Pagina 2 van 6

Geplaatst: di 16 okt 2007, 20:38
door Jones
bij mij hebben we die gewoon me tec7 vastgehangen en dan me vijzen derin om op hun plaats te houden tijdens het drogen. dan vijzen deruit en polysteren maar.
en der heef al iemand van 120kg op staan springen, ja SPRINGEN, en die gaf gene kik die gardebou.
dus ik denk wel da het stevig genoeg is :wink
en ja die popnagels, zelf heb ik het nog nie gezien da het aftekent ma da hebbe ze mij altij al gezegd da da ga aftekenen. ma zoals gij da hier uitlegt kant zijn da het nie aftekent, da weet ik nie want me popnagels heb ik geen ervaring. 8)

grtz Jones

Geplaatst: di 16 okt 2007, 20:41
door jurgen_s
uw tec 7 gaat na verloop van tijd ook barsten. Dat is omdat ge een flexibele verbinding hebt tussen de carrosserie en de poly verbreder. De poly kan dus nog verschillend uitzetten tov de plaat en dus barsten geven. Als ge een vaste verbinding maakt (met de 2 componenten lijm) dan kunnen ze onderling niet meer bewegen. Ik ken zo een vectra die al jaaaaaaaaarenlang rondrijdt zonder dat er barsten gekomen zijn. Die heeft zelfs al eens aan ??n kant een ongeval gehad (langs vangrail geschuurd). Bumper eraf, alles wat ge wilt, maar de verbreder hangde er nog netjes aan zonder scheuren :wink:

Geplaatst: di 16 okt 2007, 20:44
door rallye_driver
Ok dus een is met Tek 7 en de andere met poly. nu zien welke eerst barst e.

Weet nu niet welk materiaal deze meneer heeft gebruikt.

Grz

Geplaatst: di 16 okt 2007, 21:35
door jurgen_s
voor mij gaat ge alletwee met barsten zitten, helaas...

Geplaatst: di 16 okt 2007, 22:15
door dtm-driver
tja dan doen we alles tegoei e !!!

en euh die barsten kunnen alleen komen door te hevige schokken!!
dus echt laag laag rijden zou ik al niet doen/aanraden en zekers stoppen zetten!!

maar euh normaal zal da nie barsten!! ( carrossier zei het zelf dus )

greetz

Geplaatst: di 16 okt 2007, 22:38
door simon 106
heb even bij me vienden van de tuning shop gevraagd

er is twee komponenten lijm gebuikt

popnagels zijn verweiderd namontage..

en voor scheuren ben ik niet zo bang,deze jongens doen dit al jaren,en als het wel gebeur begin ik weer op nieuw.dat is het risico er van..


ben alleen nog niet over de velgen uit weten jullie nog iets??
:?:

Geplaatst: di 16 okt 2007, 22:39
door simon 106
en laag gaan doe ik hoe dan ook..deze breede kit en dan niet laag is geen gezicht vind ik zelf


jij zou eerst toch ook laag???

Geplaatst: di 16 okt 2007, 22:40
door jurgen_s
voil?, goed gedaan dus :wink:

Geplaatst: di 16 okt 2007, 22:47
door Jones
jot me zone kit moe ge laag gaan.
plat en breed, zo moe da zijn :wink:

grtz Jones

Geplaatst: di 16 okt 2007, 23:15
door 306xtreme
dit is een mooi project en de kleur valt ook goed mee :D

Geplaatst: wo 17 okt 2007, 10:02
door Bakske
Fijne foto's van dit projectje. Zeer benieuwd naar het eindresultaat, eerst en vooral al na het spuiten.

Geplaatst: wo 17 okt 2007, 12:36
door Freaky Freeky
Whow man, die kleur is echt super vet :shock: net zoals de wagen in zijn geheel :wink:

I like Wide body's :wink:

Maar waarom niet ineens je motorruimte enzo ook mee in de kleur zetten als je er toch al zoveel werk hebt ingestoken :?: :?: :?:

Succes met de verdere werken en blijve foto's posten 8)

Ps: welkom op het forum :wink:

Greeetz Fr

Geplaatst: wo 17 okt 2007, 15:39
door Kustom creations
mooi project, kleur is apart.

Geplaatst: wo 17 okt 2007, 17:21
door Marty
mooi project. flashy kleur man :shock: is appart
nie echt mijn ding, maar ieder zijn goesting.

ben benieuwd naar meer :D

grtz!

Geplaatst: wo 17 okt 2007, 22:51
door simon 106
motor ruimte laat ik zo eerst even als het uiterlijk klaar is ga ik voor een motor met turbo

als ik nu het wil gaan spuiten moet ik allemaal dubbel werk doen

voor de spuiter is het een kleine moeite om het later te doen.het is al besproken met de spuiter..


bedankt voor de super leuke reactie,s
:lol: :oops: