2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco
Moderator: P-unit
Ik bedoel daar niks slecht mee hoor
Voor mijn part rij je met afgeslepen veren rond, ik eet daar gene boterham minder door hoor.
Ik zeg toch dat ie mooi plat ligt
Nu moet ik eerlijk bekennen dat er thuis ook een setje van GT Cupline klaarligt van 80/80 voor de Polo dat ik nieuw op e-bay.de kocht, maar dat wordt dan ook geen auto om elke dag mee rond te rijden en dan vind ik het nog iet of wat verantwoord.
Ik heb ook al overwogen om een spaghettiuitlaat te kopen voor de mijne van raceland. Daar kan je niks mis mee doen qua veiligheid, misschien enkel qua pasvorm. Ik riskeer het gewoon niet om met zo'n setje dezelfde 100.000km te maken als ik nu al met mijn Weitecs gedaan heb.
Dus veel chance ermee, hopelijk haal je die kilometers ook en heb je mij het tegendeel bewezen
Voor mijn part rij je met afgeslepen veren rond, ik eet daar gene boterham minder door hoor.
Ik zeg toch dat ie mooi plat ligt
Nu moet ik eerlijk bekennen dat er thuis ook een setje van GT Cupline klaarligt van 80/80 voor de Polo dat ik nieuw op e-bay.de kocht, maar dat wordt dan ook geen auto om elke dag mee rond te rijden en dan vind ik het nog iet of wat verantwoord.
Ik heb ook al overwogen om een spaghettiuitlaat te kopen voor de mijne van raceland. Daar kan je niks mis mee doen qua veiligheid, misschien enkel qua pasvorm. Ik riskeer het gewoon niet om met zo'n setje dezelfde 100.000km te maken als ik nu al met mijn Weitecs gedaan heb.
Dus veel chance ermee, hopelijk haal je die kilometers ook en heb je mij het tegendeel bewezen
Laatst gewijzigd door Fritzz op wo 02 sep 2009, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Meetingstatus: Retired...
Dat weet ik wel hoorFritzz schreef:Ik bedoel daar niks slecht mee hoor![]()
Voor mijn part rij je met afgeslepen veren rond, ik eet daar gene boterham minder door hoor. Ik zeg toch dat ie mooi plat ligt![]()
Ik had gewoon iets anders genomen, das alles
En bedankt vr het positieve ook
Merknamen zullen altijd verkozen worden, boven anderen...
Zijn ze daarom beter???
Daar haal ik mn schouders eens vr op zenne
Vergeet ook niet, dat ge bij merknamen, ook de ontwikkelingskosten en reclamekosten moet meebetalen...
VMaxx en Raceland zijn in wezen goedkoper, omdat zij niet zelf ontwikkelen, maar ontwerpen overnemen en geen reclame maken, zoals anderen dat wel doen.
Grtz
oei ik was nog niet klaar 
Het zal ook wel grotendeels aan goedkopere materialen liggen hoor.
Weitec en KW komen ook uit dezelfde fabriek enkel maakt KW meer reclame, dat klopt
Tis eigenlijk een beetje Climax met Pioneer vergelijken.
Misschien hetzelfde ontwerp maar het is hier wel hoorbaar.
Het zal ook wel grotendeels aan goedkopere materialen liggen hoor.
Weitec en KW komen ook uit dezelfde fabriek enkel maakt KW meer reclame, dat klopt
Tis eigenlijk een beetje Climax met Pioneer vergelijken.
Misschien hetzelfde ontwerp maar het is hier wel hoorbaar.
Meetingstatus: Retired...
How How, ge gaat climax hier ni vergelijke met Raceland he maatje, dat gaat dr ferm over zenne
Het ge al ns zo ne climax open gedaan en vergeleken met ne pioneer???
Das inderdaad dikken bucht!!
Dees is nu wel een heel ander gevalleke zenne...
De materialen zijn net hetzelfde als een KW V1 inox line zenne
Het zelfde met de VMaxx -5 veren heb ik een heel jaar en 30.000km gereden, nix aan en nix kapot, OEM dempers hebben nog evenveel dempkracht als een vergelijkbaar paar met evenveel kms.
Toen zeiden de mensen ok, dak da ni mocht doen...
Maar weet ge, het raakt gekeurd door GOCA en ik krijg ook 2 jaar garantie van het merk zelf... Dus zi hebben er vertrouwen en ik ook...
Het ge al ns zo ne climax open gedaan en vergeleken met ne pioneer???
Das inderdaad dikken bucht!!
Dees is nu wel een heel ander gevalleke zenne...
De materialen zijn net hetzelfde als een KW V1 inox line zenne
Het zelfde met de VMaxx -5 veren heb ik een heel jaar en 30.000km gereden, nix aan en nix kapot, OEM dempers hebben nog evenveel dempkracht als een vergelijkbaar paar met evenveel kms.
Toen zeiden de mensen ok, dak da ni mocht doen...
Maar weet ge, het raakt gekeurd door GOCA en ik krijg ook 2 jaar garantie van het merk zelf... Dus zi hebben er vertrouwen en ik ook...
Laatst gewijzigd door sparco op wo 02 sep 2009, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
ja en ja 
Maar weet ge wat gasten...
Voor het hier weer 5 pagina's worden, zoals bij mn VMaxx veren in den tijd...
Zelfde conclusie als toen...
Ik ben tevreden, ze staan dr onder, blijven dr onder.
Ik zal nooit ne kw of dergelijke aanschaffen, omdat anderen zeggen, dat ze voor dat merk kiezen...
Krijg ik problemen met deze set, is dat mijn probleem.
Tot nu toe is alles in orde en zoals het moet zijn en ben ik heel erg tevreden.
ik kan alleen maar hopen, dat dat zo blijft en de tijd zal dat uitwijzen...
Maar weet ge wat gasten...
Voor het hier weer 5 pagina's worden, zoals bij mn VMaxx veren in den tijd...
Zelfde conclusie als toen...
Ik ben tevreden, ze staan dr onder, blijven dr onder.
Ik zal nooit ne kw of dergelijke aanschaffen, omdat anderen zeggen, dat ze voor dat merk kiezen...
Krijg ik problemen met deze set, is dat mijn probleem.
Tot nu toe is alles in orde en zoals het moet zijn en ben ik heel erg tevreden.
ik kan alleen maar hopen, dat dat zo blijft en de tijd zal dat uitwijzen...