2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Gezien en goed gekeurd 

merci Tony

Gespot!
Zag er goed uit

Zag er goed uit

Allé, al 2 man dat m gezien heeft 

Tis goed aandachtshoer...
Ik heb hem ook gezien en is goedgekeurd [emoji106] [emoji12]
Ik heb hem ook gezien en is goedgekeurd [emoji106] [emoji12]
Helaba, mijn benen blijven toe 

-
- Pug Driver
- Contacteer:
niet erg, uwe mond is dikwijls genoeg open
tis weer eens iets anders, maar voor de saaie mezelve blijft grijs toch nog altijd het knapste

tis weer eens iets anders, maar voor de saaie mezelve blijft grijs toch nog altijd het knapste

Dat heeft iedereen al, en zwart ook. En voor het gewone... Neje ben daar nooit gene goeie voor geweest.
En trouwens, mijne mond gaat voor zo'n dingen niet open...vetzakken 

-
- Pug Driver
- Contacteer:
Ik vind het wel iets hebben. Met de andere details klopt het plaatje wel. [emoji4]
Past goed bij de rest. Ik ben fan!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Ik vind het echt ferm. Ideale kleuren combinatie!!
-
- Pug Driver
- Contacteer:
een te hoog JPS-gehalte van de jaren '70

te hoog...zwart is het nieuwe grijs aan het worden eerlijk gezegd. Zo veilig qua keuze dat het ook saai wordt.
En JPS... altijd schoon auto's gevonden

Heb er heel lang over nagedacht eerlijk gezegd, want een evidente keuze is het niet. En ik weet heel goed dat het bij mensen niet altijd positieve reacties opwekt, tot zelfs ronduit afkeer. Maar mijn keuze is heel doelbewust geweest.
En als iemand het lelijk vind... mijn velgen kan ik nog steeds van kleur veranderen als ik goesting heb... zijne lelijke smoel is voor de rest van zijn leven
En JPS... altijd schoon auto's gevonden

Heb er heel lang over nagedacht eerlijk gezegd, want een evidente keuze is het niet. En ik weet heel goed dat het bij mensen niet altijd positieve reacties opwekt, tot zelfs ronduit afkeer. Maar mijn keuze is heel doelbewust geweest.
En als iemand het lelijk vind... mijn velgen kan ik nog steeds van kleur veranderen als ik goesting heb... zijne lelijke smoel is voor de rest van zijn leven

-
- Pug Driver
- Contacteer:
Dit is eigenlijk een perfect voorbeeld van wat ik altijd bedoel met 'zwarte velgen vind ik maar niks'.
Met zwarte velgen lijkt een auto imho van ver altijd op de zoveelste leaseslet op wintersloefen waar ze te groen voor zijn om wieldeksels op te steken.
Nu de velg in een kleur (grijs hoort daar ook bij) kunt ge veel meer genieten van het, in dit geval, eenvoudige maar oh zo prachtige design van de velg. Het moet niet altijd breed en veel bling bling zijn. Gewoon simpel. Van ver lijkt het een simpele spaakvelg, maar van dichterbij zit ge de details.
Zou Peugeot terug meer moeten doen ipv al die overgestylde velgen van tegenwoordig.
Met zwarte velgen lijkt een auto imho van ver altijd op de zoveelste leaseslet op wintersloefen waar ze te groen voor zijn om wieldeksels op te steken.
Nu de velg in een kleur (grijs hoort daar ook bij) kunt ge veel meer genieten van het, in dit geval, eenvoudige maar oh zo prachtige design van de velg. Het moet niet altijd breed en veel bling bling zijn. Gewoon simpel. Van ver lijkt het een simpele spaakvelg, maar van dichterbij zit ge de details.

Zou Peugeot terug meer moeten doen ipv al die overgestylde velgen van tegenwoordig.