sssSSSttt Tommeke
Vandaag was mij ook weer een leuk dagske, na het werk moest ik effe ene paarderamork naar ene collega zijn thuis brengen met onze takelwagen omdat hij gene trekhaak heeft
Onderweg aan het rijden op het gemakske

op eens een kat voor mij door en jha sorry ik kon niet meer stoppen, doek, doek, doek en in de spiegel te zien stond het beestje niet meer recht, R.I.P poesje
Voor de rest ging alles goed enzo tot ik ineens door zo een wegske met open velden kwam

d?e paardenramork begint daar ineens zo te slingeren

ik onmiddellijk snelheid geminderd

ineens begint ook nog eens gewoon die camionnet van achter uit te breken, bijna dwars over de weg, kon hem nog net wat bij sturen en ineens eene slag van het kan niet meer

zie ik eene hoop vonken in de buitenspiegels
Miljaar h?, toch diene paardenramork niet omgewaaid zeker

eindelijk met serieus veel geluk alles tot stilstand gekregen en effe de schade gaan opmeten

het viel gelukkig al bij al nog wel mee zo opt het eerste oog te zien

maar toen hem nog terug recht krijgen

Al eens geprobeerd te heffen maar natuurlijk geene mm beweging in te krijgen h? en het waaide er verschrikkelijk hart, ik waaide bijna gewoon weg, maarja ik zijn dan ook maar een licht gezette manneke h?
Mijne collega gebeld, die was onmiddellijk gekomen jha want stond midden op de weg en kon bijna niemand meer langsaf, bij een huis aangebeld dat was eene boer, die met zijne tractor afgekomen en die de wei in gevaren, koord aan gemaakt en gelukkig terug recht kunnen trekken

en toen maar h????l stillekes verder gereden en bij mene collega thuis fijn afgezet
Ze zeggen dat als je een zwarte kat dood rijdt of voor je door loopt dat dat ongeluk brengt, maar bij zwart witte is het blijkbaar ook want het verhaal is nog niet afgelopen.
Verder onderweg naar huis draai ik zo de straat in waar ik woon, zie ik daar zo in de verte op de vluchtheuvel (juist waar ons huisje staat dus) blauwe zwaailichten van de fli**en, ik dacht al van , al? hup wat is er nu weer gaande h?

kom ik zo dichter bij zie ik daar zo ineens eene grote boom midden op de weg liggen

natuurlijk die van bij ons voor in de tuin

de schade viel gelukkig nog mee voor ons en de buurman maar voor de verlichtingspaal vant straat kwam alle hulp te laat

en lag ook dwars op de weg maar brande raar maar waar toch nog
Ikke fijn met mijn camionnetje rustig langs het boomke aant afschravelen en die blauwe mannekens maar kijken

ik dacht zeker van die gaan mij hier tegenhouden maar ze stapte nog niet eens uit hunne otto

tzal hun te koud zijn of teveel waaien zeker

camionetje fijn thuis achter gevaren en de schade eens gaan opmeten
Even later kwam de brandweer al aan, de kettingzaag erin en die mannen effe geholpen want met dat weer hier zaten die er dus ook druk genoeg in

na toch een dikke anderhalve uur was de boom opgeruimd en kon ikzelf eindelijk eens gaan eten en effe bekomen van de geweldige toffe dag
Voila, en nu zit ik hier en vandaag doe ik lekker niks meer behalve lekker in de zetel liggen

tis genoeg geweest.
Greetz fr
Show some respect to earn some respect !!!...