Project: originele, witte 205 GTi
Moderator: P-unit
Blijft invoeren, dus zelfde probleem.
Ik hoop echt met jou dat je hem als 16v op papier krijgt, maar ik vrees er voor.
Je kan nog eens proberen bij de dienst homologatie van Peugeot (invoerder in Nijvel) om hem in te schrijven als uniek model. Onlangs stond er nog een 205 cabrio op Kapaza met dieselmotor die zo een eenmalige goedkeuring gekregen had ...
Ik zou zeggen: proberen kan geen kwaad
Ik hoop echt met jou dat je hem als 16v op papier krijgt, maar ik vrees er voor.
Je kan nog eens proberen bij de dienst homologatie van Peugeot (invoerder in Nijvel) om hem in te schrijven als uniek model. Onlangs stond er nog een 205 cabrio op Kapaza met dieselmotor die zo een eenmalige goedkeuring gekregen had ...
Ik zou zeggen: proberen kan geen kwaad
If God is the answer, it must have been a stupid question ...
Dat was het plan inderdaad!Tom205304 schreef:Je kan nog eens proberen bij de dienst homologatie van Peugeot (invoerder in Nijvel) om hem in te schrijven als uniek model. Onlangs stond er nog een 205 cabrio op Kapaza met dieselmotor die zo een eenmalige goedkeuring gekregen had ...
Ik zou zeggen: proberen kan geen kwaad
Aztech Gold 205 Gentry
-
- Berichten: 2884
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
- Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
- Contacteer:
Jongens da gaat nie!
Hoe kan je ooit een motor met 160pk in een 205 krijgen als deze maar gehomologeerd is voor 130pk max.
Dingen als ophanging, remmen enzo kunt ge onmogelijk voorzien voor die extra pk's.
Uiteraard kan je dat wel maar dan gaat alles echt wel duur worden want dan zou je speciaal voor de jouwe een PVG moeten regelen.
Die 205 cabrio gebruikte alles van de 205 diesel daarom dat da toegelaten is h
Hoe kan je ooit een motor met 160pk in een 205 krijgen als deze maar gehomologeerd is voor 130pk max.
Dingen als ophanging, remmen enzo kunt ge onmogelijk voorzien voor die extra pk's.
Uiteraard kan je dat wel maar dan gaat alles echt wel duur worden want dan zou je speciaal voor de jouwe een PVG moeten regelen.
Die 205 cabrio gebruikte alles van de 205 diesel daarom dat da toegelaten is h
The one and only 205 guy...
Volgens mij heb jij aandelen bij T?v (no offence )...
Ik zal het proberen uit te leggen aan de hand van een voorbeeld. Probeer eens een GM16 uit Duitsland te importeren. Die heeft een Duitse goedkeuring en ik denk zelfs een homologatie en misschien wel elfendertig T?v goedkeuringen, alleen het zal niet lukken. Hier niet gehomologeerd is gelijk aan niet rijden. Dus als ge hem wilt op papier krijgen zal je toch naar de dienst homologatie van Peugeot Belgi? moeten. Het resultaat zal dan zijn dat ge een sjieke kar hebt... om in uw living te zetten en een mooi papier (met T?v stempel) om aan de muur te hangen (en niet te vergeten een lege portemonnee).
Als dit niet zo is schrap ik gelijk alle plannen en ga ik er deze avond nog ene kopen.
In Nederland krijgt ge zowat alles APK gekeurd. Dat heeft ongeveer evenveel waarde hier als de T?v, dus voor mij nen 205 Turbo a.u.b. (nen T16 als't kan ) die rijden er in Holland genoeg.
Ik zal het proberen uit te leggen aan de hand van een voorbeeld. Probeer eens een GM16 uit Duitsland te importeren. Die heeft een Duitse goedkeuring en ik denk zelfs een homologatie en misschien wel elfendertig T?v goedkeuringen, alleen het zal niet lukken. Hier niet gehomologeerd is gelijk aan niet rijden. Dus als ge hem wilt op papier krijgen zal je toch naar de dienst homologatie van Peugeot Belgi? moeten. Het resultaat zal dan zijn dat ge een sjieke kar hebt... om in uw living te zetten en een mooi papier (met T?v stempel) om aan de muur te hangen (en niet te vergeten een lege portemonnee).
Als dit niet zo is schrap ik gelijk alle plannen en ga ik er deze avond nog ene kopen.
In Nederland krijgt ge zowat alles APK gekeurd. Dat heeft ongeveer evenveel waarde hier als de T?v, dus voor mij nen 205 Turbo a.u.b. (nen T16 als't kan ) die rijden er in Holland genoeg.
If God is the answer, it must have been a stupid question ...
Freaky freeky heeft ne 205 guttman ( uitbouw)
die heeft op zijn duitse papieren staan dat er een andere velgenmaat op mag en een andere ophanging enz. die kunnen ze daar ook niet voor afkeuren.
en in nederland mag veel maar ook niet alles. wil wel eens zien als ge daar met ne 3.0 v6 afkomt in ne 205..
maar soit back on topic
die heeft op zijn duitse papieren staan dat er een andere velgenmaat op mag en een andere ophanging enz. die kunnen ze daar ook niet voor afkeuren.
en in nederland mag veel maar ook niet alles. wil wel eens zien als ge daar met ne 3.0 v6 afkomt in ne 205..
maar soit back on topic