Kut zooi, zal er weinig woorden aan vuil maken; foto's zeggen genoeg.
Praatje bij het plaatje; ik kwam net van een kameraad af om even te kijken of de originele fase 2 koplampen beter pastte. Dat bleek helaas niet zo te zijn, dus ik op naar spuiter om daar even te vragen mbt. pasvormen, of hun dat evt. konden doen.
Ik rustig erheen rijden, via de Twenteweg (achteraf dom, maargoed) met een gangetje van 40 a 50 km/h (want had de motorkap met touw vast). Maar aangezien er een best windje stond, gebeurde het toch zoals de fotos al zeggen.
En toen was de phase 2 motorkap en raam helemaal kapot. Daar kwam bij dat er een flinke deuk in het dak zit. Nou samen met paps ff gauw de motorkap eraf gehaald en zonder motorkap doorgereden naar de spuiter. Daar staat de auto nu, maandag gaan we ff kijken wat er allemaal aan gedaan moet worden en wat ik wil. Zoals het er nu naar uitziet word de hele auto nu dan direct maar aangepakt (volledig gespoten).
Update: Nou, maandag even aan de praat geweest met de spuiter.. een gedeelte valt gelukkig onder de verzekering en ik heb besloten hem helemaal te laten spuiten. De fase ombouw gaat ook gewoon door zoals ik dat van plan was!
Oftewel, helemaal blij! Krijg straks weer een strak bakkie!
Update: Was ook weer wat binnen bij Stroeve Motorsport:
Update: Gisteren begonnen met het voor werk, auto helemaal gestript om de buitenkant te laten spuiten. Vandaag gaan ze bezig met het raam en daarna het dak uitdeuken. Dan gaan ze even de pasvorm bekijken van alles en dan kan het gespoten worden!
Nieuwe motorkap was ook alweer binnen:
Heb tevens een nieuwe radiateur besteld, die was ook aan vervanging toe namelijk.