1985 - Peugeot 205 1.1 - Jones
Moderator: P-unit
Re: 1985 - Peugeot 205 1.1 - Jones
En voila, nu is ze gekeurd en alles dik in orde. Geen enkele opmerking en volgens men ma had de 205 veel belangstelling over de staat waarin ze verkeerd. [emoji5]
altijd leuk om te horen.
Nu kan ze er weer tegen.
altijd leuk om te horen.
Nu kan ze er weer tegen.
de korte rok van bianca zal wel veel van die aandacht getrokken hebben waarschijnlijk
maar kom, nu kijken naar de toekomst en verder afwerken. En ondertussen: rijden en genieten.

maar kom, nu kijken naar de toekomst en verder afwerken. En ondertussen: rijden en genieten.
Haha da betwijfel ik. Ze had haar broek aangedaan [emoji13]
en idd, nu genieten en rijden en tussendoor nog wat kleinigheden.
Zaterdag ga ik nog nieuwe remmen steken rondom, nieuwe schokdempers achteraan, water darm vervangen, thermostaat nog vervangen en nieuwe carterpan afdichting. Dan de snelheidsmeter kabel nazien en dan ooit nog een fatsoenlijke dakhemel erin en een beige hoedeplank. En ondertussen beginnen we aan de 203 he [emoji106] [emoji1]
en idd, nu genieten en rijden en tussendoor nog wat kleinigheden.
Zaterdag ga ik nog nieuwe remmen steken rondom, nieuwe schokdempers achteraan, water darm vervangen, thermostaat nog vervangen en nieuwe carterpan afdichting. Dan de snelheidsmeter kabel nazien en dan ooit nog een fatsoenlijke dakhemel erin en een beige hoedeplank. En ondertussen beginnen we aan de 203 he [emoji106] [emoji1]
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Leuk dat ge dat weer achter de rug hebt.
-
- Pug Driver
Dat is goed nieuws om te lezen. 

aaaaaaah, ze heeft die mannen daar laten zien wie de broek aanhad
-
proficiat hé
veel plezier ermee gewenst...

veel plezier ermee gewenst...

Merci.
Vandaag nog is wa gekloot.
De km teller wilt dus niet meer. Aan de unit zelf zit de kabel nog goed, en op de blok zit hij zo ver als hij kan.
Maar ik hoor geen klik en werken doet hij evenmin. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Vandaag nog is wa gekloot.
De km teller wilt dus niet meer. Aan de unit zelf zit de kabel nog goed, en op de blok zit hij zo ver als hij kan.
Maar ik hoor geen klik en werken doet hij evenmin. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
kabel gebroken waarschijnlijk ergens middenin
hoort ge niets tikken als ge aan het rijden zijt?
hoort ge niets tikken als ge aan het rijden zijt?
Nee, helemaal niets. Ik denk dat het de aansluiting aan de blok is. Dat daar iets mis is.
Ow ja, en het darmpke paste niet spijtig genoeg. Het is een goede 10 cm te kort. Ik zal het op de volgende verg terug meebrengen.
maar enfin...
en nog zo aan gekuist...
en nog zo aan gekuist...
Ja he, zo uw best gedaan. [emoji6]
Gisteren zijn we niet ver geraakt. Ik heb de snelheidsmeter kabel nagekeken en de carterpan afdichting vervangen.
De rest was minder dringend dus dat komt nog wel.
En zoals Wesly zei, is de plaats waar de carterplug indraaid wat naar binnen geduwd, dus daar lekt die.

De binnenkant ziet er nog goed uit.

dus dat word eens kijken voor een nieuwe carterpan.
Voorlopig is het opgelost door aan de plug met koperen ring wat vloeibare pakking te doen.
Gisteren zijn we niet ver geraakt. Ik heb de snelheidsmeter kabel nagekeken en de carterpan afdichting vervangen.
De rest was minder dringend dus dat komt nog wel.
En zoals Wesly zei, is de plaats waar de carterplug indraaid wat naar binnen geduwd, dus daar lekt die.

De binnenkant ziet er nog goed uit.

dus dat word eens kijken voor een nieuwe carterpan.
Voorlopig is het opgelost door aan de plug met koperen ring wat vloeibare pakking te doen.