1985 - Peugeot 205 1.1 - Jones
Moderator: P-unit
Re: 1985 - Peugeot 205 1.1 - Jones
in zo'n geval de stationschef bijhalen
ik dacht thans ook dat het zo was
. met welke platen ben jij dan gegaan?

Laatst gewijzigd door Dries op vr 01 mei 2015, 04:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft hij gedaan. En tis die die zei, meneer, u gegevens zijn nog niet ingevoerd in de computer, langs daar kunt u doorrijden en voor verdere klachten of vragen kunt u mailen naar de dienst mobiliteit of goca.
Wa nen oetlul is da daar.
Volgende keer gaak naar stekene, daar zijn veel strenger maar wel correct.
Dries, je mag met z platen of met platen van een ander voertuig op jouw naam maar je moet het inschrijvingsbewijs en geldige verzekering van je platen hebben en van de auto zelf moet je het oude inschrijvingsbewijs en alle andere documenten bijhebben want het inschrijvings bewijs word dan vernietigd. That's it. Normaal toch.
Wa nen oetlul is da daar.
Volgende keer gaak naar stekene, daar zijn veel strenger maar wel correct.
Dries, je mag met z platen of met platen van een ander voertuig op jouw naam maar je moet het inschrijvingsbewijs en geldige verzekering van je platen hebben en van de auto zelf moet je het oude inschrijvingsbewijs en alle andere documenten bijhebben want het inschrijvings bewijs word dan vernietigd. That's it. Normaal toch.
-
zo heeft de verzekering het mij thans toch ook uitgelegd, ik mag gewoon gaan met de platen van mijn 307
-
- Pug Driver
Inderdaad dat is de manier van werken,jammer voor jou Jonas.
Idd maar ja, die jongen was nog niet zo lang bezig daar en van de slimste was hij ook niet.
Voor mij stond een renault kangoo met een jong blond ding in.
Een kwartier waren ze bezig om de motorkap open te krijgen. Hij vooraan aan het trekken en die vrouw altijd maar aan da kabelke trekken. Heel diene auto ging over en weer. Ik lag in nen deuk van het lachen.
Tot 1 van zijn collega's kwam zeggen dat die motorkap anders opendraait.
Zo ene moet dan uwe wagen keuren he. Op sint niklaas zijn het altijd flippo's geweest.
Als ik ga doe ik altijd men oude werk kleren van de peugeot garage aan, altijd erdoor, zelfs met luchten die nie goed staan ect..
Gewoon omda ge van de 'garage' zijt.
Ach ja, volgende keer ga ik naar stekene, en kan ik eerst de carburatie nog laten afstellen. Want hij draait wel maar heel onregelmatig en zelfs met een beetje backfire dus de ontsteking zal ook nog niet op punt staan.
De snelheids meter wou ook nie mee dus die moet ik ook nakijken.
En de uitlaat rammelt, der zat 1 afgebroken bout in die er niet uit wou, die zal ik er nu wel uit bonjouren want das geen werk da geluid.
En dan maandag komen de nieuwe blokken en schijven en nieuwe trommelremmen toe, en kan ik gelijk de achterste schokdempers vervangen.
Dan nog just de carterpan afdichting vervangen als die er is en de thermostaat en dan staat ze klaar om het blokje is grondig te kuisen.
Aja, en de choke kabel nakijken. Als ik de choke uittrek, geen probleem. Maar als ik de choke terug induw blijft hij in de carb openstaan. En ik heb gezien dat het gewoon de kabel is die blijft hangen.
Voor mij stond een renault kangoo met een jong blond ding in.
Een kwartier waren ze bezig om de motorkap open te krijgen. Hij vooraan aan het trekken en die vrouw altijd maar aan da kabelke trekken. Heel diene auto ging over en weer. Ik lag in nen deuk van het lachen.
Tot 1 van zijn collega's kwam zeggen dat die motorkap anders opendraait.
Zo ene moet dan uwe wagen keuren he. Op sint niklaas zijn het altijd flippo's geweest.
Als ik ga doe ik altijd men oude werk kleren van de peugeot garage aan, altijd erdoor, zelfs met luchten die nie goed staan ect..
Gewoon omda ge van de 'garage' zijt.
Ach ja, volgende keer ga ik naar stekene, en kan ik eerst de carburatie nog laten afstellen. Want hij draait wel maar heel onregelmatig en zelfs met een beetje backfire dus de ontsteking zal ook nog niet op punt staan.
De snelheids meter wou ook nie mee dus die moet ik ook nakijken.
En de uitlaat rammelt, der zat 1 afgebroken bout in die er niet uit wou, die zal ik er nu wel uit bonjouren want das geen werk da geluid.
En dan maandag komen de nieuwe blokken en schijven en nieuwe trommelremmen toe, en kan ik gelijk de achterste schokdempers vervangen.
Dan nog just de carterpan afdichting vervangen als die er is en de thermostaat en dan staat ze klaar om het blokje is grondig te kuisen.
Aja, en de choke kabel nakijken. Als ik de choke uittrek, geen probleem. Maar als ik de choke terug induw blijft hij in de carb openstaan. En ik heb gezien dat het gewoon de kabel is die blijft hangen.
-
- Pug Driver
- Contacteer:
alé fijn dat em terug bolt 

Ja das al heel wat.
Alleen wil die rotte carterplug niet afdichten. Heeft al vanalles tussen gezeten. Een rubberen ring, een koperen niet samen drukbare, een koperen samendrukbare. En hij blijft druppen. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Is mss de plug zelf afgesleten en te klein?
Alleen wil die rotte carterplug niet afdichten. Heeft al vanalles tussen gezeten. Een rubberen ring, een koperen niet samen drukbare, een koperen samendrukbare. En hij blijft druppen. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Is mss de plug zelf afgesleten en te klein?
-
- Pug Driver
- Contacteer:
is het een nieuwe carter? en als de plug eruit is, is de carter dan mooi vlak? is het ook met vaste draad in de carter of zit er zo een los stukje in met draad op?
Nee is nog de oude carter zelf.
Mooi vlak op het eerste zicht wel.
Daar heb ik nog niet op gelet. Da ga ik u binnenkort weten zeggen want ik moet de carter er nog af halen voor een nieuwe afdichting te steken.
Ik zal dan is wa foto's trekken van die plug en draad.
Mooi vlak op het eerste zicht wel.
Daar heb ik nog niet op gelet. Da ga ik u binnenkort weten zeggen want ik moet de carter er nog af halen voor een nieuwe afdichting te steken.
Ik zal dan is wa foto's trekken van die plug en draad.
Morgen keuring. Ik ben is benieuwd.
Ons ma (oude vrouw) en die van ons (jonge pop me rokske) gaan nu naar de keuring gaan. [emoji13]
Ben benieuwd of hij er door gaat zijn nu. [emoji106]
Ons ma (oude vrouw) en die van ons (jonge pop me rokske) gaan nu naar de keuring gaan. [emoji13]
Ben benieuwd of hij er door gaat zijn nu. [emoji106]
allez succes, ik zal duimen 

Whoopwhoop! Succes ermee! 

-
Duim mee!
En anders naar fatsoenlijk station rijden!
En anders naar fatsoenlijk station rijden!
-
- Pug Driver
Op hoop van zegen.