Pagina 2 van 35

Geplaatst: do 31 jan 2008, 22:33
door Joske
Denk dat axel daar op zijn gezegende leeftijd zelfs nie meer in zou geraken. Of hij zou eerst op zijn knieen moeten gaan zitten. :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: do 31 jan 2008, 23:34
door twoofive
dikke aankoop axel!
zier er idd op de foto nog heel goe uit, nu eens aanschuowen in real life h? :wink:

Geplaatst: do 31 jan 2008, 23:44
door KrisKe
bangelijke aankoop 8)

(ik heb trouwens nog getwijfeld om hem te kope :o ma ik vond 2pugs al meer dan genoeg :oops: )

veel plezier dermee eh

Geplaatst: za 09 feb 2008, 15:58
door Axel
Vandaag een beetje gepruld aan de 3-5. Nog een paar dingen die veranderd moeten worden. Zoals de antenne, het gasveertje van de koffer achteraan, de greep van de versnellingspook. Tevens blijft de benzinemeter op 0 staan en werkt het schuifdak niet (de motor van het dak gaat nog wel). Tenslotte staat er op de brandblusser de vervaldatum 1990 op :shock: . Dat zal dus nog allemaal gefixed moeten worden. Enige hulp en/of suggestie is steeds welkom :wink: .

guS 8)

PS: de batterij ook, maar die is al lang in bestelling bij WCK :lol:, vandaag gestart met startkabels en een ritje gereden. Zaaaaalig :D

Geplaatst: za 09 feb 2008, 16:05
door pugske
kom je ermee naar de pugday???

en wanneer komt de verlaging eronder :lol:

Geplaatst: za 09 feb 2008, 16:09
door Axel
We gaan dat proberen h?, het moet niet altijd de 4-7 zijn :lol: :lol:

En de verlaging? Vanaf 't moment dat gij der onder door kunt kruipen zonder iets te raken, dan zal ik hem verlagen :mrgreen: (waarschijnlijk door mijn banden af te laten :lol: )

guS 8)

Geplaatst: di 12 feb 2008, 19:42
door Pug-man
Bat. is hier Axel :wink:

Geplaatst: za 15 mar 2008, 18:11
door Axel
Vandaag bezig geweest met het schuifdak-probleem.
De plastieken buis rond de kabel is stuk, net voor hij het motorhuis ingaat. De motor bevindt zich inderdaad op de door AMPlas van het 'ollandse forum aangewezen plaats, in de kofferbak links. Is deze plastieken omhulsel nog te krijgen en is deze vervanging moeilijk? In mijn Haynes-manual kan ik er niets van terugvinden.



Alvast bedankt.

guS 8)

Afbeelding

Geplaatst: za 15 mar 2008, 19:16
door PUG(z)OT
dat zal opgezocht moete worde op "microfiche" denk k, als k eens tijd heb zal ik eens een poging doen, maar peugeot kennende zal dat wel t plastiekske me de gehele kabel eraan zijn...

Geplaatst: za 15 mar 2008, 21:38
door Wim_505_GTDTE
De kabel van een 505 zou verregaand of gans gelijk zijn.Volgens de franse 505 site koste zo een kabel kompleet in 2004 ca 180 euro.Bij een 505 is het vervangen niet zo erg als je weet hoe je eraan moet raken.Jammer dat hij zo ver kapot is want anders kon je hem herstellen zoals ik heb gedaan.Afbeelding
Afbeelding
groeten Wim.

Geplaatst: zo 16 mar 2008, 09:59
door Axel
Merci Wim voor de reactie. Nu moet ik dus iemand vinden die dat stukske kan maken voor mij. Want kabel is niet zo ver kapot als 't lijkt op de foto. Normaal hangt het motortje links van die plaat. Ik heb dus ff gespeeld met het bedieningsknopje om een beetje beter zicht te krijgen op het probleem.

@Pug(z)ot: ik heb via het hollandse forum vernomen dat dit een gense set is. D'r zou zelfs een versterkingsset van bestaan. Maar om dan te vervangen moet alles eruit: achterruit en hemel.

Dus: gezocht: nen handige harry die dat sukske van Wim zijne foto kan achterna maken.

guS 8)

Geplaatst: zo 16 mar 2008, 12:43
door Wim_505_GTDTE
Ik kan desnoods nog ??ntje maken voor je want ik had toen twee buisjes klaargemaakt.Indien je wil dan maak ik er wel ??ntje maar niet vandaag :D heb nog beetje ander werk.Je moet bij het monteren wel wat sterke lijm aan doen want bij mij kwam de gaine er toch uit de eerste keer ookal klemde dat vrij goed.Die versterking wat ze op het lion d'or forum hebben dient volgens mij enkel als de kabel niet kapot is en is eerder een middel om schade te voorkomen.Laat maar iets weten dan.Groeten wim.

Geplaatst: zo 16 mar 2008, 13:15
door Axel
@Wim: you 've got mail :wink:

Geplaatst: zo 30 mar 2008, 13:04
door IlgrandeLeone307
En hoever staan we ondertussen met de wagen en met het dakmechanisme?

grtz

Geplaatst: zo 30 mar 2008, 13:34
door Donny
Bij mij waren vroeger de trekstangsjes van het schuifdak stuk gegaan, heb die toen vervangen door koperen brasseer bagetten.