Pagina 21 van 48
Geplaatst: zo 07 feb 2010, 17:19
door Jethro
Om een heel lang verhaal kort te maken:
Ik was een toertje gaan rijden en de 205 was vreemd aan het doen, ik heb dan de autostrade verlaten en toen begon de miserie
Opeens rookte hij super hard en had hij bijna geen kracht meer.
Ik ben dan in Poppel terecht gekomen en daar de Peugeot mooi geparkeerd en eens bij de lokale Peugeotgarage gaan horen, waar daar deden ze niet open
Aan het geluid te horen lijkt het dat niet alle cilinders iets doen, en ook lekt hij wat olie.
Omdat ik niet veel tijd over had heb ik de bus maar naar huis genomen om nu een oplossing te kunnen vinden.
Een blokje zou ik eventueel kunnen kopen van Seune, dat is het blok uit zijn Green.
Moest dat al in orde komen heb ik alleen nog een manier om hem te vervoeren nodig, een sleepdienst gaat mij iets te kostelijk worden

Geplaatst: zo 07 feb 2010, 17:38
door Cult
Laat hem daar maar staan...mss hebde geluk en pakken de bruine mannen hem mee...
Geplaatst: zo 07 feb 2010, 18:19
door kiwi022
Jamr om dit te horen...
tging nu de goeie kant op.
Geplaatst: zo 07 feb 2010, 18:43
door Den Hans
Probleem zal ws. de koppakking wel zijn.
Als je er een andere (1.4) zou inleggen ben je bijna verplicht deze ook bij inbouw te vervangen. Komt zeer vaak voor bij een TU namelijk.
Heb nog een 1.4 blok liggen met (ik denk) 160.000km ofzo. Maar garantie durf ik dus ook niet te geven als de distributieriem/waterpomp en koppakking niet vervangen wordt...
Of je kiest voor gewoon ombouwen en rijden met de bijhorende risico's van dien, ofwel doe je een goede ombouw en ben je alles bij elkaar weer een paar honder euro armer.
Geplaatst: zo 07 feb 2010, 20:34
door Jethro
Hans, kstuur je even een pm

Geplaatst: zo 07 feb 2010, 23:57
door KrisKe
@cult, een beetje ongepast vind je niet? niet iedereen heeft het geluk, om met een betere wagen te beginnen (als je mijn vorige 205 in het begin zag, dan dacht je dat ook wss)
@jethro, ik weet nog een 309XS blok met boite liggen (ene van ne ZX)
klote van het voorval, ma in eens de tijd om er een iets sneller blok in te lepelen he

Geplaatst: ma 08 feb 2010, 12:04
door Jethro
PM gestuurd

Geplaatst: ma 08 feb 2010, 17:29
door Zippo
Spijtig van het voorval maar 't zal wel opgelost raken zeker
Nu ik de auto eens goed in zijn geheel zie, zou ik hem gewoon zo
plat mogelijk (of zo plat als je wil) smijten en hem zo laten, met die velgen.
Vin het nog een ruig baksken dan

Beetje retro/rat/oldskool look
Edit: Misschien wel nog een getrokken bandje steken op de velgen ook.
Geplaatst: ma 08 feb 2010, 19:23
door Jethro
Met deze banden is dit het laagste dat hij kan.
Als alle problemen voorbij zijn komen er zoiezo smallere bandjes onder, of het op deze velgen is weet ik nog niet
En dan zou hij nog enkele cm's kunnen zakken, maar dan moet hij achteraan ook verlaagd worden, want hij ligt wat met zijn kont in de lucht.
En de old-skool look heb ik altijd geslaagd gevonden, misschien komt er nog een dakrekje op als ik er eentje tegenkom

Geplaatst: ma 08 feb 2010, 19:57
door Zippo
Jepjep, zou er niet op misstaan. En dan zo'n gele mistlamp aan de bumper hangen

Geplaatst: ma 08 feb 2010, 20:09
door Pauwels 206
Jethro schreef:
misschien komt er nog een dakrekje op als ik er eentje tegenkom

Dan zou ik er ook staal met ne kleine band onder zwieren en plat leggen
Hopelijk vallen de kosten mee!
Geplaatst: ma 08 feb 2010, 20:19
door 205tunerke
3°9 XS BLOK RULES

Geplaatst: ma 08 feb 2010, 21:49
door Jethro
@Pauwels: als ik een verbreed setje 13'ers tegenkomen twijfel ik geen moment
En momenteel is het wachten op antwoord van KvH over het blokje.
Woensdag ga ik hem slepen, en dan is het ofwel naar Lier ofwel naar Merksplas zodat hopelijk het blokje erin gelepeld kan worden als ik in Oostenrijk zit.
Als hij niet recht naar Merksplas kan komt hij eerst naar Lier en moet ik hem achteraf nog tot ginder krijgen

Geplaatst: di 09 feb 2010, 11:58
door Zippo
Gehum *kuch*
Verbreed staal (klik)
Geplaatst: di 09 feb 2010, 17:46
door Jethro
Bedankt voor de link, maar ET56 is toch wat hoog voor mijn 205.
En hem terug rijdend krijgen gaat momenteel even voor
