Pagina 18 van 24
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 17 nov 2015, 10:40
door cenobite
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 17 nov 2015, 19:50
door Darl'mat
Face lift 2017??

Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 17 nov 2015, 20:15
door Steven
Velgen gaan er dan wel op achteruit vind ik. bah.

Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 17 nov 2015, 20:32
door jurgen_s
de grille in de snuit is het toch ook niet
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 17 nov 2015, 20:55
door Lander
ik hoop van niet!!!
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: wo 18 nov 2015, 07:07
door PUG(z)OT
ze gaan em weer een bakkes geven ipv een grille

Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: wo 18 nov 2015, 16:55
door 807-508SW
zo wordt het net een Seat ...
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: wo 18 nov 2015, 17:52
door Darl'mat
Ik denk een chop met de gril van de Hybride

Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: vr 27 nov 2015, 20:14
door Darl'mat
cenobite schreef:gaat het dan toch gebeuren?
Peugeot 308 R Hybrid: Plug-in-Kraftprotz kommt in Kleinserie
Peugeot will den auf der Auto Shanghai 2015 vorgestellten Kraftprotz Peugeot 308 R Hybrid (Bilder & Video) – mit einer Systemleistung von 368 kW / 500 PS, einem Drehmoment von mehr als 700 Nm und Allradantrieb – laut Unternehmensinsidern in einer Kleinserie produzieren. Peugeot Deutschland wollte sich dazu allerdings nicht äußern.
Der Antriebsstrang des kompakten Plug-in-Hybriden besteht aus drei Kraftquellen, die das Fahrzeug unabhängig voneinander antreiben können: dem Vierzylinder-Benziner 1,6 l THP 270 S&S als Motor mit der für diesen Hubraum weltweit höchsten spezifischen Leistung von 198 kW / 270 PS, einem 85 kW / 115 PS starken Elektromotor, der mit dem Sechs-Gang-Getriebe gekoppelt ist und einem zweiten Elektromotor mit identischen Leistungsdaten an der Hinterachse.
Peugeot-308-R-Hybrid-Serie-3
Der 308 R Hybrid erreicht (elektronisch abgeregelte) 250 km/h und lässt die Nadel in knapp 4,0 Sekunden von 0 auf 100 km/h schnellen. Wer auf Vollgas verzichtet und sich nach den Regeln des NEFZ-Modus verhält, soll im Durchschnitt nur 70 Gramm Kohlendioxid pro Kilometer ausstoßen, was einem Verbrauch von etwas mehr als drei Litern entspricht.
http://ecomento.tv/2015/09/04/peugeot-3 ... leinserie/
Vandaag weer bevestigende berichten gelezen van deze bijna drie maanden oude bewering.
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: vr 27 nov 2015, 20:23
door Darl'mat
Prijsverschil tussen 250 en 270pk versie zit dus in de remmen voor het grootste stuk, + dif + 19" velgen + andere voorzetels, en dan nog die 20pk.
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: ma 30 nov 2015, 17:17
door GT'tje
Ik weet het. Moest het alleen maar voor die remmen geweest zijn, was het maar erg he.
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: ma 30 nov 2015, 20:55
door Darl'mat
Idd, kunt terloops eens prijs vragen wat remblokken + schijven van een 270pk versie kosten bij vervanging

Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 01 dec 2015, 08:32
door Joske
Ik heb da es gevraagd, (wel voor de RCZ-R) weet t nie meer juist, maar was meer als de meerprijs tussen de 2.
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 01 dec 2015, 21:12
door PUG(z)OT
remschijven kosten net geen 900 euro t stuk, en een setje remblokken 370 euro

Astemblief
terwijl je voor 420 euro gesteld bent voor alles van de 250 pk versie (dit zijn enkel de prijzen van de stukken los naast de auto)
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: do 03 dec 2015, 18:05
door Darl'mat
eigenlijk een foto van 2013