
1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Moderator: P-unit
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Knappe auto. Nog een mooi velgje eronder en dan is het helemaal mijn smaak. 

Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Update time
-Wielkuipen vervangen door phase 2 kuipen (zodat je de bumper langs onder dicht kunt maken)
-In eens de dorpel uitgeblazen (+-2kg nat zand er in) (en dinitrol er in gespoten)
-Ruitewissers goed gezet en neiuwe wissers
-Trekhaak stekker vervangen en juist bekabeld
-wielkassen laten rollen rondom (helaas 2voorste kassen met +-2cm schade)
-Velgen van de SRDT erop
-Verlaagd, wel nog 1.5cm hoger dan de SRDT



Te doen nog?
-205 GTi stuur (koen heeft dit van wim dekens meegebracht)
-moter ophogen (16mm) (nadien terug 1.5cm zakken natuurlijk
)
-interieur (nog steeds)
-bumpers spuiten (voor na de winter)
ah ja, en een van de redenen dat de SRDT weg gaat is er van de week afgevallen toen ik de deur dicht gooide

ahja, en den hond da ne peugeot leeuw nadeed in haar slaap

-Wielkuipen vervangen door phase 2 kuipen (zodat je de bumper langs onder dicht kunt maken)
-In eens de dorpel uitgeblazen (+-2kg nat zand er in) (en dinitrol er in gespoten)

-Ruitewissers goed gezet en neiuwe wissers
-Trekhaak stekker vervangen en juist bekabeld
-wielkassen laten rollen rondom (helaas 2voorste kassen met +-2cm schade)



-Velgen van de SRDT erop
-Verlaagd, wel nog 1.5cm hoger dan de SRDT




Te doen nog?
-205 GTi stuur (koen heeft dit van wim dekens meegebracht)
-moter ophogen (16mm) (nadien terug 1.5cm zakken natuurlijk


-interieur (nog steeds)
-bumpers spuiten (voor na de winter)
ah ja, en een van de redenen dat de SRDT weg gaat is er van de week afgevallen toen ik de deur dicht gooide


ahja, en den hond da ne peugeot leeuw nadeed in haar slaap



Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Knappe werken!
Die velg eronder doet veel 


Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Voor de rest
Ze eens deftig van binne gekuist, dit was echt nodig, ze is als nieuw binnen in
Ze eens deftig van binne gekuist, dit was echt nodig, ze is als nieuw binnen in

Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
netjes en handig da ge zo wat dingen kunt overzetten van de vorige
grtz xamo

-
- Pug Driver
- Berichten: 6177
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
ocharm da remorkske 

Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
bwa da kan da wel aan
15achteras met 1extra bladveer
en geremd met een dessel tot 2700kg
oke de banden mogen maar 1600kg dragen akkoord, maar twas maar 5km heen en 5terug


15achteras met 1extra bladveer


oke de banden mogen maar 1600kg dragen akkoord, maar twas maar 5km heen en 5terug

Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
112 500
huidig verbruik (na 5 ritten me aanhanger, en veeeel aanschuiven
)
712km's met 80 liter dus => 8.9L (klopt dit wat?)
al denk ik dat er een sensor choco is (zelfde symptonen als de gti met zijn oliedruk sensor) morgen eens bestellen se

huidig verbruik (na 5 ritten me aanhanger, en veeeel aanschuiven

712km's met 80 liter dus => 8.9L (klopt dit wat?)
al denk ik dat er een sensor choco is (zelfde symptonen als de gti met zijn oliedruk sensor) morgen eens bestellen se

-
- Pug Driver
- Berichten: 6177
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
dat denk ik dat wel een normaal verbruik is, dan hebt ge nog niet te zot gedaan
Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
ja wesly,
vrij tevreden van als ik hoor dat de golf 3cabrio 2.0L naft van ne maat van mij er zelfs mee rustig rijden er 8.5 nodig heeft
en mijne een pak zwaarder is
vrij tevreden van als ik hoor dat de golf 3cabrio 2.0L naft van ne maat van mij er zelfs mee rustig rijden er 8.5 nodig heeft

en mijne een pak zwaarder is

Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
Dikke bak toch, zeker als hij zo laag ligt. 

Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
volgende week is beginnen schuren aan de achterbumper en kofferklep, dat ik die al kan binnen doen 

Re: 1991 - Peugeot 605 2.0 SRI - KrisKe
vandaag het deurslot (sleutelmechanisme) en slotje van het handschoenkasje vervangen
(die waren al vanaf ik heb heb stuk, (dus kon ze niet op slot doen)
kom ik tot de ontdekking dat peugeot in 91 ECHT hout gebruikte voor de afwerking, ipv plastic bij de 97er

(die waren al vanaf ik heb heb stuk, (dus kon ze niet op slot doen)
kom ik tot de ontdekking dat peugeot in 91 ECHT hout gebruikte voor de afwerking, ipv plastic bij de 97er
