 jun 2013, 22:54
door PUG(z)OT
supercombinatie bart ! :shock:

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: za 15 jun 2013, 23:08
door dtm-driver
Tnx kerel!

Feels good to be back :Y

Had ze eigenlijk iets donkerder verwacht maar uiteindelijk ist nog dik in orde!
Nu nog wooferke regelen volgende maand ofz en auto eens een grote poetsbeurt geven... Kan feller blinken als dit :mrgreen:

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: za 15 jun 2013, 23:10
door Dries
VET!!!

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: zo 16 jun 2013, 00:57
door Donny
Plaatje klopt

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver

Geplaatst: zo 16 jun 2013, 13:36
door dtm-driver
Tnx mannen!! Achteraf gezien was de kleur van de wagen ietske donkerder als nu en was misschien mooier maar kom zijn content ermee :mrgreen:

Vandaag voor de 1e keer een lichte "klonk" gehoord...
Roetfilter ligt dus lager op deze velgen dan op de originele..
Dus word beetje uitkijken geblazen :?
1e meet zal dus niet BOS statement worden zoals gepland, eerder de meeting van French workxx de 30e...

Beetje sfeer terug opsnuiven 8)