Pagina 18 van 21

Geplaatst: ma 14 dec 2009, 18:57
door KrisKe
@dragoon: beter om het jaar cardannen steken, die altijd perfect zijn, dan er 1jaarke mee rond rijden, wetende da elke verlaagden auto er meer last van heeft...

vorige keer kon het natuurlijk ook liggen omda, ze de eerste cardannen waren van de gti natuurlijk...

Geplaatst: ma 14 dec 2009, 19:02
door fristi
Den Hans schreef: Dat noemt traagheid. :wink:

Vergelijk het met tegen 5km/h of tegen 50km/h over nen drempel rijden. Hoe sneller je gaat, hoe dieper uw wielen/banden inveren.
idd maar den big jheeft het hier over men cardannen

Geplaatst: ma 14 dec 2009, 20:26
door Den Hans
Denk niet dat die 2 met elkaar te maken. Hij bedoeld dat EN je cardans sneller kapot gaan EN dat je met je snuit de grond kan kussen volgens mij.

Maar dat weet iedereen zo onderhand wel dat zo laag nie gezond is... :P

Geplaatst: ma 14 dec 2009, 21:15
door fristi
volgens mij hebben jullie hem nog niet van kortbij gezien , want zo laag ligt die niet hoor , hij moet in ieder geval tegen dat het moie weer terug is nog een klein beetje zakken om dan de band kas spatie mooi te krijgen

Geplaatst: ma 14 dec 2009, 21:20
door Den Hans
Anders zijt ge ne sneeuwschuiver binnekort.

Geplaatst: vr 29 jan 2010, 17:38
door jelle
Die carlsson's hebt ge die nog liggen , doe je ze nie weg ?

Geplaatst: vr 29 jan 2010, 18:25
door fristi
voorlopig gaan ze niet weg , ze krijgen momenteel een verwenbeurtje :lol:

Geplaatst: vr 29 jan 2010, 19:51
door jelle
werk je hierbij met adaptors ?
welke? :?:

Geplaatst: wo 03 feb 2010, 14:34
door Tyakima
Den Hans schreef:Knap! 8)

Yo ,

Ik heb dus ook een 607 en heb ook nog rs6 van een golf 4 liggen mt steek 5x 100 ik wil de rs6 onder mijn 607 krijgen en ga naar de bandencentrale voor adapters en die zegt mij datk adapters kan krijgen van 5x100 naar 5x108 maar de de et waarde anders ga zijn dat mijn wielen uit mijn wielkassen gaan komen .

Welke adapters of hoe heb jij het dan gedaan om de rs6 mooi te doen passen ( ik had keuze tusn 15mm en 20mm )


Groeten Timo

Geplaatst: wo 03 feb 2010, 23:24
door fristi
mijn rs6en waren 5X112 8" breed en et 40 ik heb dus adaptors van 20 mm want 15mm is toch wel riskant denk ik , alle toch meer risico als met adaptors van 20mm
en bij mij kwamen ze niet buiten de kassen

Geplaatst: do 04 feb 2010, 07:17
door Tyakima
fristi schreef:mijn rs6en waren 5X112 8" breed en et 40 ik heb dus adaptors van 20 mm want 15mm is toch wel riskant denk ik , alle toch meer risico als met adaptors van 20mm
en bij mij kwamen ze niet buiten de kassen



Aja Zo de et is 35 van de rs6

Dus bijmij gaan ze waarschijnlijk niet passen . kzou het best niet riskeren zeker om de adapters te kopen .

Geplaatst: do 04 feb 2010, 10:41
door jurgen_s
er is maar 5 mm verschil tussen beide ET waardes

fristi komt na adaptors uit op ET20, gij zou uitkomen op ET15

Geplaatst: wo 17 feb 2010, 11:36
door fristi
daarnet gezien dat er een of andere eikel tegen den otto heeft gezeten op brenda haar werk , dat die daar niks van laten weten heeft.
spatbord gedeukt en een veeg op de stootrand van de bumper
sewes is bellen om te laten herstellen

Geplaatst: do 29 apr 2010, 13:26
door fristi
weer een tijdje geleden , er heeft de vorige week weer iemand tegn de 607 gereden terwijl ik geparkeerd stond , ik heb het smorgens pas gezien , maar ene van bij mij opt werk heeft mij gebeld dat hij het heeft zien gebeuren. twas een oud menske van 90 jaar , en ze heeft me zo alees betaald zonder verzekering.
en ben ook nu juist door de keuring geraakt dus woensdag gaat de 607 terug plat , want na een week zo hoog rijden ben ik da al ferm moe
enkel deden ze moeilijk toen ze met de " 9cm-lat " onder den otto doorgingen . hij is dus momenteel gekeurd met de 3,5cm veren en de roetfilter kwam al ne cm te laag , maar hij ging het voor ene keer door de vingers zien.
dus woensdag terug plat en de wielen zijn normaal gezien eind deze week klaar van bij puc ( liggen daar al bena 2maand ) en dan nog hersteld worden binnen 2weken

Geplaatst: do 29 apr 2010, 18:52
door IlgrandeLeone307
aah daarom dat de 607 idd zo hoog stond in de week...

grtz