Pagina 18 van 22

Geplaatst: ma 28 apr 2008, 21:26
door Big-J
Oh mijn God, die achterkant is lelijk... :oops:
Of ligt dat aan de foto...

Geplaatst: ma 28 apr 2008, 21:36
door Flitz
ja heel erg BAH ! ( persoonlijk )

Geplaatst: ma 28 apr 2008, 21:49
door Dyzer
Big-J schreef:Oh mijn God, die achterkant is lelijk... :oops:
Of ligt dat aan de foto...
i totally agree

Geplaatst: ma 28 apr 2008, 22:14
door Jarno
idd, het eerste wat ik zei was:
"lijkt op een toyota avensis break" :oops:

Geplaatst: ma 28 apr 2008, 23:10
door KrisKe
die lat waar peugeot op staat maakt hem lelijk in mijn ogen :?

Geplaatst: di 06 mei 2008, 21:15
door Pug 3zéro6
is dat het leder dat in belgi? niet verkrijgbaar is
en op die foto in die parking, staat hij met velgen die hier ook niet te verkrijgen zijn

Geplaatst: wo 14 mei 2008, 22:50
door Bakske
't Is vooral de kleur die 'm mooi of lelijk maakt...

Als je vergelijkt met deze foto's of deze foto's.

Geplaatst: wo 14 mei 2008, 23:16
door Big-J
Toch vind ik hem nog steeds lelijk vanachter :lol:

Geplaatst: do 15 mei 2008, 17:57
door cleaned 206
vanachter vind ik em ook niet echt mooi interieur daar tegen vind ik wel mooi

Geplaatst: zo 22 jun 2008, 09:21
door Donny
In Sochaux kreeg een de 308 SW de eer om als jubileummodel van de band te rollen.

Sinds 1891 heeft Peugeot in totaal 50 miljoen auto's gebouwd en dat heeft men deze week gevierd.

Geplaatst: vr 03 okt 2008, 11:13
door Joske
Peugeot introduceert tijdens de Autosalon een ware microhybride op basis van de 308. Het gaat hier om een 308 met HDI motor die gekoppeld is aan de nieuwe Stop & Start-technologie van Peugeot.

Het model staat tentoon voor Peugeot’s ontwikkelingen op het gebied van milieuvriendelijke oplossingen. Dit studiemodel is uitgerust met de Stop & Start technologie. Deze manier van besparen noemt men ook wel de "microhybride"-technologie. Het zorgt ervoor dat de motor afslaat als de auto tot stilstand komt en vervolgens direct weer start zodra de rem wordt losgelaten, zonder dat de bestuurder daar iets speciaals voor hoeft te doen. Het systeem kan daarnaast tijdens het afremmen op de motor ook elektrische energie opwekken om daar de accu weer mee op te laden.

15% lager verbruik
Peugeot heeft het studiemodel uitgerust met een 1,6 liter HDi met roetfilter. Deze dieselmotor levert een vermogen van 112 pk en heeft een verbruik van 4,1 l/100 km. De toevoeging van de gebruikte techniek maakt de 0,4 l/100 km zuiniger. De uitstoot van deze 308 bedraagt 109 g/km.


Vanaf 2011
De 308 Stop & Start gaat overigens nog niet in productie. Peugeot zal pas vanaf 2011 de nieuwe Stop & Start-technologie op uitgebreide schaal gaan toont met dit model slechts haar kunnen.

Bron: Autowereld.com

Geplaatst: di 16 dec 2008, 09:07
door Joske
De Peugeot 308 berline 1.6 T krijgt een nieuwe manuele versnellingsbak, terwijl alle versies worden uitgerust met banden met lage rolweerstand om het verbruik te drukken.

De 308 berline 1.6 T van 150 pk (110 kW) wordt voortaan gekoppeld aan een nieuwe manuele zesbak die volgens Peugeot nauwkeuriger, robuuster en compacter is. In combinatie met Michelin Energy Saver-banden kan deze Fransman een gemengd normverbruik voorleggen van 7 l/100 km (CO2-uitstoot van 165 g/km). De 308 SW 1.6 HDi 110 met manuele versnellingsbak en uitgerust met het glazen dak, heeft met Michelin Energy Savers voortaan een gemengd normverbruik van 4,9 l/100 km (CO2-uitstoot van 130 g/km). Ook een nieuw navigatiesysteem met 7 duim groot scherm in 16/9-formaat is beschikbaar.

Bron: Autogids.be

Geplaatst: di 16 dec 2008, 22:34
door Taz Devil
ik wil die versnellingsbak in menne 207.
die bmw bak trekt op de geen kloten!
Van 2 naar 3 bij doortrekken dus 6000tal toeren altijd wel een paar tanden over mekaar omdak te snel ben. Is wel nie den enigste auto waar dak da voorheb.
En mijne 205 1.4 had da ook nie bij 7000+ toeren.
vergelijkings punt een 207 HDI 90 en 110 pk: schakelt zoveel beter

Geplaatst: wo 17 dec 2008, 07:21
door peugeotlover
op uwe 207 zit gewoon ne peugeot bak
de versnellingsbak van de 205 nagenoeg gelijk zijn alleen is die van de 207 versterkt en beter. dat de hdi beter schakelt komt omdat hij een ander type versn.bak heeft

MA=>BE bakken

Geplaatst: wo 17 dec 2008, 16:48
door Taz Devil
mijne 205 schakelt nogtans beter dan mijne 207 za en da terwijl de 205 nog 1000toeren meer maakt voor em bij de begrenzer komt

kan mss dan wel iets te maken hebben dat de 205 nog nen echte versnellingspook heeft en de 207 dichter bij nen short shift komt

Ma de diesels hun versnellingsbak is zo soepel en zacht, tov de stroeve versnellingsbak in mijne 207