tja, de goedkoopste prijs die ik in de burt gevonden heb voor kw met montage en btw incl was me 989? dusja das gen 50? epug306hdi schreef:
Het kan gewoon tussen mijn oren zitten, maar persoonlijk leg ik dan liever 50 euro bij en dan heb ik een KW V1
Ken 207 shootje p39
Moderator: P-unit
-
Joske
- Pug Driver
- Contacteer:
Da zit inderdaad tussen uw oren. Want KW en Weitec zijn identiek. Alleen heeft KW een inox-line. Maar Weitec heeft dan in mijn ogen weer het voordeel dat de schroefdraad iets grover is, en minder kans geeft op zich vastzetten.pug306hdi schreef: Het kan gewoon tussen mijn oren zitten, maar persoonlijk leg ik dan liever 50 euro bij en dan heb ik een KW V1
207 vs Golf4 vs Polo
Gisteren dus even kleine shoot gehouden met 2 mate vn me
Dus vnadaag even mooi weer dus;)

Dus vnadaag even mooi weer dus;)

-
tunerke007
-
tunerke007
ah oke
omda ik ene ken die ongeveer zo is, ale ik heb die al een tijdje nie meer gezien ma die had ook zo van die velgen ale in die aard e
kon zijn dada die zijn was e
dies meestal bij die dinge daar mistic crew of oe noemp het daar ::D btw goei foto's
goeie achtergrond 
www.nikki-vanherck.be Studio/Rallyfotografie!
fotoshop
maat vn me heeft zich eens beziggehouden en moet zegge kvind het zeker geslaagd. Dus de stootlijst weg op de voorbumper, het leeuwenteken dichtgewertk en verlaagd. Dus mssn komt ie later zo wel, maar eerst en vooral nu aan het sparen voor de verlaging. 

-
eastdriver
-
eastdriver